Joostenwatersport.nl- Logo - Beoordelingen

Joostenwatersport.nl

418 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.246 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2020
Joostenwatersport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 nov 2023
Prima winkel maar de vervoerder kan beter. Bestelling kwam later dan in de mail van de vervoerder aangegeven.......

25 mei 2023
Voorschrift keuring secumar mini….. dit is duidelijk op de website van secumar 2 jaar. Maar jullie personeel vind een 1 jaar later keuren en bij jullie op locatie dus geen officiële keuring voldoende. Heb hier zelf vanaf geweken en keuring bij secumar laten doen.
FB
Fabian B.
Groningen

Beoordelingen voor Joostenwatersport.nl

Snel opgestuurd. Superster ice. Daarom komen we steeds weer terug.
JV
Johan V.
Bovenkarspel
Zeer goed en netjes geholpen. Product was uit de collectie maar Joosten Watersport heeft alles op alles gezet om deze evens goed te kunnen leveren. Super geregeld
JB
Jim B.
Leerdam

Snelle levering ondanks verhuizing

wat besteld voor onze boot waarbij de mededeling kwam dat ze , ivm verhuizing, gesloten waren en de bestelling wel een week kon duren. Echter....2 dagen later was de bestelling al binnen!
Goede nazorg
Goede website. Supersnelle bezorging.
Helemaal tevreden, snelle en correcte levering. Ga zo door ;-)
Bijzonder goede klantenservice. Medewerkers die goed meedenken. En ook nog snel geregeld.
28 jan 2024

Vertraging in levering 🙂

Doordat het had gesneeuwd, was dhl vertraagd. De verkoper heeft gebeld, met excuses voor de vertraging. Desondanks was de bestelling binnen 3 werkdagen binnen. Kortom een erge attent bedrijf wat ik nog nooit eerder ben tegengekomen

Mijn favoriete watersportwinkel

Goed aanbod van kwaliteitsproducten, eerlijke prijzen, persoonlijke aandacht en uitstekende service. Dank!
21 jan 2024
prima
18 jan 2024
18 jan 2024
Heel klantgericht, superaardig
Goede service. Er werd een verkeerd product geleverd, maar dit werd direct rechtgezet. Vriendelijk personeel.
Persoonlijk
Snelle levering!