Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
28 apr 2023
Geverifieerde beoordeling
15 rollen behang besteld en in tegenstelling met een gemiddelde klusmarkt lukt het hier wel om alle rollen uit dezelfde batch te krijgen. (bij de klusmarkt online 7 rollen besteld en 3 verschillende batchnummers)
Enige nadeel is dat je echt van te voren een staal/monster moet bestellen voordat je een idee krijgt van het behang. Op de foto's zijn niet alle kleuren duidelijk en bij de beschrijving worden over het algemeen geen kleur beschrijvingen toegevoegd.
Van de stalen/monsters moet gezegd worden dat deze op A4 formaat zijn en daardoor een goede indicatie geven.
De kwaliteit van de glazen schilderijen is zeer matig. Bij een geringe aanraking met slechts je nagel of een armbandje is het schilderij beschadigd. Heel teleurstellend.
Er is een zeer dun en gevoelig laagje aan de achterkant van het glas bevestigd. Maar tijdens het uitpakken en opmeten van de plek waar de schroeven de muur n moeten beschadig je die laag al gelijk.
Beoordeling melden
10 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Mooi behang, maar.....
Mooi behang, maar het is gedeeltelijk gekrompen waardoor een naad is ontstaan.
Beoordeling melden
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Zeer slecht
Slechte klant vriendelijkheid na 3 mails te hebben verstuurd geen antwoord.
Zou bijna denken dat ik in de maling ben genomen .
Vandaag bericht gehad van Gls dat vandaag mijn pakket bezorgd zou worden idd ze zijn langs geweest maar zonder pakketje want ze hebben briefje in brievenbus gedaan terwijl ik de gehele dag thuis ben geweest en niks heb gehoord .
Maar ik vind dit slechte klandizie van GLS
Heb het verkeerde behang ont vangen
Wilde retour doen
En vroeg een retourlabel probleem nog steeds niet opgelost verschillend mails gehad van verschillende mensen heb nog 1 week de tijd om te retourneren.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Als je een product terug wil sturen omdat de maat niet goed is en het nog in de originele verpakking zit moet je niet zeuren over 14 dagen retour.
Slechte service.
Beoordeling melden
Antwoord van wall-art.nl
13 dagen geleden
Geachte klant,
als u een klacht heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice op info@wall-art.nl .
Hartelijk dank.
Uw K & L Wall Art Team
3 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
De stickers stonden in de regen voor de deur en ik vermoed dat ze niet meer zullen kleven!
Beoordeling melden
Antwoord van wall-art.nl
13 dagen geleden
Geachte klant,
als dit een klacht is, neem dan contact op met onze klantenservice: info@wall-art.nl.
Als de muurtattoos hierdoor beschadigd raken, zoeken we samen naar een oplossing.
Hartelijk dank.
Uw K & L Wall Art Team
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
We hebben al betaald, maar geen bericht en produkt
We hebben al betaald, maar tot nu geen email, geen produkt en en geen bericht.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
19 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Producten niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van wall-art.nl
13 dagen geleden
Het pakket kon niet worden afgeleverd en werd op verzoek van de klant naar een ander adres gestuurd.
Het pakket is nu afgeleverd en de zaak is opgelost.
Vriendelijke groeten
K & L Wandkunst
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Bestelling opsturen
Beoordeling melden
8 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
23 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Kleine schade.
Helaas zat er al een kleine schade bovenaan de muurcirkel. Ik kan natuurlijk nooit bewijzen dat het al zo was toen ik hem uit de verpakking haalde, daarom heb ik verder geen actie ondernomen. Maar ik hoop wel dat jullie personeel iets voorzichtiger omgaat met de spullen. Het is maar een kleine schade, maar toch is het heel jammer.
Ben verder wek heel blij met het product op zich!
Beoordeling melden
3 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
communicatie ondermaats
ik heb 2 mails gestuurd, 1 om meer info, 1 met klacht over transporteur, helaas zonder antwoord, artikelen zijn wel geleverd en ok
Beoordeling melden
6 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Zonder banen zou het een stuk makkelijker ophangen zijn.
Op 6 februari een bestelling geplaatst, op 14 februari voortgang opgevraagd, zou onderweg zijn, moest een week later opnieuw mailen als er nog niets ontvangen was. Niets ontvangen dus en op mails wordt niet meer gereageerd, ik verwacht een schijnbedrijf, jammer dat ik niet van tevoren de reviews nagekeken heb.
Malafide praktijken dus.......
Beoordeling melden
29 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Huisnr bestaat niet??????!
Mijn bestelling kon niet worden afgeleverd omdat het huisnummer niet bestond???!
Na mailoverleg zouden de bestelling weer sturen, na ca twee weken nog niets ontvangen. Word je niet echt blij van 🥴
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.