PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout

2.597 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.881 beoordelingen in totaal

27 apr 2023
ik ben al jaren klant bij printabout, en elke bestelling, die ik plaatste , heb ik nog nooit meegemaakt dat het verkeerd ging, het uitzoeken op de website, gaat heel gemakkelijk, je toetst jouw merk in, en je krijgt, gelijk te zien, welke cartridge, je nodig hebt, en als je dat gedaan hebt, kan je heel veilig betalen, met diversen, mogelijkheden, het inpakken, wordt zeer netjes gedaan, het verzenden, dat gaat zeer snel, en niet te vergeten, de service, die is geweldig, dus iedereen die, print artikelen nodig heeft, kan ik het aanraden, dat bij printabout, te bestellen, want die heeft werkelijk alles, voor jouw printer, en nog voordelig ook, en dat is in deze tijd altijd meegenomen, echt top.
JP
jo p.
beuningen gelderland

4 aug 2023
Vandaag een andere beoordeling Op zich een prima service helemaal goed maar wat mij van de week overkwam even ….een ….voor mij teleurstelling Ik had er even genoeg van Het ging over een cartridge bestelling Huismerk 3 maal telefonisch contact en een paar heen en weer mailtjes Mijn merk printer HP leverde geen Gekleurd papier vreemd volgens beschrijving webshop moeten ze gaan werken maar helaaaas niet dus Na alle stappen te hebben doorlopen En een printer reset en printerkop cartridge reiniging modem reset Helaaaaas geen leuk gekleurde afdruk Wat kan het nu zijn dan ?????klantenservice tips en advies gevolgd Ik stond voor een raadsel cartridge Paste wel en is ook het zelfde als orginele cartridge moet het doen dan!!! Na een dag proberen en proberen Had ik er genoeg van na mijn garage beurt printer….. had ik er echt schoon genoeg van en bestelde het HP orginele merk en type maar zoals gewoonlijk rond de 30 euro Huismerk rond de 40 euro Nadat de volgende de dag de bestelling er al was helemaal super keurig geleverd etc De cartridge geïnstalleerd en een wonder testpagina printer uitgeprint Yes he he eindelijk kleur op papier Doet het dus Maar dan die mailtjes voor het huismerk en garantie etc ik had er helemaal genoeg als het niet lukt En er geen huismerk kleur op papier komt dan past er iets niet doet het En nu ook geen teruggave van geld 40 euro en 30 euro is rond de 70 euro Dure cartridge Als klant voel ik mij toch hier niet prettig onder een vervelend voorval Klant blijf ik natuurlijk en blijf mijn orginele cartridge bestellen jammer dat er allerlei mailtjes nodig zijn voor een testbeeld paginA En dan nu ook nog omruilen weer printer waarom cartridge werken niet op dit type printer of zo dus De originele halen we er niet meer uit

Beoordelingen voor PrintAbout

Veel keus, snelle afhandeling, goede service, alles naar tevredenheid!!
Antwoord van PrintAbout
Wauw, wat leuk dat je deze positieve ervaring deelt. Heel tof dat alles naar tevredenheid is verlopen, hier doen we dat natuurlijk voor! Tot een volgende keer :-) Elma, Team Webcare | PrintAbout
FB
F. B.
Ommen
Snelle levering, heel nette prijs. Kwaliteit moet zich nog uitwijzen.
Antwoord van PrintAbout
Fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en betaalbaarheid van onze producten. Bedankt voor je vertrouwen in PrintAbout en een gezellige dag gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
RV
re v.
waddinxveen

vlotte bestelling

bestelling gedaan volgende dag was alles klaar om opgehaald te worden
Antwoord van PrintAbout
Beste klant, Wat leuk dat je jouw ervaring deelt! Je kunt bestellingen inderdaad ook ophalen, super handig! Fijn dat je hiervan gebruik hebt gemaakt. Tot een volgende bestelling. Elma, Team Webcare | PrintAbout
Toners gratis vervangen, omdat ze een slechte printkwaliteit hadden.
Antwoord van PrintAbout
Beste Frans, Bedankt voor deze mooie review! We vinden het tof om te lezen dat je tevreden bent met de door ons geboden oplossing. Neem gerust opnieuw contact met ons op wanneer je onze hulp in de toekomst weer nodig hebt, we helpen je graag! :-) Geniet van je dag! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
Altijd alles volgens afspraak geleverd en’ ook nog eens prima inkt.
Antwoord van PrintAbout
Beste Louis, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze huismerk cartridges en onze snelle levering! We zijn erg blij met jouw geplaatste beoordeling. Fijne dag gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
FV
Frans V.
Maarheeze
Top, Snelle bezorging met Track & Trace en concurerende prijzen.
Antwoord van PrintAbout
Goedemorgen! Ontzettend leuk om te lezen dat je blij bent met de prijzen en de snelle levering. Dankjewel voor jouw geplaatste beoordeling en nog een fijne dag! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
Heel snelle service. Ben ook tevreden van aangekochte produkten.
Antwoord van PrintAbout
Beste Raymond, Wat onwijs leuk dat je blij bent met de snelle levering van jouw bestelling. Heel veel print-plezier gewenst. Elma, Team Webcare | PrintAbout
Snelle levering en volgens bij bestellen aangegeven leverdatum.
Antwoord van PrintAbout
Goedemiddag Marianne, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze huismerk cartridges en onze snelle levering! We zijn erg blij met jouw geplaatste beoordeling. Fijne dag gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
Ik ben tevreden over de inkt patronen die ik heb aangekocht.
Antwoord van PrintAbout
Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over je gedane aankoop Ronny! Geniet van je dag! Elma, Team Webcare | PrintAbout

Snel en goed

Fijne site, goede producten, scherpe prijs en snelle levering
Snel besteld. Snel bezorgd. Goede orijs kwaliteit verhouding.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling! Fijn dat jouw bestelling snel besteld en bezorgd zijn. Veel print-plezier gewenst. Elma, Team Webcare | PrintAbout
Snel en zorgeloos geleverd. Precies zoals je het hebben wilt!
Antwoord van PrintAbout
Beste Fred, Heel fijn dat je de bestelling snel in ontvangst hebt kunnen nemen. Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot een volgende keer! Alvast een fijn weekend gewenst! :) Wendy, Team Webcare l PrintAbout
Vanaf moment van bestellen tot aflevering prima communicatie
Antwoord van PrintAbout
We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en we hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Fijne dag gewenst Mathieu. Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
31 mrt 2024
Top! Snel, gemakkelijk en voor een faire prijs! Altijd weer!
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je review Frenk! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. We streven er altijd naar om kwalitatieve producten aan te bieden tegen een betaalbare prijs. Gezellige dag gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
MJ
martin j.
tilburg
prima service, printer besteld en de volgende dag geleverd
Antwoord van PrintAbout
Hi Martin, Dankjewel voor jouw beoordeling! Heel erg bedankt voor deze leuke review! Wij worden hier altijd erg blij van : ) Zien wij jou de volgende keer weer terug bij PrintAbout? Alvast een gezellig weekend gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout

Tevreden klant

Dat op voorraad was en snelle verzending prijs ook goed
Antwoord van PrintAbout
Onwijs bedankt voor jouw 5 sterren beoordeling Gea! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Veel print-plezier gewenst. Elma, Team Webcare | PrintAbout
Snelle levering, goed verpakt. Goede prijs en kwaliteit
Altijd snelle en correcte levering van goede produkten
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor deze mooie review Geert! We vinden het tof om te lezen dat je zo te spreken bent over onze snelle levering en onze producten. Hier doen we het voor! :-) Fijne dag! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
Echt telefonisch bereikbaar Eigen merk werkt prima
Antwoord van PrintAbout
Hi Joep, Dankjewel voor deze 5*-review! Wij zijn iedere werkdag tussen 09.00 - 17.00 uur telefonisch bereikbaar, je mag altijd contact met ons opnemen! :) Wij wensen je veel print-plezier toe met onze Huismerk artikelen! Wendy, Team Webcare | PrintAbout

Prima

Snelle verzending, prima prijs met prima kwaliteit.
Antwoord van PrintAbout
Beste Henk, Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de bestelde printer. Bedankt voor je positieve feedback en een fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout