KOX – Partners voor de Bosbouw en TuinBeoordelingen

KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin- Logo - Beoordelingen

KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin - Gespecialiseerd postorderbedrijf voor de bosbouw

KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin: Wij leveren professionele uitrusting aan bosarbeiders, bosbouwbedrijven, overheidsorganisaties belast met bosbeheer en particuliere eigenaars van motorzagen, maar ook aan professionals in de land- en tuinbouw en landschapsarchitectuur. Naast slijtageonderdelen voor motorzagen zoals zaagkettingen en zaagbladen omvat het assortiment ook bosbouwgereedschap, speciale werkkleding, gereedschap voor groenonderhoud en andere apparatuur. Zelfs motorzagen en ook benzine-, accu- en elektrische apparatuur maken deel uit van het speciale assortiment. Professionele kwaliteit voor een eerlijke prijs - dat is waar KOX voor staat. Al meer dan 40 jaar is KOX bekend in de sector en wij zijn allang meer dan alleen een insidertip onder professionals. Betrouwbare kwaliteit, persoonlijke service en vakkundig advies tonen aan dat de klant centraal staat. Ook kunt u hier waardevolle tips van professionals krijgen over het thema bosbouw en tuin. Zo vindt u hier bijvoorbeeld instructies over het slijpen van kettingzagen. Op een heel eenvoudige manier wordt stap voor stap uitgelegd hoe u hierbij te werk moet gaan.
Blount GmbH

Beoordelingen voor KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin

4.58/5.00

128 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin

superslechte levering, bestelling is al 40 dagen onderweg??!! zijn ze wel voorraad houdend?
Antwoord van KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin
Beste klant, omdat uw pakket, dat u op 29.09.2020 heeft besteld, door DHL naar ons is teruggestuurd, hebben we een tweede zending op 13.10.2020 gearrangeerd. Als gevolg van de huidige Covid-19 situatie is er momenteel een vertraging in de levering. Wij vragen daarom om uw geduld en danken u voor uw begrip. Uw KOX-team.
Voor deze levering heb ik alleen bericht ontvangen met bevestiging van bestelling en betaling. Geen bericht van verwachte leverdatum/tijd. Bij vorige bestellingen/leveringen was dit wel zo.
Antwoord van KOX – Partners voor de Bosbouw en Tuin
Geachte klant, u ontvangt de verzendinformatie automatisch zodra deze door DHL aan ons is verstrekt. Als gevolg van de huidige Covid-19 situatie en het toegenomen ordervolume, kan er enige vertraging ontstaan bij het actualiseren van de zendingsinformatie. Neem in dat geval graag contact op met onze klantenservice. Wij danken u voor uw begrip. Uw KOX-team.
Wellicht dat het door de beperkingen ivm het coronavirus komt, maar er zit wat te veel tijd tussen het plaatsen van de bestelling en het afleveren. De produkten en de prijzen die KOX hanteert zijn prima.
Goederen kwamen on, aangekondigd in twee verschillende pakketten. Telefonisch niet in het Nederlands bereikbaar.
Een deel van de levering was mooi op tijd (kettingolie), de rest van de bestelling (onderdelen)laat lang op zich wachten.