Joostenwatersport.nl- Logo - Beoordelingen

Joostenwatersport.nl

424 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.260 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2020
Joostenwatersport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 nov 2023
Prima winkel maar de vervoerder kan beter. Bestelling kwam later dan in de mail van de vervoerder aangegeven.......

25 mei 2023
Voorschrift keuring secumar mini….. dit is duidelijk op de website van secumar 2 jaar. Maar jullie personeel vind een 1 jaar later keuren en bij jullie op locatie dus geen officiële keuring voldoende. Heb hier zelf vanaf geweken en keuring bij secumar laten doen.
FB
Fabian B.
Groningen

Beoordelingen voor Joostenwatersport.nl

WA
de antifauling is aangekomen maar blik is zwaar gedeukt, graag beter verpakken of een sticker erop met "breekbaar".
Bestelling geannuleerd
19 nov 2023

14 jun 2023

Kleine maat Selden spanner: Ik ben fan

De voorraad gaf 1 aan, ik wilde er 2, en SB en BB gelijk natuurlijk. De voorraad in de winkel werd gechecked, de eerstkomende levering werd gechecked en toen werd het meteen bijbesteld. Ik werd keurig op de hoogte gehouden en kreeg het bestelde materiaal toch nog sneller dan verwacht. De moeite die men neemt om de klant te helpen: Ik ben fan...
28 sep 2023

Gevraagd of artikel op de website ook was of alleen een model…

Gevraagd of artikel op de website ook werkelijk was zoals het eruit zag omdat op bijgaande schets het een ander model was, verkoper is zelf in het magazijn om te kijken of gevraagd artikel aanwezig was, na bestelling was het artikel snel geleverd en het was het goede model.
24 okt 2023
Na intensief zoeken op internet voor een geschikte transducer voor een dieptemeter die paste in het bestaande gat in onze boot gevonden bij joostenwatersport voor leon van klantenservice was geen vraag te gek en kwam met oplossingen, kortom een geweldige service.
21 okt 2023

Hulp bij het vinden van een lastig formaat wantspanner

Prima assistentie bij het vinden van een lastig formaat wantspanner. Hebben mij meermaals gebeld voor afstemming over wat precies gewenst was. Helaas (voor Joosten en voor mij) leidde dat niet tot resultaat, maar ik ben zeer content met de geboden hulp.
8 jun 2023

Meedenken met de klant!

Omdat niet alles voorradig was werd er keurig gebeld of de spullen die er wel waren al geleverd moesten worden zodat ik alvast aan de gang kon gaan met schoonmaken van de boot. Dat noem ik nog eens meedenken met de klant. Top
19 jul 2023

Plezierige communicatie en goede prijzen.

Vaker daar besteld. Vlotte levering en goede prijs. Laatst een buitenboordmotor besteld en betaald. Zag er van af wegens geen dealergarantie. Geen probleem en binnen 3 dagen geld weer terug op de rekeningen.
21 jul 2023
Joosten watersport heeft het probleem van bezorgen door DHL (bezorger heeft niet geleverd op afgesproken dag en tijdstip) perfect afgehandeld. Mijn advies neem een betere en betrouwbare pakketkeverancier.
11 jul 2023

Telefonisch snel te bereiken en kundig advies

Telefonisch snel te bereiken, luisterde goed naar probleem en toonde kennis mbt vraag. Uitstekend advies. Nam alle tijd om advies goed uit te leggen. Uiteindelijk product online besteld, keurig afgeleverd.
30 aug 2023
prima hulp goede kennis van de producten en onmiddelijk mijn maatvoeringsvraag beantwoord door product fysiek op te meten! Echt fijn als je in de problemen zit dat iemand mee denkt en antwoorden kan.
15 aug 2023

Keurig overleg over na te leveren product.

Na de bestelling werd ik opgebeld en werd keurig geinformeerd dat er 1 exemplaar op voorraad was en dat een 2e besteld moest worden maar zou ook snel geleverd worden. Dat is ook zo in orde gekomen.
GS
G. S.
Burum
27 okt 2023

TOPzaak

Ik heb hier spullen voor mijn zeilboot besteld. De informatievoorziening en de eerlijke communicatie hierover verdiend een hele dikke 👍. Daar kunnen andere winkels echt een voorbeeld aan nemen!
3 aug 2023
Vriendelijk, persoonlijke uitleg en tijd voor een praatje. Ik zou de Nederlandse vlaggen van Talamex vervangen door een echt Nederlands fabrikaat. Talamex gebruikt niet de juiste kleuren blauw.
8 mei 2023
Altijd goeie service, zowel via de website als in de winkel in Enkhuizen. Ook uitzonderlijke artikelen die niet op de website staan zijn dikwijls via de mail alsnog te bestellen.
20 jun 2023
Razendsnelle bezorging. Gisteren besteld; vandaag al in huis. Wat ik ook waardeer is de goede informatie over het bestelde artikel (in dit geval de sluiting voor een bakskist).