puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

850 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.482 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 nov 2014
puzzleYOU NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 apr 2023
In totaal 4 of 5 puzzels besteld voor oma. Van leuke familie kliekjes🥰🫶. Wij zijn meer dan tevreden. Bij 1 puzzel miste een stukje… nouja kan gebeuren. Mailtje gestuurd en werd direct de dag zelf terug gemaild. Verhaal uitgelegd en krijgen gelijk de optie voor een nieuwe!!! Super😄 2 dagen later had oma der nieuwe onder op de mat. Leuk jullie gevonden te hebben via google. Wij zijn nu al vaste klant. En voor de puzzelaars onder ons🤓 oudere ouders of oma’s & opa’s of misschien wel voorjezelf… is het veel leuker om je eigen familie kliekje in elkaar te zetten…

8 aug 2023
Het ging erg slecht ook met de bezorging hij is steeds heen en weer gegaan, en vindt het er slecht over dat wij dan nog zoveel moeten betalen voor de verzending jullie kunnen beter mensen laten kiezen of ze via post nl doen of ups, ik vind ups een kut bedrijf, en jullie mogen echt wel wat minder vragen voor ons het is al duur genoeg en dan ook nog een verzend kosten van bijna 5 euro doe normaal En met de memory de helf van de achter kantjes zijn geschuurt omdat ik ze zelf moest uit duwen, echt slecht zo gaat het juist kapot jullie moeten ze gewoon uitduwen

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters