PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout

2.592 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.868 beoordelingen in totaal

27 apr 2023
ik ben al jaren klant bij printabout, en elke bestelling, die ik plaatste , heb ik nog nooit meegemaakt dat het verkeerd ging, het uitzoeken op de website, gaat heel gemakkelijk, je toetst jouw merk in, en je krijgt, gelijk te zien, welke cartridge, je nodig hebt, en als je dat gedaan hebt, kan je heel veilig betalen, met diversen, mogelijkheden, het inpakken, wordt zeer netjes gedaan, het verzenden, dat gaat zeer snel, en niet te vergeten, de service, die is geweldig, dus iedereen die, print artikelen nodig heeft, kan ik het aanraden, dat bij printabout, te bestellen, want die heeft werkelijk alles, voor jouw printer, en nog voordelig ook, en dat is in deze tijd altijd meegenomen, echt top.
JP
jo p.
beuningen gelderland

4 aug 2023
Vandaag een andere beoordeling Op zich een prima service helemaal goed maar wat mij van de week overkwam even ….een ….voor mij teleurstelling Ik had er even genoeg van Het ging over een cartridge bestelling Huismerk 3 maal telefonisch contact en een paar heen en weer mailtjes Mijn merk printer HP leverde geen Gekleurd papier vreemd volgens beschrijving webshop moeten ze gaan werken maar helaaaas niet dus Na alle stappen te hebben doorlopen En een printer reset en printerkop cartridge reiniging modem reset Helaaaaas geen leuk gekleurde afdruk Wat kan het nu zijn dan ?????klantenservice tips en advies gevolgd Ik stond voor een raadsel cartridge Paste wel en is ook het zelfde als orginele cartridge moet het doen dan!!! Na een dag proberen en proberen Had ik er genoeg van na mijn garage beurt printer….. had ik er echt schoon genoeg van en bestelde het HP orginele merk en type maar zoals gewoonlijk rond de 30 euro Huismerk rond de 40 euro Nadat de volgende de dag de bestelling er al was helemaal super keurig geleverd etc De cartridge geïnstalleerd en een wonder testpagina printer uitgeprint Yes he he eindelijk kleur op papier Doet het dus Maar dan die mailtjes voor het huismerk en garantie etc ik had er helemaal genoeg als het niet lukt En er geen huismerk kleur op papier komt dan past er iets niet doet het En nu ook geen teruggave van geld 40 euro en 30 euro is rond de 70 euro Dure cartridge Als klant voel ik mij toch hier niet prettig onder een vervelend voorval Klant blijf ik natuurlijk en blijf mijn orginele cartridge bestellen jammer dat er allerlei mailtjes nodig zijn voor een testbeeld paginA En dan nu ook nog omruilen weer printer waarom cartridge werken niet op dit type printer of zo dus De originele halen we er niet meer uit

Beoordelingen voor PrintAbout

Ik had laatst een setje inkt van jullie eigen merk besteld voor mijn hp office jet 6950. Nu gaf gaf hij een melding aan dat 2 cartidges het niet geblokkeerd waren. Namelijk de M en de C gartridges. Ze stuurden mijn een uitleg hoe ik dat moest oplossen,maar dat werkte dus niet. Nu heb ik al 6 of 7 mails gestuurd voor een evt oplossing. Die persoon heet nathalie,maar tot op heden nog steeds geen antwoord terug. Buiten dit om is de serves super hoor. Alleen zou het prettig vinden dat als iemand mail stuurd er ook op gereageert word. En omdat ik veel print voor m'n werk wou ik meer kopen,maar durf het niet meer te doen. Puur omdat ik bang ben dat als er weer iets is ik weer geen reactie krijg. En ik dan weer met gartidges zit die niet werken. Hebben jullie hier misschien een oplosding voor?? De inkt die ik besteld had heeft de code 903 van hp. Is voor een hp office jet 6950. Hoop dat jullie hier iets mee kunnen zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. En hopelijk kunnen jullie mij helpen met een oplossing Mvg bébrongers Bebrongers@live.nl
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je beoordeling! We hebben zojuist even telefonisch contact gehad om te kijken wat er precies mis is gegaan. Waarschijnlijk hebben wij jouw mails, en jij onze mails niet goed ontvangen, waardoor er wat verwarring is ontstaan. Gelukkig hebben we het meteen kunnen oplossen en hebben we je twee nieuwe cartridges opgestuurd. De vervangende cartridges zullen morgen bij je geleverd worden waarna je weer zorgeloos kunt verder printen. We wensen je nog een mooie dag! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
Waar de eigen cartridge beloofd 1400 pagina's te doen, komen wij niet verder dan 800
Antwoord van PrintAbout
Beste Arjan, bedankt voor je beoordeling! Het spijt ons te horen dat je niet het verwachte aantal pagina's hebt kunnen printen met onze huismerk cartridge. De opgegeven capaciteit van cartridges is gebaseerd op een standaard dekkingspercentage van 5% per pagina, wat overeenkomt met een gemiddeld document. Als je documenten print met een hogere dekking dan deze standaard, zoals foto's of documenten met veel grafieken en afbeeldingen, zal het aantal pagina's dat je kunt printen lager uitvallen. Fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout

Helaas geen goede ervaring

De bestelde printer was volgens de website op voorraad maar bleek dat na bestelling niet te zijn. De e-mails daarover waren weinig informatief, ze gaven alleen aan dat er vertragingen waren, niet wat er aan de hand was of hoe lang het zou duren. Op mijn e-mails werd niet gereageerd. Uiteindelijk een vriendelijke persoon aan de telefoon gekregen die mij de situatie kon uitleggen. Annuleren kon alleen niet meer omdat er al een nieuwe verzending gereed zou zijn gemaakt. Die kwam inderdaad enkele dagen later aan... zonder printer. Alleen de toner en papier. Weer geen reactie op mijn vragen. Uiteindelijk kwam de printer na drie weken alsnog aan, maar inmiddels had ik een andere oplossing en heb ik de printer geretourneerd. De retourkosten voor mijn rekening, maar het aankoopbedraag werd wel netjes terugbetaald. Helaas hield het daar niet meer op. Sindsdien krijg ik consequent marketingsmails van ze ondanks dat ik me al meermaals voor ze heb afgemeld. Bovendien heb ik nooit een reviewverzoek van ze ontvangen, ik heb er zelf om moeten vragen bij Trusted Shops, met uiteraard bewijs van mijn aankoop. Al met al een jammerlijke ervaring.
Antwoord van PrintAbout
Beste David, Wat goed dat je jouw ervaring hebt gedeeld. Het is natuurlijk niet fijn hoe dit alles verlopen is. Door jouw feedback kunnen we kijken hoe we interne processen kunnen verbeteren en gaan hier dan ook zeker weten mee aan de slag. We hebben onze marketing afdeling gevraagd om jouw e-mailadres handmatig uit te schrijven voor de nieuwsbrieven. Een uitnodiging via Trusted Shops is iets wat automatisch wordt verstuurd, wanneer je bij ons besteld hebt. Dit staat ook in onze algemene voorwaarden. Geniet van je weekend. Elma, Team Webcare | PrintAbout
Het retourproces is traag en niet echt klantvriendelijk. Bij het aanvragen van een retour krijg je niet binnen korte tijd antwoord. Vaak pas na vragen om een reactie (de volgende dag) wordt de retour behandeld. Terugsturen op eigen kosten wat best duur is bij een printer. 14,90. Terwijl de doos overduidelijk gevallen is. Volgens PrintAbout geen reden om vervanging te sturen. Al met al geen geweldige ervaring zoals bij andere online verkopers. Afwachten of de huismerk inkt cartridges wel gaan bevallen.
Antwoord van PrintAbout
Beste Willem, Bedankt voor je beoordeling! We doen uiteraard ons best om retouraanvragen zo snel mogelijk te beantwoorden, het spijt ons om te horen dat dit niet het geval is geweest. We gaan er niet vanuit dat de printer zelf beschadigd zou zijn; de printer zit namelijk veilig en stevig verpakt in de productverpakking. De doos van de printer had enkel een deuk op de hoek. Je hebt er voor gekozen om de printer toch retour te willen sturen. Dit is natuurlijk mogelijk, maar dan moet je zelf de verzendkosten betalen. Een fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
De cartridges van huismerk worden niet herkend door mijn HP 8012 Officejet
Antwoord van PrintAbout
Beste Ferry, goed dat je dit aangeeft! Want dit is natuurlijk niet de bedoeling. We lossen dit uiteraard graag voor je op, maar we konden je telefonisch niet bereiken. Om deze reden hebben we je een e-mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren? Geniet van je dag! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
Prijs van HP originele cartridges is pittig
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling Louis! Het klopt inderdaad dat de prijzen van originele cartridges hoger zijn. Deze prijsstijging heeft te maken met het wereldwijde chiptekort wat er momenteel heerst. Wellicht kun je ons huismerk eens proberen. Ons huismerk is een stuk voordeliger dan het originele merk, terwijl dit dezelfde kwaliteit geeft als het originele merk. Ofwel, een win-win situatie! ;-) Fijne dag gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
MG
M G.
Maastricht

De verpakking was veel te groot. De inktcartridge past in de brievenbus als de erasmusdomein verpakt in een noppen envelop

De verpakking was veel te groot
Antwoord van PrintAbout
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te plaatsen! Je feedback over de verpakking nemen we zeker mee, we zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren. Mocht je nog meer suggesties of vragen hebben, laat het ons gerust weten. Een fijne dag gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
DHL beschadigt uw reputatie
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een negatieve ervaring hebt met een van onze bezorgdiensten. We zien dat je jouw bestelling de volgende dag in huis hebt ontvangen, waardoor we benieuwd zijn wat er mis is gegaan met de bezorging. Zou je hiervoor contact op kunnen nemen met onze klantenservice via klantenservice@printabout.nl? Een mooie dag gewenst! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
4 feb 2024

Garantie is waardeloos

Niet een heel boeiend. Je betaalt en je krijgt je spul waarvoor je betaald hebt. Garantie geval is wel waardeloos geregeld dus daar wat meer aandacht aan besteden.
Antwoord van PrintAbout
Beste Emal, Bedankt voor jouw beoordeling! Uiteraard zullen we jouw feedback meenemen in onze service verbetering. Mocht je hierover nog meer willen delen, kun je dit doorgeven aan onze klantenservice afdeling. Geniet van je dag. Elma, Team Webcare | PrintAbout
Leveren niet in orginele doos waardoor niet te controleren is of het überhaupt een orginele cartridge is. En belangrijker. Je kunt de vervaldatum niet controleren.
Antwoord van PrintAbout
Beste Boris, Bedankt voor jouw beoordeling. Het kan voorkomen dat je een origineel artikel in een blanco doos geleverd krijgt. De reden hiervan kan onze klantenservice afdeling aan je uitleggen en is misschien ook al gedaan. Uiteraard ontvang je gewoon de originele toner welke je met een gerust hart in gebruik kunt nemen, de verpakking gooi je immers toch weg. Goed om te vertellen is dat toners geen houdbaarheidsdatum hebben, iets wat bij inktcartridges wel van toepassing is. Bij toners wordt enkel de productiedatum vermeld. Veel print-plezier gewenst! Elma, Team Webcare | PrintAbout
koop 4 cartridge van HP garantie loopt af in februari ,maart en april 2024 dat is oude cartridge
Antwoord van PrintAbout
Beste Willem, Bedankt voor jouw beoordeling! De datum op een cartridge is een "tenminste houdbaar tot" datum. Na deze datum kan de cartridge gerust nog een hele tijd worden gebruikt. Op dit product heb je tevens een jaar garantie. Indien je hier nog vragen over hebt, kun je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@printabout.nl. Een mooie dag gewenst!

Vast in een systeem

Op een mail naar de klantenservice wordt alleen gereageerd met een standaard mail dat je via de website via een vaste methode een retour of gebrek moet aanmelden. dus ze lezen de mail niet eens. Na 3 x heen en weer mailen gaan ze inhoudelijk kijken en reageren ze wel. Dan vervolgstap: via website weer allerlei stappen doorlopen. Dus ze zitten vast aan een ERP systeem waar niet omheen te werken is. Heel lastig en vervelend.
Antwoord van PrintAbout
Beste Jo-anne, Bedankt voor jouw beoordeling en het delen van jouw ervaring. Het is natuurlijk frustrerend als jouw e-mail niet goed gelezen wordt en we zullen dit dan ook intern oppakken ter verbetering. Uiteindelijk hebben we een nieuwe gele cartridge naar je verstuurd, omdat deze defect bleek te zijn. We hopen dat je op deze manier alsnog goed geholpen bent. Geniet van je dag. Elma, Team Webcare | PrintAbout
Ik wist niet dat ik de instellingen van de HP printer moest omzeilen om deze cartridges te kunnen gebruiken. Best ingewikkeld en tijdrovend, daar ben ik niet naar op zoek en baal er behoorlijk van.
Antwoord van PrintAbout
Beste Monique, Bedankt voor jouw beoordeling! We sturen de uitleg voor het aanpassen van de instellingen vooral op uit voorzorg. In de meeste gevallen kun je de huismerk HP cartridges zonder problemen installeren, aangezien wij continu de chips op onze cartridges updaten. Het aanpassen van de instellingen zijn enkele stappen op de printer die je kunt volgen, dit zou niet tijdrovend moeten zijn. Indien je hier verdere vragen over hebt kun je natuurlijk altijd bij onze klantenservice terecht. Geniet van je dag! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
15 jun 2023
Achterdochtig Als ik een originele toner cartridge bestel van een bekend merk, dan mag ik er vanuitgaande dat deze in de originele door de fabrikant verzegelde verpakking geleverd word. En niet omgepakt en geseald door Print About. Alleen door navraag bij een "verbaasde" fabrikant ben ik er bijna zeker van dan het waarschijnlijk om een originele toner gaat. Ik moest daardoor wel de gesealde verpa
20 jun 2023
Beste Paul, Goed dat je aangeeft een omverpakt product te hebben ontvangen. Op dit moment is het lastig om aan bepaalde producten te komen. Hierdoor kan het voorkomen dat je een product ontvangt in een PrintAbout doos. De garantie is exact hetzelfde als bij de producten met een originele verpakking. Op het artikel vind je terug dat het daadwerkelijk een origineel product is. Je kunt deze dus zorgeloos in gebruik nemen. Mooie dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
21 nov 2023
Deze ezel stoot zich dus wél twee maal tegen dezelfde steen! Eerder een mindere ervaring gehad met de levertijd van toners. Nu een voordeel pakket HP cartridges besteld, bepaald artikel nummer in duidelijk verpakking. Ik ontvang HP cartridges echter in een andere verpakking. Twijfel slaat toe, waarom niet niet het juiste pakket toegestuurd? Verklaring van PrintAbout, ',.....inhoud is hetzelfde hoor, HP wijzigt nogal eens van verpakking...'! Dit moet ik dan maar aannemen. Geen tijd en energie om hier verder op te reageren. Deze ezel zoekt de volgende keer zijn heil ergens anders.
21 nov 2023
Beste Leo, Wat onwijs jammer dat je deze negatieve ervaring hebt gehad. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je twijfels krijgt bij het geleverde product. Het kan inderdaad zo zijn dat de productverpakking gewijzigd wordt. We zien dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice hebt gehad waarin dit ook bevestigd is. Je kunt het product dan ook met een gerust hart in gebruik nemen. Geniet van je avond! Elma, Team Webcare | PrintAbout
6 sep 2023

Zal niet snel meer bij PrintAbout bestellen.

Na iedere bestelling gebeld worden met de vraag: "Wilt u niet liever ons huismerk?", vind ik vermoeiend. Zeker omdat ik al meerdere keren heb doorgegeven dat ik daar niet over gebeld wil worden. Daarbij een originele HP cartridge besteld, maar die werd geleverd in een niet-originele doos.
6 sep 2023
Beste Rian, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Je hebt een origineel product ontvangen dat niet in de originele verpakking zit. Dit noemen wij ook wel onze bulkverpakking. Doordat de toners per tien stuks in een verpakking zitten, kunnen wij deze goedkoper inkopen. Vervolgens pakken wij de toners zelf (per stuk) om, en kunnen wij deze goedkoper aanbieden. Op de cartridge zelf staat ook het merk aangegeven, in dit geval HP. Hieraan kun je zien dat je het originele product hebt ontvangen. We bellen juist om je te vertellen dat je kunt besparen op exact dezelfde kwaliteit. Jammer dat je ons service gerichte telefoontje als vermoeiend hebt ervaren, veel klanten waarderen dit juist aan ons! Uiteraard is het niet de bedoeling dat dit op een vervelende manier overkomt. Wij hebben een aantekening gemaakt in je account, zodat je in de toekomst niet meer gebeld zal worden. Onze excuses voor de vervelende ervaring. We wensen je een mooie dag toe. Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
27 jun 2023
In eerste instantie zou de bestelling op woensdagmiddag worden afgeleverd, hele middag zitten wachten. Toen Track and Trace van DHL gecheckt, zomaar een dag later. Op donderdagmiddag werd het pakje op de stoep gedeponeerd, door een busje zonder logo. Het pakket A4 papier, was al open.
28 jun 2023
Bedankt voor je review Peter! Flink balen dat het pakketje een dag vertraging heeft opgelopen bij DHL, dat is uiteraard niet de bedoeling. Helaas hebben wij hier weinig invloed op. We hebben je e-mail gestuurd waarin we vragen om een foto van het beschadigde product. Zou je hierop willen reageren? Zo kunnen we dit meteen voor je oplossen! Mooie dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
De goede inktcartridges leveren lc3211 .de lc3213 doen het bij mijn printer niet. en het lukt niet om de goede inktcartridges geleverd te krijgen ga ik wel ergens anders Inktcartridges bestellen.
31 mei 2023
Beste Rob, Goed dat je een review bij ons achterlaat! Uiteraard willen we dit graag voor je oplossen en hebben zojuist dan ook telefonisch contact met je opgenomen. Nadat we een foto van de foutmelding ontvangen hebben, krijg je van ons een verzendlabel om de cartridges kosteloos retour te sturen. Daarna krijg je natuurlijk het aankoopbedrag van ons terug. We hopen het op deze manier naar tevredenheid voor je te kunnen oplossen. Elma, Team Webcare | PrintAbout
1 nov 2023

Geen reactie klantenservice

Nadat een doos printerpapier beschadigd was afgeleverd, heb ik een e-mail naar de klantenservice gestuurd. Dit is nu een week geleden, maar ik heb geen enkele reactie ontvangen.
2 nov 2023
Beste Cora, Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken n.a.v. jouw beoordeling. Fijn dat we het mankement naar tevredenheid hebben kunnen oplossen! Bedankt voor je bestelling en hopelijk tot een volgende keer bij PrintAbout. :-) Raquel, Team Webcare | PrintAbout
Hp is crimineel, maar vertel voordat ik jullie huismerk bestel, dat ik van allerlei instellingen moet veranderen. Dat vind ik niet netjes dat het pas gebeurd als er is geleverd.
12 jul 2023
Beste Thea, Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met je ervaring. Het huismerk van PrintAbout is ontworpen om perfect te passen en te werken met jouw printer, zonder dat er instellingen veranderd hoeven te worden. Er zijn echter enkele zeldzame gevallen waarin instellingen moeten worden aangepast vanwege firmware updates. Het installeren van huismerk cartridges werkt normaal gesproken hetzelfde als bij de originele cartridges. We zien dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice, maar we hebben je nog even een e-mail gestuurd zodat we dit voor je kunnen oplossen. Zou je hierop willen reageren? Fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout