KOX – Partners voor de Bosbouw en TuinBeoordelingen

KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin- Logo - Beoordelingen

KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin - Gespecialiseerd postorderbedrijf voor de bosbouw

KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin: Wij leveren professionele uitrusting aan bosarbeiders, bosbouwbedrijven, overheidsorganisaties belast met bosbeheer en particuliere eigenaars van motorzagen, maar ook aan professionals in de land- en tuinbouw en landschapsarchitectuur. Naast slijtageonderdelen voor motorzagen zoals zaagkettingen en zaagbladen omvat het assortiment ook bosbouwgereedschap, speciale werkkleding, gereedschap voor groenonderhoud en andere apparatuur. Zelfs motorzagen en ook benzine-, accu- en elektrische apparatuur maken deel uit van het speciale assortiment. Professionele kwaliteit voor een eerlijke prijs - dat is waar KOX voor staat. Al meer dan 40 jaar is KOX bekend in de sector en wij zijn allang meer dan alleen een insidertip onder professionals. Betrouwbare kwaliteit, persoonlijke service en vakkundig advies tonen aan dat de klant centraal staat. Ook kunt u hier waardevolle tips van professionals krijgen over het thema bosbouw en tuin. Zo vindt u hier bijvoorbeeld instructies over het slijpen van kettingzagen. Op een heel eenvoudige manier wordt stap voor stap uitgelegd hoe u hierbij te werk moet gaan.
Blount GmbH

Beoordelingen voor KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin

4.58/5.00

128 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin

Eigenlijk geen sterren bestelling na bellen nog steeds niet ontvangen.... Wachten wachten wachten
Antwoord van KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin
Beste klant, zoals reeds aangekondigd, hebben we op 16.10.2020 contact opgenomen met DHL en gevraagd om een nieuwe levering. Op 20.10.2020 werd DHL opnieuw door ons gecontacteerd. Op dit moment is de zending in levering. Door de huidige situatie kunnen er vertragingen optreden. Wij danken u voor uw begrip. Uw KOX-team.