Candlebagplaza.nl- Logo - Beoordelingen

Candlebagplaza.nl

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.154 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jan 2022
Candlebagplaza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 nov 2023
Ruud bedankt voor de goede service bij de bestelling van vervangende lampen voor de prikkabel. Na drie gebruik nog steeds geweldig makkelijk en heel blij mee. De lampen met kunststof kap zijn echt handig omdat ze heel moeilijk breken. Door wattage verschil gingen er nu 5 tegelijk stuk. Snel vervangende gehad met persoonlijk briefje en een verassing. Top bedrijf en service.

Snelle levering, alleen veel te duur voor papieren zakken met kerst versiering. Ik had er meer van verwacht.

Beoordelingen voor Candlebagplaza.nl

WE
Walter E.
NEDERHEMERT-ZUID
Snelle afhandeling, levering. Afmetingen zijn in werkelijkheid kleiner.
4 jun 2023
Snelle service, en goed materiaal
6 jun 2023
Snel