Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.497 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.700 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

De aankoop van deze machine is goed. Alleen de afwikkeling viel me tegen,Reden is dat ik de kortings code niet kon invullen van €.10 en daar zouden ze later nog op terug komen voor tegemoet koming ofzo iets maar nooit meer wat gehoord. En ook voor 11 uur besteld anderdag in huis ging ook van had nog extra €,3,95 betaald voor in de avond te laten bezorgen door DHL maar kwamen mooi niet heb wel die €.3,95 terug gehad van Gereedschapcentrum maar naar die korting code kon ik er wel naar fluiten jammer hoor als je een goede vaste klant bent.maar verders ben ik wel tevreden over Gereedschapcentrum alleen sommige afwikkelingengaan niet goed en ze komen er niet meer op terug.

Blij mee! Snelle levering

Wat mij beviel was het snel afronden opsturen van mijn bestelling en Nieuwsbrief korting. Wat niet beviel was het voordoen van een korting die eigenlijk niet zo bleek te zijn. Het is overal dezelfde prijs en zelfs bij andere winkels goedkoper (HORNBACH). Incl nieuwsbrief korting. Dan nog ben heel blij met mijn bestelling.
Snelle levering, hoewel dat in mijn geval niet strikt noodzakelijk was. Minpuntje is dat ik € 7,95 moest betalen voor een brievenbuspakje. Dat vind ik redelijk overdreven. De bezorger heeft niet aangebeld, maar het pakketje gewoon door de brievenbus geduwd. Had ook via Postnl postbode gestuurd kunnen worden lijkt me.

Prima shop

Op zoek naar een slagschroevendraaier was ik bij Gereedschaocentrum.nl als goedkoopste uit. Geen verzendkosten bij bestellingen boven de €50,- En zoals geadverteerd... voor 22:00 besteld, idd netjes de volgende dag al in huis. Prima shop die nu ook in mijn favorieten staat.

Een dikke pluim voor Gereedschapcentrum

Ik heb al vaker iets bij gereedschapcentrum besteld en ben er altijd heel erg tevreden over, snelle levering goed verpakt en waar ik het meeste blij van wordt is ze zijn goedkoper dan andere webshops en ook als in de winkel
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Bedankt voor je geweldige feedback en de 5 sterren! Het is fantastisch om te zien dat je vaker bij ons besteld en altijd in tevredenheid. Dit is uiteraard de service die wij willen bieden.
Snelle levering en prima prijzen. Klein puntje: handig als de klant een huisnummer toevoeging bij zijn adres heeft, dat deze ook op de verzendlabel wordt geprint zodat de buren het niet hoeven te ontvangen...

Super

Zeer goede online winkel met goede prijzen voor gereedschap, kwaliteitsgereedschap, snelle levering, alles perfect... Ik kom zeker nog een keer terug, bedankt!
Bestelling is makkelijk geplaatst. Via mail duidelijk op de hoogte gehouden van de zending. Deze was er snel en in goede conditie. Niets op.aan te merken dus.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze bestelervaring en snelle levering! Bedankt voor je positieve feedback! 🚚🌟
Hele scherpe aanbieding. Verzending soepel gegaan. Produkt uitstekend aangekomen. Alles compleet en werkend. Administratief alles snel via mail afgewerkt.
Het was snel in huis, dus dat was ok. Bij uitpakken was het bit doosje van hikoki wat houders heeft voor de bitjes van binnen al gebroken.... das jammer
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je bestelling snel in huis was, maar excuses dat de Hikoki bitsethouder gebroken is aangekomen. We willen dit graag voor je oplossen, en sturen vandaag een nieuwe naar je toe! Mocht er in de toekomst problemen zijn met je bestelling, aarzel dan niet om contact op te nemen via 013 889 44 44.
Zeer vriendelijke en kundige medewerkers in de showroom. Sowieso een aanrader om daar eens een kijkje te nemen. Mooi en compleet assortiment. Aanrader!

akita DDF482Z 18V Li-Ion accu boor-/schroefmachine body

Nel gereageerd op mijn vraag of de accu BL1850B op de akita DDF482Z 18V Li-Ion accu boor-/schroefmachine body past ! En daar na snel geleverd !
Bezorging is niet naar wens voorheen met post nl ging het vel beter met DHL zetten het voor de deur en rijden weg niet goed Met vr gr
JV
Jan V.
Friesland

Een topwinkel.

Een webwinkel zoals een webwinkel hoort te zijn. Scherpe prijzen, snelle levering en goede service. Bestel hier graag mijn gereedschap.

Keurig bedrijf

Goede prijs / kwaliteit verhouding. Zeer snel geleverd gereedschap. Keurig verpakt. Eigenlijk geen minpunten te benoemen. Ga zo door!
Super tevreden! Vlak voor 22:00 besteld en echt de volgende dag in huis . Factuur ook direct in de mail. Prijs is ook scherp, dus top
Top service. Donderdagavond besteld en vrijdag al in huis. Daar houden we van en goed materiaal. Geen overig contact nodig gehad
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Daar houden wij ook van! Bedankt voor je positieve review. 🌟

Goede site goede merken snelle service

Bestelling niet compleet is meteen nagestuurd Dus snel opgelost Ik zou de klachten en retour site iets overzichtelijker maken
Gereedschapcentrum is een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Makkelijk om te bestellen en de afhandeling is uitstekend
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Wat geweldig om te horen! Dank je wel voor je positieve feedback! 🌟
Zeer nette en goede service,strakke en moderne machines en gereedschappen. Ben zeer tevreden over gereedschap centrum
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Dankjewel voor je positieve review, fijn om te horen dat je tevreden bent!