PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout

2.535 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.793 beoordelingen in totaal

27 apr 2023
ik ben al jaren klant bij printabout, en elke bestelling, die ik plaatste , heb ik nog nooit meegemaakt dat het verkeerd ging, het uitzoeken op de website, gaat heel gemakkelijk, je toetst jouw merk in, en je krijgt, gelijk te zien, welke cartridge, je nodig hebt, en als je dat gedaan hebt, kan je heel veilig betalen, met diversen, mogelijkheden, het inpakken, wordt zeer netjes gedaan, het verzenden, dat gaat zeer snel, en niet te vergeten, de service, die is geweldig, dus iedereen die, print artikelen nodig heeft, kan ik het aanraden, dat bij printabout, te bestellen, want die heeft werkelijk alles, voor jouw printer, en nog voordelig ook, en dat is in deze tijd altijd meegenomen, echt top.
JP
jo p.
beuningen gelderland

4 aug 2023
Vandaag een andere beoordeling Op zich een prima service helemaal goed maar wat mij van de week overkwam even ….een ….voor mij teleurstelling Ik had er even genoeg van Het ging over een cartridge bestelling Huismerk 3 maal telefonisch contact en een paar heen en weer mailtjes Mijn merk printer HP leverde geen Gekleurd papier vreemd volgens beschrijving webshop moeten ze gaan werken maar helaaaas niet dus Na alle stappen te hebben doorlopen En een printer reset en printerkop cartridge reiniging modem reset Helaaaaas geen leuk gekleurde afdruk Wat kan het nu zijn dan ?????klantenservice tips en advies gevolgd Ik stond voor een raadsel cartridge Paste wel en is ook het zelfde als orginele cartridge moet het doen dan!!! Na een dag proberen en proberen Had ik er genoeg van na mijn garage beurt printer….. had ik er echt schoon genoeg van en bestelde het HP orginele merk en type maar zoals gewoonlijk rond de 30 euro Huismerk rond de 40 euro Nadat de volgende de dag de bestelling er al was helemaal super keurig geleverd etc De cartridge geïnstalleerd en een wonder testpagina printer uitgeprint Yes he he eindelijk kleur op papier Doet het dus Maar dan die mailtjes voor het huismerk en garantie etc ik had er helemaal genoeg als het niet lukt En er geen huismerk kleur op papier komt dan past er iets niet doet het En nu ook geen teruggave van geld 40 euro en 30 euro is rond de 70 euro Dure cartridge Als klant voel ik mij toch hier niet prettig onder een vervelend voorval Klant blijf ik natuurlijk en blijf mijn orginele cartridge bestellen jammer dat er allerlei mailtjes nodig zijn voor een testbeeld paginA En dan nu ook nog omruilen weer printer waarom cartridge werken niet op dit type printer of zo dus De originele halen we er niet meer uit

Beoordelingen voor PrintAbout

De levering was heel snel en dat vond ik fijn. Niet fijn vind ik het om gebeld te worden, tweede keer nu, om me ervan te overtuigen het huismerk te nemen. Dat huismerk doet het niet om mijn Brother en zeven jaar geleden moest ik een heel setje weggooien dat ik besteld had van dat huismerk. Meneer zei dat de chip inmiddels verbeterd is en of ik wilde proberen. Gezegd dat ze er 1 gratis kunnen bij doen dat ik het zou proberen. Dat wilde men niet want dat kon natuurlijk geld kosten als het niet pakte. Dat het mij misschien ook geld kon kosten als het niet werkte daar hoorde ik geen compassie over. Voorstel: doe er 1 bij mijn volgende bestelling en als het werkt betaal ik die en als het niet werkt betaalt PrintAbout het...
Antwoord van PrintAbout
Beste Oliane, Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te horen dat je het telefoontje na je bestelling als vervelend hebt ervaren. Bij PrintAbout streven we ernaar om onze klanten de beste service en ervaring te bieden. Dit kan soms betekenen dat we contact opnemen om te informeren of er behoefte is aan aanvullende producten of om suggesties te doen die mogelijk beter bij de wensen van de klant aansluiten, zoals in dit geval ons huismerk. Het is helaas niet mogelijk om een gratis cartridge op te sturen om deze uit te proberen. Als een cartridge defect is heb je uiteraard wel gewoon garantie en krijg je het aankoopbedrag terug. Wij hebben in dit geval een aantekening gemaakt in je account, zodat je in de toekomst niet meer gebeld zal worden. Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
Ik bestelde originele HP cartridges en betaalde die. Werd binnen een uur gebeld waarom ik niet hethuismerk nam, stukken goedkoper. Ik gaf aan dat niet te willen en kreeg de Hp cartridges opgestuurd die allemaal bijna aan de expire date waren. Ik had geen zin om terug te sturen maar maakte dit vroeger bij Office Center/Staples nooit mee.
Antwoord van PrintAbout
Goedemiddag! Bedankt voor jouw beoordeling. Het klopt dat wij voornamelijk de nadruk leggen op ons huismerk, aangezien dit vele malen goedkoper is dan het origineel, en je hiermee dezelfde kwaliteit ervaart. We brengen onze klanten hier graag van op de hoogte, zodat onze klanten hierop kunnen besparen. Uiteraard ligt altijd de keuze bij de klant wat die graag wilt ontvangen! Je kan de originele cartridges blijven gebruiken, ook al is de vervaldatum verstreken. Je hebt hier ook altijd nog 1 jaar garantie op na aankoopdatum, dus mocht je onverhoopt problemen hebben kan je altijd contact met ons opnemen! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
Informatie over HP cartridges onvolledig. Huismerk past niet in een aantal printers terwijl wel die suggestie wordt gewekt. Toen het mis ging kreeg ik geen hulp en moest ik de hulp van HP (!!!) inroepen die loyaal hielpen.
20 mrt 2024
Deze order over gebeld de cartridges lekten bij uitpakken.Alle drie deze merken van de cartridges kwamen uit China.Twee dagen vieze vingers gehad kwam er bijna niet af.Verder niets meer vernomen wat jammer is.
Antwoord van PrintAbout
Beste Cock, Bedankt voor jouw beoordeling! Erg jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad tijdens het uitpakken van de cartridges, dat is zeker niet de bedoeling. Gelukkig zien wij dat er reeds al telefonisch contact is geweest om alles met elkaar te bespreken! Zijn er nog meer vragen, mag je uiteraard altijd weer met onze klantenservice contact opnemen! : ) Nog een fijne dag gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
Helaas na levering van product wat niet goed werkt, product geretourneerd. Dan wordt verteld dat er bij creditering 10% van het aankoopbedrag wordt vergoed. Mooi gedaan printabout, een printer van 1 week oud.
Antwoord van PrintAbout
Beste klant, Bedankt voor jouw beoordeling! Wat fijn dat je de keuze hebt gemaakt om jouw ervaring te delen. Uiteraard hebben we even gekeken bij deze desbetreffende retourzending. De retour gestuurde printer is door onze technische dienst nagekeken waarna er geen defect is vastgesteld. Aangezien je deze printer niet meer wilde hebben en deze wel in gebruik was genomen, is de waardevermindering aanzienlijk. Het klopt dan ook dat deze voor slechts 10% gecrediteerd kon worden. Elma, Team Webcare | PrintAbout
De printer kan alleen op wifi en de verbinding gaat steeds verloren. Mijn oude printer 9die al zo traag is als maar kan, doet het nog beter)
veel reclame voor inkt van eigen merk, terwijl onze ervaring hiermee echt niet zo goed is. actie's ook vaak voor eigenmerk artikelen
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je beoordeling! Het spijt ons te horen dat je ervaring met ons huismerk inkt niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We horen graag meer over je specifieke ervaringen, zodat we je beter kunnen helpen en onze producten en diensten kunnen verbeteren. Mocht je problemen ondervinden met onze huismerk producten, dan nodigen we je uit om contact op te nemen met onze klantenservice. We bieden levenslange garantie op ons huismerk, dus als er iets niet in orde is, zullen we ons best doen om een passende oplossing te vinden. Onze promoties zijn vaak gericht op ons huismerk omdat we geloven in de kwaliteit en waarde die het biedt. Fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout

Niet ontvan wat was besteld

Ipv leveren wat we hebben besteld, nl originele HP toners, deels oude afdankers en deels eigen meek ontvangen
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je beoordeling! Het kan soms voorkomen dat je een product in een andere verpakking ontvangt dan je wellicht verwacht had. In onze algemene voorwaarden wordt aangegeven dat je een product mogelijk in een andere verpakking ontvangt dan op onze website getoond wordt. Op deze producten staat wel gewoon een keurmerk van het desbetreffende merk en typenummer van het product, in dit geval HP. Aan deze twee kenmerken kun je zien dat je gewoon het originele product hebt ontvangen. Aangezien we op dit moment geen andere artikelen voorradig hebben, kunnen we dit artikel niet voor je omruilen. Op deze producten geldt natuurlijk ook de fabrieksgarantie. Je kan de producten dus gewoon zorgeloos in gebruik nemen! Een fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
cartridges van het huismerk werken niet op mijn printer. Hoewel deze wel aanbevolen worden op jullie site.
Antwoord van PrintAbout
Hi Trudie, Dankjewel voor jouw beoordeling! Zojuist hebben wij telefonisch contact met elkaar gehad, het probleem is gelukkig al opgelost! Mocht je in de toekomst onverhoopt problemen ervaren, kan je uiteraard altijd contact met ons opnemen. Nog een fijne dag! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
Mijn bestelling werd niet afgegeven. Na een telefoontje werd het alsnog na een week verzonden
Antwoord van PrintAbout
Goed dat je deze ervaring deelt. Er was inderdaad iets verkeerd gegaan met de verzending van jouw bestelling. Gelukkig hebben we dit kunnen herstellen en kun je weer verder met printen. Fijn weekend gewenst! Elma, Team Webcare | PrintAbout
Waar de eigen cartridge beloofd 1400 pagina's te doen, komen wij niet verder dan 800
Antwoord van PrintAbout
Beste Arjan, bedankt voor je beoordeling! Het spijt ons te horen dat je niet het verwachte aantal pagina's hebt kunnen printen met onze huismerk cartridge. De opgegeven capaciteit van cartridges is gebaseerd op een standaard dekkingspercentage van 5% per pagina, wat overeenkomt met een gemiddeld document. Als je documenten print met een hogere dekking dan deze standaard, zoals foto's of documenten met veel grafieken en afbeeldingen, zal het aantal pagina's dat je kunt printen lager uitvallen. Fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
De service is slecht, je wordt niet goed geïnformeerd en niet goed geholpen.
Antwoord van PrintAbout
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. We zien dat je al contact hebt met onze klantenservice en zullen je zo snel mogelijk een nieuwe update geven. Je hoort nog van ons. Uiteraard hopen we dit alles naar tevredenheid te kunnen afhandelen. Elma, Team Webcare | PrintAbout
Minder slinks omgaan met retouren zal jullie sieren.
Antwoord van PrintAbout
Beste Sabrina, Wat goed dat je deze beoordeling hebt achtergelaten. Jammer om te lezen dat je geen goede ervaring hebt met het retourneren van een bestelling. We kunnen je vertellen dat we een gemakkelijk retourportaal hebben, waardoor je na aanmelding, de zending snel kunt terugsturen. Onze retourafdeling zal de zending altijd controleren na ontvangst. Uiteraard wordt je op de hoogte gehouden over de verdere afhandeling. Elma, Team Webcare | PrintAbout
Het product was fout en het printermodel ook!
Antwoord van PrintAbout
Hi Sander, Bedankt voor jouw beoordeling. Wij zien dat er reeds al mailcontact is geweest met onze klantenservice, de defecte cartridge mag je kosteloos naar ons retourneren. Hopelijk hebben wij de klacht naar tevredenheid voor jou opgelost! Nog een fijne dag gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
kwaliteit huismerk is soms wat minder
Antwoord van PrintAbout
Beste Wim, Vriendelijk bedankt voor jouw geplaatste beoordeling! Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken, mocht je in de toekomst problemen ervaren met de kwaliteit kan je uiteraard altijd met de klantenservice contact opnemen. Gelukkig hebben wij altijd levenslange garantie op onze Huismerk artikelen en staan wij altijd voor je klaar : ) Wendy, Team Webcare | PrintAbout
Geopende verpakking retour nemen !!!
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je beoordeling! Het is helaas niet mogelijk om geopende producten te retourneren. De reden hiervan is dat wij deze producten niet meer kunnen verkopen. Echter ben je akkoord gegaan met onze algemene voorwaarden tijdens het plaatsen van de bestelling. Hierin staan de retourvoorwaarden duidelijk aangegeven. Fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
TD
Theo D.
Duiven

Kwaliteit van het product kan beter

Kwaliteit van het produvt kan beter
Antwoord van PrintAbout
Beste Theo, Bedankt voor jouw review! Wij hebben elkaar net telefonisch gesproken over de kwaliteit van de cartridges, mocht je in de toekomst nog problemen ervaren mag je uiteraard altijd weer contact met onze klantenservice opnemen! Alvast een fijne avond gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
MG
M G.
Maastricht

De verpakking was veel te groot. De inktcartridge past in de brievenbus als de erasmusdomein verpakt in een noppen envelop

De verpakking was veel te groot
Antwoord van PrintAbout
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te plaatsen! Je feedback over de verpakking nemen we zeker mee, we zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren. Mocht je nog meer suggesties of vragen hebben, laat het ons gerust weten. Een fijne dag gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
Snelle afhandeling…
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling! Je hebt ons met drie sterren beoordeeld, waardoor we denken dat er wellicht iets aan de hand is. We horen graag van je of we je hierin verder kunnen helpen, zodat we je een passende oplossing kunnen aanbieden. We willen je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@printabout.nl. We hopen snel van je te horen en wensen je een mooie dag! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
Antwoord van PrintAbout
Goedemorgen, bedankt voor jouw beoordeling. Zojuist hebben wij jou geprobeerd te bellen, maar kregen wij helaas geen gehoor. Mochten er problemen zijn met de bestelling, heb je hiervoor uiteraard garantie! Wij willen graag het probleem voor je oplossen, mocht je dit wensen kan je altijd met onze klantenservice contact opnemen. Wij wensen je nog een fijne dag! Wendy, Team Webcare | PrintAbout