Goededag, Heel bijzonder. Alle bestellingen worden meteen verwerkt en verzonden.
We hebben echter geen melding bij de klantenservice (email of telefoon) van u vernomen dat u nog niets heeft ontvangen.
Alleen op dit beoordelingsplatform (wat overigens geen klantenservice is), hebben wij nu vernomen dat u iets niet heeft ontvangen.
U heeft uw bestelling geplaatst op 12 april en is diezelfde middag om 16.00 uur opgehaald door POSTNL. Het betreffende pakket is gescanned op 13 april en ligt nog bij de ophaaldienst.
Wij nemen morgen contact op met de ophaaldienst van POSTNL. Het is namelijk nu (zondag) onmogelijk om met hen contact op te nemen.
Via de normale weg nemen wij dan met u contact op!
Update 18-04-23
We hebben gistermiddag antwoord gehad op onze navraag. POSTNL heeft steken laten vallen en daar hebben wij geen invloed op. Het pakket werd door POSTNL ophaaldienst op 12 april opgehaald. U heeft via uw email een screenshot mogen ontvangen van de verzending en ontvangst 12 en 13 april. Dat het pakket een aantal dagen bij POSTNL heeft gelegen kan ons niet worden aangerekend!