printabout.nl- Logo - Beoordelingen

printabout.nlReviews

Beoordelingen voor printabout.nl

3.092 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 mei 2022
De krasactie wekte bij mij irritatie.... Immers, een gratis pak papier mogen bestellen, alleen door er nog 1 te moeten kopen vind ik verre van klantvriendelijk en in feite ook "onterecht". Dat verzendkosten in rekening worden gebracht is vanzelfsprekend, maar al met al neemt daardoor de aantrekkelijkheid om de krasprijs te ontvangen (bij mij in elk geval) niet alleen af tot nul, maar roept ook nog eens een vervelend en irritant gevoel bij mijn op. Ik denk niet dat ik de enige "prijswinnaar" ben die hierover zo denkt..!

15 feb. 2022
De verkoop van jullie imitatie inkt cartridge en de chip problematiek met de Brotherprinter kan nooit het probleem zijn voor de gebruiker die jullie imitatie spullen adviseren. Bij recente klachten een berg werk met jullie met checken, schoonmaken van de printer terwijl dit niet het probleem is. Het is dat de printer herkent dat jullie huismerk geen origineel is en blokkeert het. Vervangen voor origineel (ook bij jullie besteld) en alle problemen waren direct voorbij. Dus 1 advies, stop met verstoppertje spelen en laat mij de aangebroken cartridges terugsturen om GRATIS originele of goed werkende huismerk om te wisselen. Jullie hebben hier reeds 2x contact met mij gezocht en het is nog steeds niet opgelost. Ben erg teleurgesteld in PrintAbout

Beoordelingen voor printabout.nl

11 jan. 2023

Snel en keurig geleverd. Enige opmerking die ik wil maken: elke inkt cartridge (ik koos voor hun eigen merk) zit in een apart doosje. Dat vindt ik beetje overdreven. Ook als je een set besteld. Kan goedkoper en minder papier. Bij mijn vorige leverancier kon je kiezen voor "zonder doosje".
11 jan. 2023
Goed: Bij aanschaf van nieuwe printer werden nog ongebruikte toners van de oude printer ingenomen. Kan beter: Niet bij elke bestelling bellen of ik eigen merk toners wil. Ik wil gewoon merkcartridges.
Ik kreeg mijn bestelling via Postnl maar deze had geen briefje in de bus achtergelaten dat ze het pakketje bij de buren hadden achter gelaten. Ik heb dus acht dagen op mijn bestelling gewacht.
18 jan. 2023
Voor het eerst bij hun een bestelling geplaatst en ik niet zeggen alles verliep erg vlot. De bestelling snel en in goede staat ontvangen. Communicatie verliep ook goed.
9 jan. 2023
Prima verzorging Deze keer werd ik gebeld door een medewerker om huismerk inkt te promoten. Dat vind ik onnodig
17 jan. 2023
De snelheid waar mee het pakket bezorgd werd. De verzendkosten zijn duur. Zou er brievenbus pakketjes van maken
Verzending snel binnen, concurerende prijzen. Jammer dat de verzending niet kostenloos is voor vaste klanten
Op mijn eerste mail is zeer onzakelijk gereageerd, maar dat is later goed gemaakt! Dank hiervoor.
16 jan. 2023

Cartridges zijn al leeg voordat printer een melding geeft. Verder prima inkt.
Snelle levering en cartridges werken goed. Wel veel mailings van printabout.
25 jan. 2023
Snel geleverd en de inktpatronen werken prima. Huismerk voor Canon printer.
11 jan. 2023
Levert altijd snel de juiste artiekelen voor een goede prijs.
Gewoon goed, snel en het juiste product. Zoals het hoort
9 jan. 2023

van p k.
JAMMER DAT ZE ALLEEN MAAR KORTING GEVEN OP EIGEN MERK
17 jan. 2023
Recycling programma is fijn. Prijzen zijn ook goed.
10 jan. 2023
Zeer uitgebreid assortiment, en een vlotte levering
24 jan. 2023
Makkelijk bestellen en snelle levering
17 jan. 2023

Snelle levering en originele producten.
23 jan. 2023
Snelle levering en goed verpakt.
prima , SNEL EN CONFORM AFSPRAAK