PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout

2.597 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.881 beoordelingen in totaal

27 apr 2023
ik ben al jaren klant bij printabout, en elke bestelling, die ik plaatste , heb ik nog nooit meegemaakt dat het verkeerd ging, het uitzoeken op de website, gaat heel gemakkelijk, je toetst jouw merk in, en je krijgt, gelijk te zien, welke cartridge, je nodig hebt, en als je dat gedaan hebt, kan je heel veilig betalen, met diversen, mogelijkheden, het inpakken, wordt zeer netjes gedaan, het verzenden, dat gaat zeer snel, en niet te vergeten, de service, die is geweldig, dus iedereen die, print artikelen nodig heeft, kan ik het aanraden, dat bij printabout, te bestellen, want die heeft werkelijk alles, voor jouw printer, en nog voordelig ook, en dat is in deze tijd altijd meegenomen, echt top.
JP
jo p.
beuningen gelderland

4 aug 2023
Vandaag een andere beoordeling Op zich een prima service helemaal goed maar wat mij van de week overkwam even ….een ….voor mij teleurstelling Ik had er even genoeg van Het ging over een cartridge bestelling Huismerk 3 maal telefonisch contact en een paar heen en weer mailtjes Mijn merk printer HP leverde geen Gekleurd papier vreemd volgens beschrijving webshop moeten ze gaan werken maar helaaaas niet dus Na alle stappen te hebben doorlopen En een printer reset en printerkop cartridge reiniging modem reset Helaaaaas geen leuk gekleurde afdruk Wat kan het nu zijn dan ?????klantenservice tips en advies gevolgd Ik stond voor een raadsel cartridge Paste wel en is ook het zelfde als orginele cartridge moet het doen dan!!! Na een dag proberen en proberen Had ik er genoeg van na mijn garage beurt printer….. had ik er echt schoon genoeg van en bestelde het HP orginele merk en type maar zoals gewoonlijk rond de 30 euro Huismerk rond de 40 euro Nadat de volgende de dag de bestelling er al was helemaal super keurig geleverd etc De cartridge geïnstalleerd en een wonder testpagina printer uitgeprint Yes he he eindelijk kleur op papier Doet het dus Maar dan die mailtjes voor het huismerk en garantie etc ik had er helemaal genoeg als het niet lukt En er geen huismerk kleur op papier komt dan past er iets niet doet het En nu ook geen teruggave van geld 40 euro en 30 euro is rond de 70 euro Dure cartridge Als klant voel ik mij toch hier niet prettig onder een vervelend voorval Klant blijf ik natuurlijk en blijf mijn orginele cartridge bestellen jammer dat er allerlei mailtjes nodig zijn voor een testbeeld paginA En dan nu ook nog omruilen weer printer waarom cartridge werken niet op dit type printer of zo dus De originele halen we er niet meer uit

Beoordelingen voor PrintAbout

Kut met peren

Je weet pas zeker of je de juiste cartridge hebt als je deze hebt uitgepakt en (probeert) te installeren. Dan moet je dus de verpakking verbreken en vervolgens neemt Printabout de cartridge niet terug omdat de verpakking verbroken is (!?).
Antwoord van PrintAbout
Goedemiddag, Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken! Gelukkig heb je bij de laatste bestellingen de juiste toners besteld, zodat je deze zorgeloos kan installeren op jouw printer! : ) Via onderstaande link tref je de retourvoorwaarden aan voor het retourneren van onze producten ; https://www.printabout.nl/klantenservice/retourneren/#id-return-conditions Nog een fijne dag! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
veel reclame voor inkt van eigen merk, terwijl onze ervaring hiermee echt niet zo goed is. actie's ook vaak voor eigenmerk artikelen
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je beoordeling! Het spijt ons te horen dat je ervaring met ons huismerk inkt niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We horen graag meer over je specifieke ervaringen, zodat we je beter kunnen helpen en onze producten en diensten kunnen verbeteren. Mocht je problemen ondervinden met onze huismerk producten, dan nodigen we je uit om contact op te nemen met onze klantenservice. We bieden levenslange garantie op ons huismerk, dus als er iets niet in orde is, zullen we ons best doen om een passende oplossing te vinden. Onze promoties zijn vaak gericht op ons huismerk omdat we geloven in de kwaliteit en waarde die het biedt. Fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
Mijn bestelling werd niet afgegeven. Na een telefoontje werd het alsnog na een week verzonden
Antwoord van PrintAbout
Goed dat je deze ervaring deelt. Er was inderdaad iets verkeerd gegaan met de verzending van jouw bestelling. Gelukkig hebben we dit kunnen herstellen en kun je weer verder met printen. Fijn weekend gewenst! Elma, Team Webcare | PrintAbout
kwaliteit huismerk is soms wat minder
Antwoord van PrintAbout
Beste Wim, Vriendelijk bedankt voor jouw geplaatste beoordeling! Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken, mocht je in de toekomst problemen ervaren met de kwaliteit kan je uiteraard altijd met de klantenservice contact opnemen. Gelukkig hebben wij altijd levenslange garantie op onze Huismerk artikelen en staan wij altijd voor je klaar : ) Wendy, Team Webcare | PrintAbout
TD
Theo D.
Duiven

Kwaliteit van het product kan beter

Kwaliteit van het produvt kan beter
Antwoord van PrintAbout
Beste Theo, Bedankt voor jouw review! Wij hebben elkaar net telefonisch gesproken over de kwaliteit van de cartridges, mocht je in de toekomst nog problemen ervaren mag je uiteraard altijd weer contact met onze klantenservice opnemen! Alvast een fijne avond gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
Snelle afhandeling…
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling! Je hebt ons met drie sterren beoordeeld, waardoor we denken dat er wellicht iets aan de hand is. We horen graag van je of we je hierin verder kunnen helpen, zodat we je een passende oplossing kunnen aanbieden. We willen je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@printabout.nl. We hopen snel van je te horen en wensen je een mooie dag! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
Wat minder reclame
Antwoord van PrintAbout
Wat leuk dat je jouw ervaring deelt John! Uiteraard kun je jezelf uitschrijven van de nieuwsbrief, wanneer je deze niet meer wilt ontvangen. Bij vragen hierover kun je altijd terecht bij onze klantenservice afdeling. Elma, Team Webcare | PrintAbout
Antwoord van PrintAbout
Beste Robin, Bedankt voor je beoordeling! We zien je graag terug bij PrintAbout en wensen je een mooie dag. Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
De levering was heel snel en dat vond ik fijn. Niet fijn vind ik het om gebeld te worden, tweede keer nu, om me ervan te overtuigen het huismerk te nemen. Dat huismerk doet het niet om mijn Brother en zeven jaar geleden moest ik een heel setje weggooien dat ik besteld had van dat huismerk. Meneer zei dat de chip inmiddels verbeterd is en of ik wilde proberen. Gezegd dat ze er 1 gratis kunnen bij doen dat ik het zou proberen. Dat wilde men niet want dat kon natuurlijk geld kosten als het niet pakte. Dat het mij misschien ook geld kon kosten als het niet werkte daar hoorde ik geen compassie over. Voorstel: doe er 1 bij mijn volgende bestelling en als het werkt betaal ik die en als het niet werkt betaalt PrintAbout het...
Antwoord van PrintAbout
Beste Oliane, Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te horen dat je het telefoontje na je bestelling als vervelend hebt ervaren. Bij PrintAbout streven we ernaar om onze klanten de beste service en ervaring te bieden. Dit kan soms betekenen dat we contact opnemen om te informeren of er behoefte is aan aanvullende producten of om suggesties te doen die mogelijk beter bij de wensen van de klant aansluiten, zoals in dit geval ons huismerk. Het is helaas niet mogelijk om een gratis cartridge op te sturen om deze uit te proberen. Als een cartridge defect is heb je uiteraard wel gewoon garantie en krijg je het aankoopbedrag terug. Wij hebben in dit geval een aantekening gemaakt in je account, zodat je in de toekomst niet meer gebeld zal worden. Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
Nooit geen aktie met originele cartridge van HP
Antwoord van PrintAbout
Beste Johan, bedankt voor je beoordeling. Helaas geven we geen korting op de originele merk cartridges, omdat het marge op deze producten erg laag is. Wellicht kun je onze huismerk cartridges overwegen. Deze leveren dezelfde kwaliteit print als de originele merk cartridges, maar dan voor een veel voordeligere prijs! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
net weer een eigen merk zwart cartridge die het niet doet en dan is het een heel gedoe om je geld terug te krijgen
Antwoord van PrintAbout
Beste Marieke, bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je zwarte cartridge het niet goed doet. We hebben je een e-mail gestuurd om de garantieprocedure op te starten. Zou je een retouraanvraag willen indienen zodat we dit voor je kunnen oplossen? Fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
11 feb 2024

Goede service, maar kan nog iets beter

Goed analyseren van de problemen bij de klant zodat deze goed en zo snel mogelijk geholpen kan worden.
Antwoord van PrintAbout
Beste Eric, Bedankt voor jouw positieve beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat je zo te spreken bent over onze service. We zien je graag terug bij PrintAbout en wensen je een mooie dag verder! Kaylee, Team Webcare l PrintAbout
Teveel nadruk op eigen merk cartridges, voelt als druk naar koper. Verder prima.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling! Het klopt dat wij voornamelijk de nadruk leggen op ons huismerk, aangezien dit vele malen goedkoper is dan het origineel, en je hiermee dezelfde kwaliteit ervaart. We brengen onze klanten hier graag van op de hoogte, zodat onze klanten hierop kunnen besparen. Het is zeker niet de bedoeling dat je het gevoel krijgt dat we je dit opleggen. Onze excuses als dit zo is overgekomen! We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn en wensen je een mooie dag verder. :-) Raquel, Team Webcare | PrintAbout
Antwoord van PrintAbout
Beste Siem, Leuk dat je ons hebt beoordeeld! Als je nog punten voor verbetering hebt, wil je dit dan doorgeven aan onze klantenservice afdeling? We zijn heel benieuwd! Raquel, Team Webcare l PrintAbout
21 jan 2024

Printer de volgende dag al in huis maar wel irritatie

Printer de volgende dag al in huis. Printabout geeft aan dat de Canon printer met slechts een kleine hoeveelheid inkt wordt geleverd. Dat is gewoon niet waar (volle flessen) en een truc om je inkt mee te laten bestellen. Je moet bij de bestelling aanvinken dat je NIET informatie wilt ontvangen. Vervolgens krijg je toch spam.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je beoordeling, Ton! Bij de printer zelf worden enkel de starter- cartridges meegeleverd. De starter-cartridges zijn slechts deels gevuld en bedoeld om de eerste afdrukken te maken. Deze cartridges zullen dan ook snel vervangen moeten worden. We vinden het fijn om op deze manier met je mee te denken, zodat je niet zonder cartridges komt te zitten! Gezellige dag gewenst. Kaylee Team Webcare | PrintAbout
EF
Erna F.
België
Inkt van het huismerk tot 2 maal toe geleverd, telkens werkte het niet. Een excuses kaartje met snoepjes zijn een leuke attentie, maar werkende inkpatroon zou beter zijn.
Antwoord van PrintAbout
Beste Erna, Goed dat je deze ervaring deelt. Uiteraard willen we dit alsnog voor je oplossen. We zullen dan ook per e-mail contact met je opnemen om dit verder te bespreken. Je hoort snel van ons! Elma, Team Webcare | PrintAbout
Ik bestelde1 inktcassettr zwart dubbel. My mistake maar onnodig! Geen enkele vraag of terechtwijzing van printabout! Shame on you!
Antwoord van PrintAbout
Beste Herman, Bedankt voor je beoordeling! We begrijpen dat het verwarrend is dat er twee zwarte cartridges in je pakketje zaten, terwijl je dacht er één besteld te hebben! Je zult vast wel begrijpen dat het voor ons onmogelijk is om elke bestelling te controleren. Vaak bestellen klanten namelijk twee keer zwart, omdat deze kleur het snelste op raakt. Het is daarom wellicht handig om deze extra cartridge op voorraad te houden, zodat je nooit zonder komt te zitten! Een gezellige dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout

kras & win.

ik kon de kras & win code bij de opmaak van een tweede bestelling eveneens niet toevoegen.
Antwoord van PrintAbout
Beste Filip, Bedankt voor je e-mail. Wat jammer om te horen dat het niet gelukt is om jouw krascode toe te voegen. We kijken uiteraard graag met je mee wat er mis is gegaan. We hebben je een e-mail gestuurd hierover, zou je op de e-mail willen reageren? We zien je reactie graag tegemoet en wensen je een mooie dag toe. Raquel, Team Webcare | PrintAbout
18 jan 2024
Ik vind de kleuren erg mat en zal deze eigen merk catridge niet meer bestellen. Jammer.
Antwoord van PrintAbout
Beste klant, Wat goed dat je deze ervaring deelt. We zullen zo dadelijk per e-mail contact met je op te nemen, omdat we benieuwd zijn naar de kwaliteit van jouw afdrukken. Als deze niet goed zijn, bieden we natuurlijk gewoon een passende oplossing. Elma, Team Webcare | PrintAbout
18 jan 2024
Printabout, inkt goed. Maar probleem met bezorgers DHL