PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout

2.535 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.793 beoordelingen in totaal

27 apr 2023
ik ben al jaren klant bij printabout, en elke bestelling, die ik plaatste , heb ik nog nooit meegemaakt dat het verkeerd ging, het uitzoeken op de website, gaat heel gemakkelijk, je toetst jouw merk in, en je krijgt, gelijk te zien, welke cartridge, je nodig hebt, en als je dat gedaan hebt, kan je heel veilig betalen, met diversen, mogelijkheden, het inpakken, wordt zeer netjes gedaan, het verzenden, dat gaat zeer snel, en niet te vergeten, de service, die is geweldig, dus iedereen die, print artikelen nodig heeft, kan ik het aanraden, dat bij printabout, te bestellen, want die heeft werkelijk alles, voor jouw printer, en nog voordelig ook, en dat is in deze tijd altijd meegenomen, echt top.
JP
jo p.
beuningen gelderland

4 aug 2023
Vandaag een andere beoordeling Op zich een prima service helemaal goed maar wat mij van de week overkwam even ….een ….voor mij teleurstelling Ik had er even genoeg van Het ging over een cartridge bestelling Huismerk 3 maal telefonisch contact en een paar heen en weer mailtjes Mijn merk printer HP leverde geen Gekleurd papier vreemd volgens beschrijving webshop moeten ze gaan werken maar helaaaas niet dus Na alle stappen te hebben doorlopen En een printer reset en printerkop cartridge reiniging modem reset Helaaaaas geen leuk gekleurde afdruk Wat kan het nu zijn dan ?????klantenservice tips en advies gevolgd Ik stond voor een raadsel cartridge Paste wel en is ook het zelfde als orginele cartridge moet het doen dan!!! Na een dag proberen en proberen Had ik er genoeg van na mijn garage beurt printer….. had ik er echt schoon genoeg van en bestelde het HP orginele merk en type maar zoals gewoonlijk rond de 30 euro Huismerk rond de 40 euro Nadat de volgende de dag de bestelling er al was helemaal super keurig geleverd etc De cartridge geïnstalleerd en een wonder testpagina printer uitgeprint Yes he he eindelijk kleur op papier Doet het dus Maar dan die mailtjes voor het huismerk en garantie etc ik had er helemaal genoeg als het niet lukt En er geen huismerk kleur op papier komt dan past er iets niet doet het En nu ook geen teruggave van geld 40 euro en 30 euro is rond de 70 euro Dure cartridge Als klant voel ik mij toch hier niet prettig onder een vervelend voorval Klant blijf ik natuurlijk en blijf mijn orginele cartridge bestellen jammer dat er allerlei mailtjes nodig zijn voor een testbeeld paginA En dan nu ook nog omruilen weer printer waarom cartridge werken niet op dit type printer of zo dus De originele halen we er niet meer uit

Beoordelingen voor PrintAbout

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters