PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout

2.535 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.793 beoordelingen in totaal

27 apr 2023
ik ben al jaren klant bij printabout, en elke bestelling, die ik plaatste , heb ik nog nooit meegemaakt dat het verkeerd ging, het uitzoeken op de website, gaat heel gemakkelijk, je toetst jouw merk in, en je krijgt, gelijk te zien, welke cartridge, je nodig hebt, en als je dat gedaan hebt, kan je heel veilig betalen, met diversen, mogelijkheden, het inpakken, wordt zeer netjes gedaan, het verzenden, dat gaat zeer snel, en niet te vergeten, de service, die is geweldig, dus iedereen die, print artikelen nodig heeft, kan ik het aanraden, dat bij printabout, te bestellen, want die heeft werkelijk alles, voor jouw printer, en nog voordelig ook, en dat is in deze tijd altijd meegenomen, echt top.
JP
jo p.
beuningen gelderland

4 aug 2023
Vandaag een andere beoordeling Op zich een prima service helemaal goed maar wat mij van de week overkwam even ….een ….voor mij teleurstelling Ik had er even genoeg van Het ging over een cartridge bestelling Huismerk 3 maal telefonisch contact en een paar heen en weer mailtjes Mijn merk printer HP leverde geen Gekleurd papier vreemd volgens beschrijving webshop moeten ze gaan werken maar helaaaas niet dus Na alle stappen te hebben doorlopen En een printer reset en printerkop cartridge reiniging modem reset Helaaaaas geen leuk gekleurde afdruk Wat kan het nu zijn dan ?????klantenservice tips en advies gevolgd Ik stond voor een raadsel cartridge Paste wel en is ook het zelfde als orginele cartridge moet het doen dan!!! Na een dag proberen en proberen Had ik er genoeg van na mijn garage beurt printer….. had ik er echt schoon genoeg van en bestelde het HP orginele merk en type maar zoals gewoonlijk rond de 30 euro Huismerk rond de 40 euro Nadat de volgende de dag de bestelling er al was helemaal super keurig geleverd etc De cartridge geïnstalleerd en een wonder testpagina printer uitgeprint Yes he he eindelijk kleur op papier Doet het dus Maar dan die mailtjes voor het huismerk en garantie etc ik had er helemaal genoeg als het niet lukt En er geen huismerk kleur op papier komt dan past er iets niet doet het En nu ook geen teruggave van geld 40 euro en 30 euro is rond de 70 euro Dure cartridge Als klant voel ik mij toch hier niet prettig onder een vervelend voorval Klant blijf ik natuurlijk en blijf mijn orginele cartridge bestellen jammer dat er allerlei mailtjes nodig zijn voor een testbeeld paginA En dan nu ook nog omruilen weer printer waarom cartridge werken niet op dit type printer of zo dus De originele halen we er niet meer uit

Beoordelingen voor PrintAbout

Beoordeling service PrintAbout

Drie weken geleden ontvingen wij een e-mail met de mededeling als er een bestelling gedaan zou worden van zo'n € 98,00 gratis een pak printpapier meegestuurd zou worden. Vorige week doe ik een bestelling van ruim € 360,00 en wat werd meegestuurd? 2 ballpoints. Tevens blijf ik het vreemd vinden dat er verzendkosten in rekening worden gebracht! Al eens eerder hadden wij daarover contact en toen werd er een link met een nummer gestuurd die bij volgende bestelling de verzendkosten gratis zou maken. Gebruik daarvan vergeten we dan helaas
20 mrt 2024

Even rwijfel over origineel of huismerk.

De standaard Epson printer inkt zat niet in een standaard doos, waardoor we even twijfelden, of de inkt wel de originele is, maar de naam Epson kwam terug in de inktcassettes en daardoor zijn we toch overtuigd van de originele Epson inkt. Bovendien was na vervanging van de huismerk cassettes door de originele de afdruk weer probleemloos en prima.
Antwoord van PrintAbout
Beste Herman, Vriendelijk bedankt voor jouw beoordeling! Op het moment is het lastiger om aan bepaalde producten te komen, daardoor kunnen wij niet garanderen dat je alle producten in een origineel doos zult ontvangen. Wij begrijpen zeker de verwarring, maar zoals je aangeeft staat de naam Epson op de cartridges en heb je dus de juiste originele ontvangen! Als er nog vragen zijn, kan je uiteraard altijd met onze klantenservice contact opnemen! Nog een hele fijne dag gewenst! : ) Wendy, Team Webcare | PrintAbout
20 mrt 2024
De service. Beter: niet meteen na bestelling als nieuwe klant in de telefoon klimmen om het eigen product te promoten. Kwam op mij als niet prettig over. Beter dat te doen als de bestelling geleverd is als overweging voor de volgende bestelling.
Antwoord van PrintAbout
Beste Elisabeth, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. We bellen juist om je te vertellen dat je kunt besparen op exact dezelfde kwaliteit. Jammer dat je ons service gerichte telefoontje als onprettig hebt ervaren, veel klanten waarderen dit juist aan ons! Uiteraard is het niet de bedoeling dat dit op een vervelende manier overkomt. Wij hebben een aantekening gemaakt in je account, zodat je in de toekomst niet meer gebeld zal worden. Onze oprechte excuses voor de vervelende ervaring. Een fijne dag gewenst! :-) Wendy, Team Webcare | PrintAbout

bestelling toner voor printer

Het omwisselen van huismerk naar de merktoner. Beide zaken werden snel en vakkundig opgepakt en afgeleverd binnen een dag. Het contact met de medewerker (geen chatbot) stelt ik zeer op prijs. Tot de volgende bestelling
Antwoord van PrintAbout
Beste Henk, Dat klinkt als een positieve ervaring, fijn om te horen! We zien uit naar je volgende bestelling. Mocht je in de tussentijd vragen hebben of hulp nodig hebben, weet dan dat we altijd klaarstaan om je te helpen. Tot de volgende keer! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
De bestelling bestond uit 2 delen. Het 2e deel kwam zonder bericht 's avonds. Dat was misschien ook de fout van DHL, maar wel vervelend . Dus wellicht een betere bexzorgpartij.

Jammer !

Jammer dat ze niet vooraf aangeven dat de originele HP toners geleverd worden in een PrintAbout doosje, geeft toch een onbehaaglijk gevoel, koop ik nu echt origineel HP??
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling, Stef! Goed dat je contact opneemt, zodoende kunnen wij de onduidelijkheid bij jou weghalen! Zojuist hebben wij jou een e-mail gestuurd met de vraag om een foto te sturen! Alvast bedankt voor jouw reactie! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
31 mrt 2024
super snel allemaal, maar postnl hield zich niet aan de afspraak kan zijn dat alle boxen vol waren maar meld dat dan. Moest nu naar een postnl afhaalpunt
Antwoord van PrintAbout
Beste Jan, bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat er een probleem was met de levering door PostNL. We begrijpen dat het vervelend kan zijn als de bezorging niet verloopt zoals verwacht. Helaas hebben we geen controle over de externe processen van PostNL, inclusief de beschikbaarheid van de pakketboxen en de communicatie hierover. We waarderen je begrip en flexibiliteit om je pakket bij een PostNL afhaalpunt op te halen. Fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
Netjes gearriveerd. De printer is goed gearriveerd en de medewerkers van het bedrijf erg vriendelijk.Een telefonische vraag werd netjes beantwoord .
Antwoord van PrintAbout
Goedemiddag, bedankt voor jouw beoordeling! Super leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service, dit waarderen wij altijd enorm! Wij wensen je veel print-plezier toe! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
De artikelen worden snel verstuurd, helaas geleverd door DHL. De meeste chauffeurs komen niet bij ons in de straat. Beetje vervelend.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je beoordeling Betty! Allereerst willen we je bedanken voor je bestelling bij PrintAbout en we vinden het erg vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met de bezorging door DHL. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn en we bieden onze excuses aan voor het ongemak dat je hebt ervaren. We willen je graag laten weten dat wij, als PrintAbout, geen directe invloed hebben op de bezorgprocessen en werkwijzen van externe vervoerders zoals PostNL en DHL. Zodra een pakket ons magazijn verlaat, is het de verantwoordelijkheid van de bezorgdienst om de levering volgens hun eigen procedures en tijdschema's te voltooien. Desondanks nemen we jouw feedback zeer serieus en streven we ernaar om onze service continu te verbeteren. We hopen dat je ondanks deze ervaring in de toekomst weer voor PrintAbout kiest en we zullen ons best doen om je een betere ervaring te bieden. Een fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
31 mrt 2024
De goede service, hopelijk werken de nieuwe inktpatronen nu wel. Het betreft het huismerk dus even afwachten
Antwoord van PrintAbout
Beste Louis, Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! We hebben er alle vertrouwen in dat onze huismerk inktpatronen goed zullen werken. Mocht je toch tegen problemen aanlopen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Onze huismerk cartridges zijn ontworpen om dezelfde kwaliteit te leveren als de originele merken, maar dan voordeliger en met een langere levensduur. Veel printplezier gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
Ik kende PrintAbout niet. Mijn eerste bestelling is heel goed uitgevoerd. Beter doen is niet van toepassing.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je beoordeling! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service, daar doen we het voor. Heel graag gedaan en mocht je in de toekomst nog vragen of hulp nodig hebben, dan staan we voor je klaar. Bedankt voor je complimenten en nog een fijne dag gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
Merk van eigenmerk PrintAbout doet het niet goed op een HP officeJet 8012. Wordt regelmatig geweigerd
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling! Op onze Huismerk artikelen hebben wij altijd levenslange garantie, mocht je problemen hebben lossen wij dit uiteraard graag met jou op! Wij hebben je direct een e-mail gestuurd met een oplossing, graag ontvangen wij jouw reactie hierop! Alvast bedankt! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
FF
Snel geleverd en duidelijke webshop. Wat wel irritant is, dat ze je nadien bellen.
Antwoord van PrintAbout
Hi Virginia, Bedankt voor jouw beoordeling! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze snelle levering en onze duidelijke webshop, dit waarderen wij enorm! We bellen juist om je te vertellen dat je kunt besparen op exact dezelfde kwaliteit. Jammer dat je ons service gerichte telefoontje als onprettig hebt ervaren, veel klanten waarderen dit juist aan ons! Uiteraard is het niet de bedoeling dat dit op een vervelende manier overkomt. Nog een hele fijne dag gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
24 mrt 2024
telefonisch gevraagd i.v.m. code product van het huismerk, nu is het opgelost
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en we hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
Punctueel en prima. Bedankt voor de waarschuwing ivm ongewenst abonnement!
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je beoordeling! Het is belangrijk om goed geïnformeerd te zijn over je keuzes, zeker als het gaat om abonnementen zoals HP Instant Ink. Als je nog vragen hebt of meer informatie nodig hebt over onze producten of diensten, aarzel dan niet om contact op te nemen. Veel plezier met je aankopen bij PrintAbout! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
FB
F. B.
Ommen
Snelle levering, heel nette prijs. Kwaliteit moet zich nog uitwijzen.
Antwoord van PrintAbout
Fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en betaalbaarheid van onze producten. Bedankt voor je vertrouwen in PrintAbout en een gezellige dag gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
24 mrt 2024
Op voorraad en Snelle levering. Goedkoper dan andere leveranciers
Antwoord van PrintAbout
Dat is geweldig om te horen! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en onze prijzen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben voor je printer, dan staan we graag voor je klaar. Raquel, Team Webcare | PrintAbout
1 dag geleden
Snelle levering en volgens bij bestellen aangegeven leverdatum.
Antwoord van PrintAbout
Goedemiddag Marianne, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze huismerk cartridges en onze snelle levering! We zijn erg blij met jouw geplaatste beoordeling. Fijne dag gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
snel in huis moet nog afwachten hoe lang ze meegaan!
Antwoord van PrintAbout
Super bedankt voor jouw review, Daan! Blij te lezen dat je de bestelling snel in ontvangst heb kunnen nemen. Wij wensen je alvast veel print-plezier toe! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
Snelle en correcte levering. Geen verkeerde prijzen
Antwoord van PrintAbout
Beste Wim, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de goede kwaliteit en betaalbaarheid van onze producten. Bedankt voor je vertrouwen in PrintAbout en een gezellige dag gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout