wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

710 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.391 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 sep 2015
wall-art.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 apr 2023
15 rollen behang besteld en in tegenstelling met een gemiddelde klusmarkt lukt het hier wel om alle rollen uit dezelfde batch te krijgen. (bij de klusmarkt online 7 rollen besteld en 3 verschillende batchnummers) Enige nadeel is dat je echt van te voren een staal/monster moet bestellen voordat je een idee krijgt van het behang. Op de foto's zijn niet alle kleuren duidelijk en bij de beschrijving worden over het algemeen geen kleur beschrijvingen toegevoegd. Van de stalen/monsters moet gezegd worden dat deze op A4 formaat zijn en daardoor een goede indicatie geven.

Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

SL
Saskia L.
Hillegom
Behang en tegelstickers voor de kinderkamer gekocht. Prachtige kwaliteit en zeer snel geleverd. Blij dat ik hier heb besteld, want als ik de reviews op voorhand had gelezen had ik daar nog wel een keer over nagedacht. Behang zit er nog niet op want de kamer is nog niet klaar maar er zit een duidelijke beschrijving bij en de print is prachtig! Tegelstickers in hetzelfde thema wel al gebruikt voor op een kastje.

De kwaliteit is zeer matig

De kwaliteit van de glazen schilderijen is zeer matig. Bij een geringe aanraking met slechts je nagel of een armbandje is het schilderij beschadigd. Heel teleurstellend. Er is een zeer dun en gevoelig laagje aan de achterkant van het glas bevestigd. Maar tijdens het uitpakken en opmeten van de plek waar de schroeven de muur n moeten beschadig je die laag al gelijk.
31 mrt 2024
De behangcirkel staat prachtig. Is wel echt een klusje om hem mooi strak uit te snijden en op te plakken, maar daarna kan je er lang van genieten. Ook een puntje is dat de levertijd zo een week of 2 is. Daar moet je vanuit gaan ivm persooneelstekort. Laten ze pas na afrekenen weten..

Super snel en prachtig behang!

Het behang was de volgende dag al in huis en ik was ontzettend verrast om te zien dat het ook in het echt mooi behang is! Ik was eerst huiverig om te bestellen vanwege sommige reviews, maar blij dat ik het toch heb gedaan.
Fantastisch mooi behang! Makkelijk te plakken en goeie dikke kwaliteit. Naden zijn bijna tot niet terug te vinden.
Prima webshop. Kan soms even duren voor het wordt geleverd omdat het artikel uit het buitenland kan komen.
FK
Ik vind het zeer goed spul je ontlasting is ook mooi sinds ik dit gebruik en spijsvertering ook

Fotobehang

De kwaliteit van de foto, de verzending, de eind ver / afwerking zijn prima. Wij zijn tevreden!
PV
Paula v.
Zoelen
Prachtig behang en veel goedkoper dan bij een andere leverancier die hetzelfde behang had.

Mooi behang, maar.....

Mooi behang, maar het is gedeeltelijk gekrompen waardoor een naad is ontstaan.
Snelle service en erg kwalitatieve producten Behang en verf gekocht

Super

Goede kwaliteit Goede kleur echtheid Snelle en goede levering
snel en goed ingepakt geleverd en klantenservice ook goed.
Mooi materiaal. Levering op tijd. Heldere communicatie

Keurig

Heel goed verpakt blij mee erg tevreden snelle levering
31 mrt 2024
De prijs naar beneden voor de rest goed en mooie

Perfect

Van bestelling tot levering alles goed bevonden.
Mooie glazen plaat en heel snel ontvangen.
LD
Leo D.
Wellen
Correcte prijs en zeer vlugge levering
Wellicht kan de levering wat sneller