wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

688 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.333 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 sep 2015
wall-art.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 apr 2023
15 rollen behang besteld en in tegenstelling met een gemiddelde klusmarkt lukt het hier wel om alle rollen uit dezelfde batch te krijgen. (bij de klusmarkt online 7 rollen besteld en 3 verschillende batchnummers) Enige nadeel is dat je echt van te voren een staal/monster moet bestellen voordat je een idee krijgt van het behang. Op de foto's zijn niet alle kleuren duidelijk en bij de beschrijving worden over het algemeen geen kleur beschrijvingen toegevoegd. Van de stalen/monsters moet gezegd worden dat deze op A4 formaat zijn en daardoor een goede indicatie geven.

Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

De proefstukjes hebben een goed formaat om te kunnen beoordelen hoe het behang uitpakt op de muur. Het vinden n.a.v.artikelnummer op de website is lastig omdat het niet direct het betreffende artikel weergeeft. (aandachtspuntje)

Super snel en prachtig behang!

Het behang was de volgende dag al in huis en ik was ontzettend verrast om te zien dat het ook in het echt mooi behang is! Ik was eerst huiverig om te bestellen vanwege sommige reviews, maar blij dat ik het toch heb gedaan.
Deze e shop heeft hele aparte goederen-zo kun je je persoonlijke smaak toepassen en jouw thuis ermee versieren.Serieuese en betrouwbare afwikkelling -bezorging.Goederen heel goed verpakt.Hartelijk dank.

Mooi en sterk behangpapier

Mooi behangpapier, goede kwaliteit en snel geleverd. Positief punt : je kan stalen bestellen, wat ik heb gedaan om een miskoop te voorkomen.
3 mrt 2024
Na het uitpakken was het product beschadigd. Na een paar mailtjes kreeg ik bericht dat het product opnieuw wordt opgestuurd. Fantastisch.
Prima webshop. Kan soms even duren voor het wordt geleverd omdat het artikel uit het buitenland kan komen.
FK
Ik vind het zeer goed spul je ontlasting is ook mooi sinds ik dit gebruik en spijsvertering ook

Mooi kwalitatief spatscherm.

Heel mooi spatscherm perfect gemaakt, verpakt en bezorgd binnen korte tijd. Heel blij mee.
Prachtige behangsticker,snelle levering,duidelijke aanbreng instructie. Helemaal tevreden.
3 mrt 2024
Snelle levering, goed verpakt, mooi en stevig behang (net zoals op de afbeelding)
Heerlijk fotobehang goede kwaliteit om te verwerken en prachtige afbeeldingen
Het behang ziet er heel goed uit hetzelfde als op het plaatje supper
Korrekte aflevering glasschilderijen en duidelijke communicatie.
Alles klopte, van uitzoeken, bestellen t/m levering! Prima
MK
Monique K.
Amersfoort
Duidelijk communicatie over de levering, mooi product!
Tevreden mooie kwaliteit en service ga zo door
Snel geleverd. Stevig vliesbehang , en betaalbaar

Perfect

Van bestelling tot levering alles goed bevonden.
De fotoprint is heel mooi!. We zijn zeer tevreden
Snelle levering zeer tevreden van het behang