KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin- Logo - Beoordelingen

KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin

67 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden938 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2016
KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima spul, levering is goed, maar duurt een beetje lang omdat het uit Duitsland moet komen. De betalingswijze is echter niet ideaal. Het zou uitstekend zijn als er via Ideal betaald kan worden.

I done get my order with payment after but confirmation its akord. I already wait 2 weeks .

Beoordelingen voor KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin

Prima spul, betaalwijze kan beter

18 jan 2024
Snelle levering en goed verpakt.
Antwoord van KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin
Unfortunately we cannot reach you by phone. To find a solution for you as soon as possible we need more informations about your payment. We are at your disposal via phone 0800 096 69 66 from 9am to 5pm. Thanks in advance.
16 dec 2023
Correcte en snelle levering in een zeer drukke periode van het jaar.
Gaat snel en correct
27 okt 2023
Prima geregeld bij dit bedrijf, komt bij mij degelijk en betrouwbaar over. Zal er in de toekomst vaker shoppen. Overzichtelijke en duidelijke webshop
10 apr 2023
Duidelijke emails. Bezorgig was onverwacht , track & trace onduidelijk daarin.
FE
Frits E.
Enschede
19 jul 2023
Complete levering, product werkt goed
18 aug 2023

12 aug 2023
10 aug 2023
2 jul 2023
4 apr 2023
het is nog niet geleverd
Antwoord van KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin
13 apr 2023
Beste klant, de vertraging in uw bestelling is verklaarbaar. U bestelde uw bestelling op 25.03.2023 tegen vooruitbetaling in onze internetwinkel. Volgens overleg met de financiële boekhouding hebben wij de ontvangst van het geld nog niet kunnen registreren. Uw KOX Team