Joostenwatersport.nl- Logo - Beoordelingen

Joostenwatersport.nl

418 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.246 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2020
Joostenwatersport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 nov 2023
Prima winkel maar de vervoerder kan beter. Bestelling kwam later dan in de mail van de vervoerder aangegeven.......

25 mei 2023
Voorschrift keuring secumar mini….. dit is duidelijk op de website van secumar 2 jaar. Maar jullie personeel vind een 1 jaar later keuren en bij jullie op locatie dus geen officiële keuring voldoende. Heb hier zelf vanaf geweken en keuring bij secumar laten doen.
FB
Fabian B.
Groningen

Beoordelingen voor Joostenwatersport.nl

Bestelling geannuleerd
9 nov 2023
Heel moeilijk op de site iets te kopen
Antwoord van Joostenwatersport.nl
10 nov 2023
Bedankt voor uw beoordeling wel jammer dat u dat zo heeft ervaren. Wij hebben u keurig geleverd en direct gehandeld. Om ons dan gelijk een een één te geven lijkt mij iets te.
7 sep 2023
Heb een beschadigde fender aangeleverd gekregen
Antwoord van Joostenwatersport.nl
8 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vreemd! Wij hebben helaas hier van u niets over vernomen. Graag horen wij hoe beschadigd deze is? Wij bieden u graag een oplossing. Wij horen het graag. Met vriendelijke groeten, Remco

Jammer

Nog steeds niets geleverd en ook geen status van de onderdelen
11 apr 2023
Bij bestelling antifouling 1blauw gekregen en 1 zwart bestelling was 2x zwart
10 apr 2023
fenders besteld aan 22.9 per stuk (2 stuks) geleverd en prijsticket op de fenders van 14.9 Heb gevoel dat ik bedrogen ben