Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.339 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.342 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

alles volgens afspraak dus in orde. Ik kocht een elektrische kettingzaag en ik had toch echt verwacht dat er voor de eerste vulling van het kettingolie reservoir een kleine hoeveelheid olie in de doos te vinden zou zijn. nee dus, waardoor ik genoodzaakt was om voor het eerste gebruik van mijn zaag in de auto te stappen en een bedrijf te zoeken dat kettingzaag olie verkoopt. nu is er bij mij op het dorp een zaak voor het boerenbedrijf aanwezig maar voor andere dorpen hier in de buurt is een rit van 14 km nodig. dus een kleine hoeveelheid bijgevoegd bespaart ergernis en energie! mvg Kees.

geen haast rond sluitingstijd. Fijne ervaring

De service schiet niet te kort tegen sluitingstijd. Er wordt tijd genomen om de zaken netjes af te handelen. Voorraad is meestal prima op orde en komt overeen met wat de site verteld. Een fysieke winkel is ook erg prettig. De prijzen kunnen wat scherper. Jullie zijn groot geworden met "de goedkoopste van NL". Nu schieten jullie soms wel door met extreem hoge bedragen t.o.v. de concurrenten. Zelfs offertes kunnen duurder uitkomen dan een bestelling rechtstreeks in de shop. Dat wekt weinig vertrouwen als zakelijke klant.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Dank je wel voor je waardevolle feedback. We nemen dit serieus en streven altijd naar verbetering. Fijn dat je de service en voorraad waardeert. We waarderen je als klant en hopen je in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn. 👍
Uitstekende service. De krik die ik had gekocht van Mannesmann begaf het al de eerste keer. Dat is natuurlijk niet de fout van de webwinkel. Maar, wat er wel heel goed was, is dat er op basis van de foto's direct werd geconstateerd dat dit garantie was. Er is een passende vervanging opgestuurd. Dank! Een minpunt is dat de klantenservice slecht bereikbaar is. Bellen wordt nooit opgenomen, maar als je mailt, en even wacht, en een reminder stuurt (...), dan kom je er wel uit.
De handelingen van jullie was heel snel,zondags besteld en smaandags zou het thuis bezorgd worden.Alleen er is nog niets binnen gekomen door dhl,het zou elke dag gekomen zijn,en mijn vrouw heeft elke dag thuis zotten wachten,en het is nu vrijdag en nog steeds niets binnen vind dit ern zeer slechte zaak van dhl.Maar niet ten nadelen van jullie.M.v.g.erik
Uitstekend bestelproces. Bestelproces en update over de voortgang is uitstekend. Verzending met DHL is en blijft een crime, we hadden de bezorger gemist omdat ze de bezorgtijd wijzigde, dan kun je pas de volgende dag in de middag in een ander dorp ophalen. Vreselijke service van DHL.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review en de 5 sterren. Fijn om te horen dat je het bestelproces als uitstekend ervaart! Excuses dat DHL de bezorgdatum wijzigde voor de aflevering van het pakket. Wij vinden dit erg teleurstellend om te horen. Mocht je in de toekomst vragen over je bestelling, aarzel dan niet om contact op te nemen via 013 889 44 44.

Levertijden

Met name de levertijden zijn ideaal. Als je voor je klus afhankelijk bent van tijdige levering is het belangrijk dat je een leverancier hebt die snapt wat hierbij komt kijken. Gereedschapcentrum heeft dit goed op orde. Ga zo door!
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Wat fijn dat onze snelle levertijden goed van pas komen voor je klus! We begrijpen hoe belangrijk het is. Bedankt voor je positieve feedback en veel succes met je projecten! 👷‍♂️🛠️
Binnen twee a drie dagen geleverd is precies wat men kan verwachten. De mogelijkheid, welke ik benutte, om het produkt af te halen bij het postagendschap vind ik een grote plus. Dit werkt beter en discreter dan bij de buren.
De PerfectPro TEAMBOX TBX2 Bouwradio om 18.30 uur besteld en de volgende dag al in huis. Tevens een mooie prijs aanbieding. De radio heeft een goed geluid dus ik zal weer met plezier een liedje meezingen op de steiger.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je positieve review. Super om te zien dat de PerfectPro teambox bouwradio snel bij je is afgeleverd, en dat voor een mooie prijs! Het is geweldig om te weten dat de radio een goed geluid heeft en dat je weer met plezier een liedje kunt meezingen op de steiger. We hopen dat de PerfectPro TEAMBOX TBX2 Bouwradio nog vele jaren lang aan jouw verwachtingen zal voldoen en dat je er veel plezier van zult hebben tijdens jouw werkzaamheden.
Eén minpunt was het ontbreken van een speciale sleutel voor het afstellen van de messen bij het vervangen in het apparaat, de levering was zeer snel, het apparaat was goed beveiligd en in goede technische staat.
Gereedschap is de helft van een set, is misschien beter on te vermelden. Ik had er graag wat accessoires al direct bij besteld dat was nu moeilijk te vinden bij bestellen
2 schuurmachines Bosch & DeWalt gekocht en doen het zoals verwacht, echt top!! Schuurt net zo goed als Festool en gemakkelijk aan te sluiten met festool stofzuiger

Jobman riem

Makkelijk om even langs te gaan en die spullen te kunnen halen die je direct nodig hebt. Ook al is de bestelling klein het personeel behandeld je zeer vriendelijk.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi Rens, bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring! We zijn verheugd te horen dat je onze fysieke locatie hebt bezocht en dat je tevreden bent met de service die je hebt ontvangen. Het is ons doel om het voor onze klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken om de benodigde spullen te verkrijgen, zelfs als de bestelling klein is. Geweldig dat ons personeel je vriendelijk heeft behandeld en dat je ervaring positief was. Jouw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om te helpen.
Het was snel in huis, dus dat was ok. Bij uitpakken was het bit doosje van hikoki wat houders heeft voor de bitjes van binnen al gebroken.... das jammer
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je bestelling snel in huis was, maar excuses dat de Hikoki bitsethouder gebroken is aangekomen. We willen dit graag voor je oplossen, en sturen vandaag een nieuwe naar je toe! Mocht er in de toekomst problemen zijn met je bestelling, aarzel dan niet om contact op te nemen via 013 889 44 44.
Super tevreden. Ik heb een heggenschaar op accu gekocht. Levering was nog dezelfde dag . De prijs was zeer scherp en het apparaat doet wat het beloofd!
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Geweldig dat je super tevreden bent over de levering, prijs en je bestelde product. Dit is uiteraard de service die wij willen bieden, en het doet ons goed om te horen dat we hierin geslaagd zijn!
BN
bert n.
haarlem
Ruim assortiment, snelle levering, informatief zijn mijn ervaringen tot op heden. Blijft niets over om beter te doen, zo houden is vaker een probleem.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, wat geweldig om te horen dat je tot op heden positieve ervaringen hebt gehad met ons assortiment, de snelle levering en de informatieve service! We streven er voortdurend naar om onze klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden, en jouw feedback is enorm waardevol voor ons.😁

Uitstekend service

Altijd fijn geholpen door de klantenservice! Op een keer na wat snel gecorrigeerd is! Producten worden snel geleverd en kwalitatief goed!
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi, bedankt voor je positieve review. Super om te zien dat je altijd fijn geholpen wordt door de klantenservice en dat als er problemen zijn het snel word opgelost. Ook zijn wij verheugd te vernemen dat je bestellingen snel worden geleverd, en de producten kwalitatief in orde zijn. 🙌
Uitstekende communicatie en zeer snelle en effectieve service. De medewerker die ons hielp begreep exact wat we bedoelden. Een dikke 10!!
JV
Jan V.
Friesland

Een topwinkel.

Een webwinkel zoals een webwinkel hoort te zijn. Scherpe prijzen, snelle levering en goede service. Bestel hier graag mijn gereedschap.
Ik ben super tevreden,maar het liever zou ik het thuis bezorgd krijgen. Jullie versturen het toch dus waarom niet naar het huis adres.
Super tevreden! Vlak voor 22:00 besteld en echt de volgende dag in huis . Factuur ook direct in de mail. Prijs is ook scherp, dus top