puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

833 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.536 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 nov 2014
puzzleYOU NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De doos om de puzzel heen maakt het echt heel bijzonder en maakt het echt af. Ook gekeken naar andere bedrijven die ook foto puzzels leveren maar dan is dat zonder zo'n mooie buitenkant.... Super benieuwd hoe diegene voor wie de puzzel is gaat reageren! Maar ik ben heel blij; het uploaden van foto's is heel makkelijk, het verplaatsen van de foto's in de collage is fijn, zelfs worden de foto's gecheckt op de juiste kwaliteit, de super snelle verzending en de uitstraling van de bewaardoos maken het helemaal af. Aanrader!

8 aug 2023
Het ging erg slecht ook met de bezorging hij is steeds heen en weer gegaan, en vindt het er slecht over dat wij dan nog zoveel moeten betalen voor de verzending jullie kunnen beter mensen laten kiezen of ze via post nl doen of ups, ik vind ups een kut bedrijf, en jullie mogen echt wel wat minder vragen voor ons het is al duur genoeg en dan ook nog een verzend kosten van bijna 5 euro doe normaal En met de memory de helf van de achter kantjes zijn geschuurt omdat ik ze zelf moest uit duwen, echt slecht zo gaat het juist kapot jullie moeten ze gewoon uitduwen

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

ik had puzzel besteld is nog niet gekomen
Antwoord van puzzleYOU NL
Uw pakket is bij een afhaalpunt terecht gekomen en omdat het daar na twee weken nog steeds niet was afgehaald, heeft UPS het pakket aan ons retour gestuurd. Wij zullen het pakket opnieuw opsturen, maar houdt u deze keer a.u.b. de track & trace in de gaten. De link naar de track & trace vindt u in de verzendbevestiging.
Ik wacht al 3 weken op mijn bestelling…cadeau voor kerst voor oma. Na melding, wordt het wel meteen opgepakt en geregeld.
Hij zou 14 dec bij het afhaalpunt geleverd zijn maar is daar nog steeds niet.
Antwoord van puzzleYOU NL
Mocht er met de zending iets mis gaan, dan kunt u het beste even contact met de klantenservice opnemen. Zij bemiddelen dan met de koerier en zorgen ervoor dat u alsnog uw pakket ontvangt.
Ik heb geen puzzel gekregen maar wel betaald
Antwoord van puzzleYOU NL
Uw pakket is gelukkig boven water gekomen en in het door u gekozen afhaalpunt terecht gekomen. Wij zullen UPS vragen u even de details te sturen. Misschien wilt u de beoordeling opnieuw doen als u de puzzel uiteindelijk heeft ontvangen?
8 aug 2023

Het ging erg slecht ook met de… bezorging en product

9 aug 2023
Wij sturen onze fotopuzzels en spellen naar 23 verschillende landen. U zult begrijpen dat PostNL te klein is om voor ons als verzendpartner te dienen. Het spijt ons dat het bij u niet naar wens is gelopen, maar UPS bezorgd 98% van onze pakketten wereldwijd zonder dat onze tussenkomst nodig is, dus onze ervaring is een andere. Het uit de omranding halen van de kaartjes gaat in de meeste gevallen vrij makkelijk. Mocht dit bij u niet zo zijn geweest, dan a.u.b. de schade even bij de klantenservice melden. U wordt dan geholpen.
De aangegeven leveringsdatum werd niet nageleefd. Puzzels zijn bijna een week later bezorgd, hierdoor waren ze te laat voor onze pakjesavond en ook waren er nog 2 van de 3 dozen beschadigd. Meerdere malen contact gehad met jullie over de levering. Er werd aangegeven dat alles op tijd geleverd zou worden, maar dit bleek niet het geval. Ik miste een oplossende reactie vanuit jullie. Er werd nu gezegd dat UPS vertraging had en dat ik zelf maar even met UPS moest bellen of mijn levering nog op tijd zou komen. Niet klantgericht!
Antwoord van puzzleYOU NL
de puzzels zijn op 5 december afgeleverd en niet op zaterdag 3 december, uw pakjesavond. Wij bieden u nogmaals onze excuses aan voor onze -achteraf dan toch verkeerde- inschatting, maar wij hebben enorm ons best gedaan om uw zending toch nog op tijd de deur uit te krijgen en omdat dit was gelukt en wij zagen dat het pakket op tijd op de route zat, hadden wij gezegd dat alles in orde was. Bij het één na laatste distributiecentrum is het dan 's nachts door een sorteerfout mis gegaan en heeft uw pakket toch nog een vertraging opgelopen. Omdat er daardoor 's morgens geen scan meer had plaats gevonden adviseerden wij u om parallel UPS direct te contacteren. Dat doen veel klanten uit zichzelf omdat de koerier natuurlijk meer weet over het verblijf van een pakket dan de verzender, maar dat welgemeende advies scheen al niet meer in goede aarde te vallen. Heel erg teleurstellend allemaal als de puzzels als Sinterklaascadeau moeten dienen, dus wij begrijpen best wel dat u boos was en het spijt ons echt dat het zo gelopen is, maar als producent dan voor een niet voorziene vertraging bij de koerier dan zo ongedifferentieerd de roe te krijgen, dat zijn wij, eerlijk gezegd, niet van onze klanten gewend. ¯\_(ツ)_/¯

Kwaliteit afdruk te donker

Levering is snel en gebruiksgemak prima. Ik ben echter niet tevreden over de kwaliteit van de foto’s op het memoryspel. Ik heb heldere lichte foto’s ingestuurd maar op het spel ogen ze wat donker.
22 jun 2023
Het spijt ons, dat u met het drukresultaat niet tevreden bent. U kunt in dat geval het beste even de kaartjes fotograferen, die volgens u veel te donker zijn, en die aan de collega's van de klantenservice sturen (service@puzzleyou.nl). Zij nemen uw reclamatie dan graag in behandeling.
20 jul 2023

Heel slechte service

Als een product niet naar wens is moet product geretourneerd kunnen worden en het geld teruggestort. Dit is helaas niet gebeurd. Heel slechte zaak.
25 jul 2023
Wij bieden onze klanten de mogelijkheid aan om geheel zelf een puzzel te ontwerpen. Omdat wij aan het voorbereiden van de puzzel niet te pas komen, moeten wij de verantwoording voor het gebruiken van een goede foto bij de klant leggen. U heeft, in plaats van een foto, een screenshot van uw mobieltje geüploadt. In de preview, waar wij tonen hoe de puzzel eruit komt te zien, werd duidelijk zichtbaar gemaakt, dat deze screenshot voor de helft zwart was (boven en beneden) en dat de puzzel dus voor de helft zwart zou worden. Desondanks heeft u de bestelling niet afgebroken en ons ook niet om raad gevraagd, maar het ontwerp met de zwarte vlakken bevestigd en voor de bestelling betaald. In dat geval wordt het gedrukt zoals door de klant voorbereidt. Het reclameren van een product, als het niet naar wens is, gaat natuurlijk wél als de fout door ons is gemaakt.
Erg mooie puzzel, maar ondermaatse bezorging door ups maakte het een negatieve ervaring.