superwoonwinkel.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 12 nov. 2020
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
superwoonwinkel.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij superwoonwinkel.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 12 nov. 2020
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor superwoonwinkel.nl

599 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 jun. 2022
Product was snel geleverd en doet het prima. Echter is de bezorger Instabox niet erg zorgvuldig met de bestelling geweest. Pakket een keer niet afgeleverd door drukte, dat kan gebeuren is geen probleem. Contact opgenomen om het een dag later af te laten leveren, was volgens Instabox aangepast in het systeem en was geen probleem. Toch die avond is het pakket 'afgeleverd'. Toen wij thuis kwamen troffen we het pakket aan in het portiek, open en de verpakking volledig gescheurd. Product is top, levering zwaar kansloos.

2 jan. 2023
Aankoop nog niet ontvangen. Het ligt waarschijnlijk aan dpd pakketservice. Ik had een melding ontvangen dat pakket bezorgd zou worden. Via live tracking gezien dat bezorger in de buurt was. Echter geen pakketbezorgers gezien. Er stond melding dat bestelling niet bezorgd kon worden. Contact gehad met dpd, gevraagd bij wie ze aan de deur zijn geweest aangezien ik gewoon thuis was, geen briefje in de brievenbus. Respons van dpd: Hallo, ik heb even gekeken in het systeem en ik zie deze melding staan in de track en trace: Afleverpoging was niet succesvol. Geen acceptatie van goederen / afhaling. Dit betekend helaas dat het pakket vanuit het depot niet kon worden meegenomen door de chauffeur en dat is de reden dat het pakket niet bij je bezorgd kon worden. Excuses voor het ongemak. Je pakket is nu dus nog op het depot en er zal een nieuwe bezorgdatum ingepland gaan worden. Zodra deze bekend is ontvang je hierover bericht. Ik wens je een fijne jaarwisseling toe. 🎉 Vriendelijke groet, La-Vie Beetje vreemd dat live tracking wel aangaf in de buurt te zijn…Afwachten nog of het bezorgd gaat worden…

Beoordelingen voor superwoonwinkel.nl

17 jan. 2023
Website fotos punt van verbetering. Prijs prima, het versturen op rol prijzig vind ik. Snel geleverd. Zeil geurloos, ook pluspunt! Mooie, dunne kwaliteit .
11 jan. 2023
Volgens bestelling en de volgende dag al geleverd
8 jan. 2023
9 jan. 2023
3 jan. 2023
3 jan. 2023
2 jan. 2023
Bestelling na bijna week nog steeds niet ontvangen
30 dec. 2022
We hebben een tafelzeil op maat besteld. Vlot de maten ingegeven op de website en besteld. Levering verliep snel, en dit tijdens de feestdagen! Bedankt
21 dec. 2022
Een super mooi tafelkleed gekocht! Snelle en goede service. (Brons metallic tafelzeil)
19 dec. 2022
Product precies zoals verwacht. Rond 16u besteld en dag erna al in huis. Top!