KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin- Logo - Beoordelingen

KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin

65 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden943 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2016
KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima spul, levering is goed, maar duurt een beetje lang omdat het uit Duitsland moet komen. De betalingswijze is echter niet ideaal. Het zou uitstekend zijn als er via Ideal betaald kan worden.

I done get my order with payment after but confirmation its akord. I already wait 2 weeks .

Beoordelingen voor KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin

31 mrt 2024
Spullen zijn goed. Levering was waardeloos! Pakket was gewoon voor de deur gezet met de mededeling dat er is bezorgd. Absurd! Daarna klacht ingediend en niks van gehoord!!
AM
Ap M.
Scheveningen
Dit bedrijf heeft bosbouwmateriaal voor een redelijke prijs.
Prima website, goede communicatie levering, prijskwaliteit
Correcte levering en in de gemelde tijd
1 dag geleden
Antwoord van KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin
Beste klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. Feedback van klanten is zeer waardevol en nuttig voor ons om onze processen en onze service voortdurend te verbeteren. Helaas kunnen wij in uw beoordeling geen indicatie van een klacht vinden. Wij helpen u graag telefonisch op 0800 096 69 66 om uw bezorgdheid naar tevredenheid toe te lichten. Uw KOX Team
Duidelijke mails, goede prijs-kwaliteitverhouding. Levering oke.
Alles zoals beschreven , vlotte levering en goed verpakt
goede producten voor een goede prijs en snel geleverd.
HL
Herman L.
DENEKAMP
uitgebreid assortiment en snelle levering
BM
Bas M.
Oostmahorn
9 mrt 2024
Top ! Scherpe prijzen en top kwaliteit!!
FK
Faruk K.
Rotterdam
Super
Levertijd is te lang.

Prima spul, betaalwijze kan beter

correcte afhandeling
Antwoord van KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin
Unfortunately we cannot reach you by phone. To find a solution for you as soon as possible we need more informations about your payment. We are at your disposal via phone 0800 096 69 66 from 9am to 5pm. Thanks in advance.
18 feb 2024
Ik hoop dat Kox GEEN zaken meer gaan doen met DHL. zeer slechte ervaring mee.😐
18 jan 2024
Snelle levering en goed verpakt.
LG
Leo G.
Dalen
16 dec 2023
Wat u beter kunt doen. De communicatie wat betreft de bezorging is onvoldoende. U geeft aan wanneer het pakket verzonden si maar niet wanneer het gaat arriveren.
27 okt 2023
Prima geregeld bij dit bedrijf, komt bij mij degelijk en betrouwbaar over. Zal er in de toekomst vaker shoppen. Overzichtelijke en duidelijke webshop