puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

833 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.536 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 nov 2014
puzzleYOU NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De doos om de puzzel heen maakt het echt heel bijzonder en maakt het echt af. Ook gekeken naar andere bedrijven die ook foto puzzels leveren maar dan is dat zonder zo'n mooie buitenkant.... Super benieuwd hoe diegene voor wie de puzzel is gaat reageren! Maar ik ben heel blij; het uploaden van foto's is heel makkelijk, het verplaatsen van de foto's in de collage is fijn, zelfs worden de foto's gecheckt op de juiste kwaliteit, de super snelle verzending en de uitstraling van de bewaardoos maken het helemaal af. Aanrader!

8 aug 2023
Het ging erg slecht ook met de bezorging hij is steeds heen en weer gegaan, en vindt het er slecht over dat wij dan nog zoveel moeten betalen voor de verzending jullie kunnen beter mensen laten kiezen of ze via post nl doen of ups, ik vind ups een kut bedrijf, en jullie mogen echt wel wat minder vragen voor ons het is al duur genoeg en dan ook nog een verzend kosten van bijna 5 euro doe normaal En met de memory de helf van de achter kantjes zijn geschuurt omdat ik ze zelf moest uit duwen, echt slecht zo gaat het juist kapot jullie moeten ze gewoon uitduwen

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

het product bevalt goed, maar....

het product bevalt goed, maar de belachelijk grote doos waarin de 2 tubes in zaten is buiten proportie te groot en onnodig duur!
Fijne en snelle correcte afhandeling
Prima
Prima puzzle! Ik ben alleen niet ze enthousiast over de lijst. Er zitten krassen op het plastic van het scherm en de kleuren worden erg flets. Ik moet nu ontspiegeld glas gaan bestellen.
Antwoord van puzzleYOU NL
Om veiligheidsredenen zijn de lijsten voor de 2000 stukjes en de 1000 stukjes XXL puzzels voorzien van plexiglas. Dit glas heeft aan beide kanten een beschermfolie, die zo strak zit, dat het meestal niet eens opvalt, dat die nog verwijderd dient te worden. Het gebeurt wel vaker dat deze beschermfolie krassen heeft, maar dat die op het glas zelf niet voorhanden zijn. Daarbuiten heeft dit plexiglas de eigenschap, dat de ene kant ontspiegeld is, maar daardoor iets minder scherp en de andere kant niet ontspiegeld, maar doordoor meer transparent. Probeert u dat maar eens uit. Mochten er op het glas zelf toch ook krassen zitten, dan stuurt u daarvan a.u.b. even een foto aan de klantenservice. Zij zorgen dan natuurlijk voor vervanging.
Puzzel ziet er mooi goed verpakt De bezorging was minder goed hele dag thuis geweest geen pakket eind van de dag mail dat ik het pakket 6 kilometer verder moest ophalen.
Prima reactie na klacht
24 mrt 2024
goede kwaliteit
24 mrt 2024
20 mrt 2024
24 feb 2024
Even puzzelen ... (leuke grap) hoe we de puzzel én de doos naar ons zin krijgen met afbeelding en tekst, daarna simpel bestellen en vlotte levering. Helaas bleek bij levering ons pakket tijdens transport klem te hebben gezeten en was de doos van de puzzel echt beschadigd, maar GOEDE SERVICE: kregen in recordtijd een nieuwe doos (&puzzel) opgestuurd. Wat mogelijk beter kan: de verpakking bij verzending.
17 feb 2024

Fotopuzzel verkeerd geleverd

Helaas werd de verkeerde puzzel geleverd maar wel in de goede doos. Meteen gemeld en de goede puzzel werd alsnog geleverd. Met de excuses vanwege een drukprobleem goed opgelost. Het leek erop dat de bestelling daardoor te laat geleverd zou worden om cadeau te doen. Het kwam goed omdat het verjaardagsfeestje op een latere datum plaatsvond. Het puzzelcadeau was een groot succes!