wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

688 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.333 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 sep 2015
wall-art.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 apr 2023
15 rollen behang besteld en in tegenstelling met een gemiddelde klusmarkt lukt het hier wel om alle rollen uit dezelfde batch te krijgen. (bij de klusmarkt online 7 rollen besteld en 3 verschillende batchnummers) Enige nadeel is dat je echt van te voren een staal/monster moet bestellen voordat je een idee krijgt van het behang. Op de foto's zijn niet alle kleuren duidelijk en bij de beschrijving worden over het algemeen geen kleur beschrijvingen toegevoegd. Van de stalen/monsters moet gezegd worden dat deze op A4 formaat zijn en daardoor een goede indicatie geven.

Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

Het frame was niet goed geniet

Het frame was niet goed geniet, en bijna door het doek. Het is dat mijn man handig is anders was het terug gestuurd..

Ontvangst duurt veel te lang

Ontvangst duurt veel te lang. Daarom geen behang besteld.
18 feb 2024

Een drieluik van bloemen besteld, valt tegen qua kwaliteit en rechtheid van de print!

Een drieluik van bloemen besteld. Kwaliteit is matig, door de grootte van het doek, is de print niet helemaal scherp van dichtbij. Erg jammer, voor dat bedrag verwacht ik meer. Van veraf is het minder storend. Daarnaast een drieluik die exact moet matchen als je ze kaarsrecht en waterpas hangt. Dit is dus ook niet zo. Het rechterdoek zou een centimeter hoger moeten hangen, maar dat is raar, want hij hoort even hoog te hangen als het linker doek. Alleen nu loopt de print niet exact gelijk. Erg jammer en ik zal hier de volgende keer niet weer iets bestellen
11 feb 2024
Slechte communicatie moet beter
13 jan 2024

Zeeeer slechte service!

Laat ik eerst zeggen dat ik heel blij ben met mijn behang. Althans het deel wat ik voor de muren heb kunnen gebruiken. Vandaar 2 sterren ipv een. Dan houdt het echter wel op. Ik blijk minimaal 3 beschadigde rollen behang te hebben ontvangen. Daar kwam ik eind december achter toen ik ging behangen met 2 vriendinnen van me. Meteen gemaild met Wall-art.nl, want ze zeggen dat ze je zo snel mogelijk zullen helpen. Nou, mooi niet. Na diverse mails gestuurd te hebben, nog altijd geen reactie. Ik wil toch echt vervangende rollen behang of minimaal een schadevergoeding.
6 jan 2024
Het duurde best lang voordat de bestelling binnenkwam en kreeg ook geen bestelbevestiging ofzo. Bovendien is het verkeerde artikel geleverd en is het moeilijk om het artikel retour te sturen
3 dec 2023

Zeer slechte communicatie

Product was in orde, maar nooit een bestel bevestiging ontvangen, ook niet na diverse malen mailen, nooit enige reactie ontvangen. Pakket werd door DHL bezorgd, was niet thuis, kwam er achter dat het bij een bezorgpunt gebracht was. 3 dagen gebeld met het bezorgpunt na dag 4 was het pakketje daar eindelijk terwijl er op het kaartje stond dat het al lang gebracht was, wat niet het geval was. Kortom zéér slechte service van Wall-art!
heb lang op mijn bestelling gewacht. Hij kwam beschadigd aan. Om weer zo n lange wachttijd te vermijden ben ik akkoord gegaan met een percentage terugstorten.
23 dec 2023
Erg trage communicatie en ontzettend slecht verpakt het behang wat opgestuurd werd.

Retouren

sneller geld terug bij retouren
MB
Monique B.
Scharendijke
22 jun 2023
De kleuren in het echt wijken enorm af van het voorbeeld op internet. Heel jammer. De instructie over het aanbrengen van de zelfklevende behangcirkels is absoluut niet duidelijk terug te vinden op de website. Mailtje gestuurd, maar die wordt gewoon niet beantwoord en telefonisch contact is niet mogelijk.
30 jun 2023
Dear customer, we are sorry that you are dissatisfied. A customer service representative will contact you to clarify your concerns. Your K & L Wall Art Team
16 nov 2023
Heb een muursticker besteld en gekregen volledig gekreukt heb een email gestuurd en nog altijd geen antwoord plus om te retourneren word er 10 euro ingehouden en tis hun schuld dat ik die gekreukt toegestuurd krijgen zat zelfs niet in een koker !
10 nov 2023
Ik heb het pakket onvolledig bezorgd gekregen. Er missen onderdelen. Ik heb dit gemaild naar wall-art maar heb nog geen reactie ontvangen. De licht groene foto is wat het zou moeten zijn. De donker foto is wat ik geleverd heb gekregen.
Klok retour gedaan. Nog steeds geen melding van gehad. Bij klarna staat de rekening nog open.. Duurt erg lang allemaal. Klok was ook zoveel geld niet waard. Kartonnen klok voor ruim 50 euro. Geen ophangsysteem erbij.
23 aug 2023
Your return was received by us on 08/07/2023 and has already been processed on 08/08/2023. Furthermore, we give in our store 14 working days, from receipt of the return with us, for processing. In your case, everything has therefore been processed in due time. Your K & L Wall Art Team
25 mei 2023
Beschadigde kader wordt niet vervangen enkel een korting Men kan dit toch voorzien dat men bij het uitsnijden van het houten paneel naast de beschadiging zaagt? Denk niet dat ik nog ooit iets bestel bij jullie
3 apr 2023
Het duurde heel lang voor pakket verzonden werd. Op zich niet erg wanneer dit gecommuniceerd word. Moest zelf mail sturen met de vraag waar het bleef.
29 mei 2023
Vond het product erg tegenvallen. Leek heel leuk op de site/plaatje, maar in werkelijkheid voldoet deze totaal niet aan de verwachting.
31 mrt 2023
Het product ziet er totaal niet uit zoals op de foto’s. Terugsturen is geen optie ivm de dure verzendkosten
18 aug 2023
Bestelling nog steeds niet ontvangen. Verbeterpunt: op de hoogte houden waar de bestelling blijft.
23 aug 2023
We are sorry that you are dissatisfied. Your package was shipped on 04.08., due to the incorrect address data provided during the order, the package could not arrive. The replacement delivery is already released for production and will leave us as soon as possible. Your K & L Wall Art Team