Joostenwatersport.nl- Logo - Beoordelingen

Joostenwatersport.nl

418 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.246 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2020
Joostenwatersport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 nov 2023
Prima winkel maar de vervoerder kan beter. Bestelling kwam later dan in de mail van de vervoerder aangegeven.......

25 mei 2023
Voorschrift keuring secumar mini….. dit is duidelijk op de website van secumar 2 jaar. Maar jullie personeel vind een 1 jaar later keuren en bij jullie op locatie dus geen officiële keuring voldoende. Heb hier zelf vanaf geweken en keuring bij secumar laten doen.
FB
Fabian B.
Groningen

Beoordelingen voor Joostenwatersport.nl

de antifauling is aangekomen maar blik is zwaar gedeukt, graag beter verpakken of een sticker erop met "breekbaar".
6 aug 2023

Iets anders ontvangen dan besteld

Ik zou volgens het plaatje een spuitbus krijgen om de tent waterdicht te maken. Maar ik krijg een fles met dop. Juist deze besteld vanwege spuitmond zodat je die gelijk kan gebruiken. Jammer
Verkeerde artikel gestuurd slordig!
RV
Rob v.
Rotterdam
2 jul 2023
Bootschoenen gekocht maat 40 Waren een maat te klein. Er wordt niet vermeld dat ze klein vallen en geen advies , Schoenen retour gestuurd en gevraagd om maat 41 te sturen. Na de eerste hoge verzendkosten moest ik voor het retour opnieuw betalen.
31 mei 2023
Het verduistering/horscherm past prima. De enige opmerking is dat het ook als brievenbuspakje gezonden kon worden.
FB
Fabian B.
Groningen
25 mei 2023

Voorschrift keuring secumar mini….

22 mei 2023
Matige service en weinig belangstelling om iets te verkopen.
12 mei 2023
Doen wat je beloofd: tot 2x toe beloofd dezelfde dag terug te bellen en niet gedaan. Uiteindelijke afhandeling prima.