puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

849 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.483 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 nov 2014
puzzleYOU NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 apr 2023
In totaal 4 of 5 puzzels besteld voor oma. Van leuke familie kliekjes🥰🫶. Wij zijn meer dan tevreden. Bij 1 puzzel miste een stukje… nouja kan gebeuren. Mailtje gestuurd en werd direct de dag zelf terug gemaild. Verhaal uitgelegd en krijgen gelijk de optie voor een nieuwe!!! Super😄 2 dagen later had oma der nieuwe onder op de mat. Leuk jullie gevonden te hebben via google. Wij zijn nu al vaste klant. En voor de puzzelaars onder ons🤓 oudere ouders of oma’s & opa’s of misschien wel voorjezelf… is het veel leuker om je eigen familie kliekje in elkaar te zetten…

8 aug 2023
Het ging erg slecht ook met de bezorging hij is steeds heen en weer gegaan, en vindt het er slecht over dat wij dan nog zoveel moeten betalen voor de verzending jullie kunnen beter mensen laten kiezen of ze via post nl doen of ups, ik vind ups een kut bedrijf, en jullie mogen echt wel wat minder vragen voor ons het is al duur genoeg en dan ook nog een verzend kosten van bijna 5 euro doe normaal En met de memory de helf van de achter kantjes zijn geschuurt omdat ik ze zelf moest uit duwen, echt slecht zo gaat het juist kapot jullie moeten ze gewoon uitduwen

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

ondanks groene smiley vaag resultaat

Foto bij bestelling gaf een groene smiley, maar helaas is de puzzel te vaag. Kan niet verder gelegd worden na een teleurstellende poging. NB dezelfde puzzel gaf bij andere aanbieder een gele smiley, maar is een stuk scherper met voldoende resultaat.
Antwoord van puzzleYOU NL
Onze vijf sterren beoordeling en daarmee verbonden de groene, gele of rode smiley geven aan of een foto voldoende resolutie heeft. Als iemand dus een foto direct van de camera gebruikt, dan heeft deze in de regel voldoende resolutie en krijgt een groene smiley. Maar let op: dit geeft alléén aan dat de foto groot genoeg is om op een puzzel te worden gedrukt. Of een foto scherp of wazig is, overbelicht of onderbelicht, is technisch niet meetbaar. Wij vertrouwen er dus op dat de klant zelf even kijkt of zijn foto wel scherp is en goed belicht. Dat gaat natuurlijk op een groot beelscherm beter als op een mobieltje. Uw foto was helaas wazig en tegen het licht in genomen. U heeft helaas iets gedaan, waar geen mens mee had kunnen rekenen: u heeft een foto genomen van uw computerbeeldscherm waarop een fotocollage te zien was. Het resultaat was bijzonder slecht en als u voor de zekerheid op ditzelfde beeldscherm de gemaakte foto had bekeken, dan had u kunnen zien dat zoiets niet gaat en de foto echt vaag was geworden. Onze dringende raad aan alle lezers: a.u.b. géén foto van een foto maken en al helemaal géén foto van een foto op een beeldscherm maken!
De verzonden foto was kleurige en lichter dan het resultaat op en in de doos! Mocht u dit gevolg al voorzien, vraag dan om ern andere foto! Liever enkele dagen vertraging dan zo'n snelle afwikkeling.
Antwoord van puzzleYOU NL
Wij ontvangen bestellingen uit 23 verschillende landen. Door deze enorme hoeveelheden is het voor ons helaas niet mogelijk om dagelijks meerdere duizenden foto's te bekijken. Wij moeten daarom de verantwoording voor het gebruiken van een scherpe en goed belichte foto bij de klant leggen. Mocht u niet zeker zijn of dit het geval is bij uw foto, dan kunt u deze beter eerste even per e-mail naar ons toe sturen. Wij kunnen de foto dan beoordelen voordat u gaat bestellen.
De gehele afbeelding stond er niet op, hadden jullie best mogen aangeven dat de afbeelding te groot was
Antwoord van puzzleYOU NL
Omdat de kaartjes van het Memo spel vierkant zijn en foto's rechthoekig, zijn foto's dus altijd te groot en past er inderdaad een deel van de foto niet op het kaartje. Om te laten zien welk gedeelte er niet op past, verschijnt er na het uploaden van de foto's een preview. Hier ziet men precies hoe de kaartjes gedrukt gaan worden. Onder deze preview staat tevens geschreven: "Dubbelklik op de kaartjes om ze te kunnen bewerken!". Men kan dan de snijlijnen verschuiven en er voor zorgen dat de personen in het midden van een kaartje komen te staan. Heeft u dat wellicht over het hoofd gezien?
28 jan 2024
Bedrijf schiet echt te kort aan service. Puzzelkwaliteit is prima maar de rand producten zijn niet van eigen makkelij en geven wel aan op de website dat het bijv hun puzzelmatten zijn. 24,99 wil ik best betalen voor een eigen merk maar niet van Clementoni die bij Kruidvat voor 6,99 ligt. Retourneren moet op eigen kosten terwijl het bedrijf aan misleiding doet. Geef je dit als klant aan krijg je een grote waffel. Duitse service ver te zoeken.
Antwoord van puzzleYOU NL
"Schoenmaker blijf bij je leest", dachten wij toen wij een paar jaar geleden besloten ons op hetgeen wat wij het beste kunnen te concentreren en dat is het produceren van gepersonaliseerde premium puzzels. Alle puzzelbenodigdheden, die wij aanbieden, worden dus niet door ons geproduceerd en ja, het maken van puzzelmatten laten wij aan Clementoni over. Op de productsite https://www.puzzleyou.nl/puzzel-mat tonen wij niet alleen foto's van de mat, maar ook een video, zodat men precies weet hoe het product eruit ziet dat men bestelt. Als u een probleem met Clementoni hebt, dan stuurt u de mat toch gewoon terug. U krijgt dan uw geld terug. U dient natuurlijk wel de retourkosten zelf te dragen, want wij hebben geen andere mat geleverd dan op de website te zien is.

Jammer van de afzender

Ik had de puzzel in een naamloze om-doos verwacht zodat ik hem ook zo door kon sturen. Helaas was het dus voor de geadresseerde geen verrassing meer dat het een puzzel was.
De puzzel is prima!! De bezorging door UPS erg slecht.
JF
Joerg F.
Den Haag
31 dec 2023

De puzzels zijn geweldig, de bedrijfsethiek moet not worden bijgewerkt

De puzzels zijn geweldig. De prijs voor dezelfde puzzel is in Nederland echter 30%+ hoger dan in Duitsland. Ik denk dat de bedrijfsethiek niet goed is. Een goede zaak doet geen woeker. In geen land.
Antwoord van puzzleYOU NL
Fijn om te lezen dat u met de fotopuzzels zelf wél heel tevreden bent. Tja, het kortste antwoord zou zijn, dat een BMW in Duitsland ook goedkoper is, maar we willen best wel uitleggen, waarom wij bijvoorbeeld de 1000 stukjes fotopuzzel actueel in Duitsland 9% (dus niet 30%) goedkoper kunnen aanbieden dan in Nederland. Nemen we als voorbeeld de klantenservice. De Nederlanders krijgen dezelfde klantenservice geboden als de Duitsers (eigenlijk beter, want minder streng), maar de kosten voor de klantenservice worden in Duitsland door meer klanten gedragen, waardoor alleen al deze kosten omgerekend per puzzel in Duitsland lager zijn. Dit heeft er natuurlijk ook mee te maken dat wij op de duitse markt zijn begonnen en daar dus ook in verhouding de meeste verkoop hebben. Wij zijn zeker dat de Nederlanders dit niet op zich willen laten zitten en zullen gaan proberen de Duitsers de loef af te steken door meer puzzleYOU puzzels te gaan kopen ;-).
Ik heb geen puzzel gekregen maar wel betaald
Antwoord van puzzleYOU NL
Uw pakket is gelukkig boven water gekomen en in het door u gekozen afhaalpunt terecht gekomen. Wij zullen UPS vragen u even de details te sturen. Misschien wilt u de beoordeling opnieuw doen als u de puzzel uiteindelijk heeft ontvangen?
WV
wouter v.
heemskerk
De aangegeven leveringsdatum werd niet nageleefd. Puzzels zijn bijna een week later bezorgd, hierdoor waren ze te laat voor onze pakjesavond en ook waren er nog 2 van de 3 dozen beschadigd. Meerdere malen contact gehad met jullie over de levering. Er werd aangegeven dat alles op tijd geleverd zou worden, maar dit bleek niet het geval. Ik miste een oplossende reactie vanuit jullie. Er werd nu gezegd dat UPS vertraging had en dat ik zelf maar even met UPS moest bellen of mijn levering nog op tijd zou komen. Niet klantgericht!
Antwoord van puzzleYOU NL
de puzzels zijn op 5 december afgeleverd en niet op zaterdag 3 december, uw pakjesavond. Wij bieden u nogmaals onze excuses aan voor onze -achteraf dan toch verkeerde- inschatting, maar wij hebben enorm ons best gedaan om uw zending toch nog op tijd de deur uit te krijgen en omdat dit was gelukt en wij zagen dat het pakket op tijd op de route zat, hadden wij gezegd dat alles in orde was. Bij het één na laatste distributiecentrum is het dan 's nachts door een sorteerfout mis gegaan en heeft uw pakket toch nog een vertraging opgelopen. Omdat er daardoor 's morgens geen scan meer had plaats gevonden adviseerden wij u om parallel UPS direct te contacteren. Dat doen veel klanten uit zichzelf omdat de koerier natuurlijk meer weet over het verblijf van een pakket dan de verzender, maar dat welgemeende advies scheen al niet meer in goede aarde te vallen. Heel erg teleurstellend allemaal als de puzzels als Sinterklaascadeau moeten dienen, dus wij begrijpen best wel dat u boos was en het spijt ons echt dat het zo gelopen is, maar als producent dan voor een niet voorziene vertraging bij de koerier dan zo ongedifferentieerd de roe te krijgen, dat zijn wij, eerlijk gezegd, niet van onze klanten gewend. ¯\_(ツ)_/¯
layout kerst met die witte stippen is te donker ben zo’n week bezig alleen al om de randen bij elkaar te krijgen. En heel wat stukjes waarvan de randjes heb ik opnieuw moeten plakken omdat ze los raakte
Antwoord van puzzleYOU NL
Het spijt ons, dat het design het puzzelen onnodig moeilijk maakt. Misschien kunt u later een foto van het gelegde exemplaar aan de klantenservice sturen (service@puzzleyou.nl)? Dan kunnen zij dat eenst aan de grafische afdeling laten zien en misschien bereiken, dat er een lichtere versie online wordt gezet.
Ik wacht al 3 weken op mijn bestelling…cadeau voor kerst voor oma. Na melding, wordt het wel meteen opgepakt en geregeld.
Erg mooie puzzel, maar ondermaatse bezorging door ups maakte het een negatieve ervaring.
Hij zou 14 dec bij het afhaalpunt geleverd zijn maar is daar nog steeds niet.
Antwoord van puzzleYOU NL
Mocht er met de zending iets mis gaan, dan kunt u het beste even contact met de klantenservice opnemen. Zij bemiddelen dan met de koerier en zorgen ervoor dat u alsnog uw pakket ontvangt.
23 dec 2023
Kleur is niet mooi genoeg
Antwoord van puzzleYOU NL
Het spijt ons dat u met de kleuren niet tevreden bent. Als u ons een foto van de gelegde puzzel zou kunnen sturen, dan kunnen wij het drukresultaat met de kleuren op de foto vergelijken. Mochten wij niet precies hetzelfde hebben gedrukt, dan gaan wij daar natuurlijk werk van maken.
8 aug 2023

Het ging erg slecht ook met de… bezorging en product

9 aug 2023
Wij sturen onze fotopuzzels en spellen naar 23 verschillende landen. U zult begrijpen dat PostNL te klein is om voor ons als verzendpartner te dienen. Het spijt ons dat het bij u niet naar wens is gelopen, maar UPS bezorgd 98% van onze pakketten wereldwijd zonder dat onze tussenkomst nodig is, dus onze ervaring is een andere. Het uit de omranding halen van de kaartjes gaat in de meeste gevallen vrij makkelijk. Mocht dit bij u niet zo zijn geweest, dan a.u.b. de schade even bij de klantenservice melden. U wordt dan geholpen.
RS
Rita S.
Sellingen
1 nov 2023
Bij ontvangst bleek dat de tape die erop geplakt was om de doos te laten sluiten kapot geknipt was, zag er slordig en raveling uit. Hoe komt dat. Zat er eerst de verkeerde puzzel in en is hij omgewisseld? Waarom dan niet netjes opnieuw geplakt? Hopelijk zit de goede puzzel er wel in weten wij pas als hij gemaakt wordt . Het is een cadeau voor een tachtigjarige voor haar verjaardag. Echt jammer, hopelijk gaat alles goed.
Antwoord van puzzleYOU NL
Wij werken met een geautomatiseerd productiesysteem, waarin de puzzels door robots worden verzegeld en verpakt. Uw veronderstelling is dus niet juist. Wij gaan ervan uit dat er onderweg druk op het pakket is uitgeoefend, waardoor de zegels zijn beschadigd. Mocht er met de puzzel zelf iets niet in orde zijn, dan neemt u a.u.b. contact met de puzzleYOU klantenservice op. U heeft namelijk garantie op uw fotopuzzel.
19 sep 2023
Ik heb bij jullie een prachtige fotolijst besteld die bedoeld was voor een andere puzzel van mij zelf. Omdat de maat niet goed was mocht ik voor 25% korting een fotopuzzel bestellen en heb dat ook gedaan. Deze is toch niet helemaal goed geworden. Te donker en wou het graag retourneren, als dat nog kan.
20 sep 2023
Het schijnt dat u binnenshuis een schilderij heeft gefotografeerd. Helaas heeft u hier niet op voldoende belichting gelet, zodat de foto onderbelicht oftewel inderdaad te donker is geworden. In zo'n geval is ook het drukresultaat te donker. Om oude foto's of schilderijen digitaal te krijgen is het beter om ze te (laten) scannen. De scanner zorgt altijd voor voldoende belichting, zodat de puzzel dan ook heldere kleuren krijgt.
14 jul 2023
Opdruk vd puzzel laat snel los. Ook is het materiaal waarop puzzel gedrukt is slap. Stoot er 1 keer met iets tegenaan, al is t zachtjes, en je halve puzzel valt uit elkaar. Nav beantwoording PuzzleYou. Netjes maar ik denk dat dit simpelweg is hoe de puzzels in elkaar zitten voor deze prijs.
Antwoord van puzzleYOU NL
U heeft uw review veranderd en daardoor is uw eerste review en ons antwoord daarop nu niet meer te zien. We waarderen uw kritiek, want alleen zo kunnen wij beter worden, maar de bewering, dat wij slap materiaal zouden gebruiken, kunnen wij zo niet laten staan. Daarom voor de lezers hier ter uitleg: Men kan het karton, dat voor puzzels wordt gebruikt in drie categoriën indelen. 1. 1,5 mm puzzels. Dit zijn de puzzels die men in discounters vindt. 2. 1,9 mm puzzels. Dit was tot 2020 de standaard en wordt bij veel internet aanbieders nog gebruikt. 3. 2,2 mm puzzels. Dit wordt door premium producenten gebruikt. Dit karton kenmerkt zich daardoor, dat het juist het stevigste op de markt is. Hier kunnen wij helaas niets anders dan u tegenspreken. Wat het loslaten van de foto betreft: Dit moet een productiefout van onze kant zijn, waarvoor onze excuses. Als zoiets gebeurt, dan kunt u van uw garantie gebruik maken. Even een foto van het mankement aan de klantenservice sturen en binnen kortste tijd heeft u een feilloos exemplaar in huis.
18 jun 2023
Product was goede kwaliteit en verzending snel, maar na de bestelling wordt je verleid met een aanbieding voor kortingsbonnen. Kijk uit, want voor je je het weet sta je op allerlei mailinglist en weet je nooit waar je email adres terecht komt. Niet erg netjes.
Antwoord van puzzleYOU NL
Er zijn nog best wel veel mensen, die niet weten dat je ook een eigen foto op een puzzel kunt laten zetten. Als deze mensen bij een andere serieuze shop iets hebben besteld, krijgen zij daarna op dit platform onze aanbieding te zien en kunnen ons zo leren kennen. Voor ons interessant om nieuwe klanten te bereiken en voor de klant interessant, omdat een gepersonaliseerde puzzel echt iets origineels is, vooral als cadeau. Het is onterecht om hier de mensen angst aan te jagen, want wij hebben heel veel online ervaring en hebben natuurlijk zorgvuldig gekeken met wie wij in zee gaan. U kunt zelf ook kijken hoe er met uw e-mailadres wordt omgegaan, als u besluit vrijwillig van een aanbieding gebruik te maken: https://online.sovendus.com/nl/online-privacyverklaring/ U kunt natuurlijk ook, om een kortingscode te kunnen ontvangen, een tijdelijk e-mail adres gebruiken.