PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout

2.519 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.771 beoordelingen in totaal

27 apr 2023
ik ben al jaren klant bij printabout, en elke bestelling, die ik plaatste , heb ik nog nooit meegemaakt dat het verkeerd ging, het uitzoeken op de website, gaat heel gemakkelijk, je toetst jouw merk in, en je krijgt, gelijk te zien, welke cartridge, je nodig hebt, en als je dat gedaan hebt, kan je heel veilig betalen, met diversen, mogelijkheden, het inpakken, wordt zeer netjes gedaan, het verzenden, dat gaat zeer snel, en niet te vergeten, de service, die is geweldig, dus iedereen die, print artikelen nodig heeft, kan ik het aanraden, dat bij printabout, te bestellen, want die heeft werkelijk alles, voor jouw printer, en nog voordelig ook, en dat is in deze tijd altijd meegenomen, echt top.
JP
jo p.
beuningen gelderland

4 aug 2023
Vandaag een andere beoordeling Op zich een prima service helemaal goed maar wat mij van de week overkwam even ….een ….voor mij teleurstelling Ik had er even genoeg van Het ging over een cartridge bestelling Huismerk 3 maal telefonisch contact en een paar heen en weer mailtjes Mijn merk printer HP leverde geen Gekleurd papier vreemd volgens beschrijving webshop moeten ze gaan werken maar helaaaas niet dus Na alle stappen te hebben doorlopen En een printer reset en printerkop cartridge reiniging modem reset Helaaaaas geen leuk gekleurde afdruk Wat kan het nu zijn dan ?????klantenservice tips en advies gevolgd Ik stond voor een raadsel cartridge Paste wel en is ook het zelfde als orginele cartridge moet het doen dan!!! Na een dag proberen en proberen Had ik er genoeg van na mijn garage beurt printer….. had ik er echt schoon genoeg van en bestelde het HP orginele merk en type maar zoals gewoonlijk rond de 30 euro Huismerk rond de 40 euro Nadat de volgende de dag de bestelling er al was helemaal super keurig geleverd etc De cartridge geïnstalleerd en een wonder testpagina printer uitgeprint Yes he he eindelijk kleur op papier Doet het dus Maar dan die mailtjes voor het huismerk en garantie etc ik had er helemaal genoeg als het niet lukt En er geen huismerk kleur op papier komt dan past er iets niet doet het En nu ook geen teruggave van geld 40 euro en 30 euro is rond de 70 euro Dure cartridge Als klant voel ik mij toch hier niet prettig onder een vervelend voorval Klant blijf ik natuurlijk en blijf mijn orginele cartridge bestellen jammer dat er allerlei mailtjes nodig zijn voor een testbeeld paginA En dan nu ook nog omruilen weer printer waarom cartridge werken niet op dit type printer of zo dus De originele halen we er niet meer uit

Beoordelingen voor PrintAbout

Ik zal moeten onvinden, maar printer zei bij insteken van nieuwe cadrige dat het een gebruikte was... Worden ze hervuld, dan is het goed voor het milieu, gebruikt en als nieuw verstuurd zou niet mogen...
Antwoord van PrintAbout
Beste Delphine, Bedankt voor je 4-sterren beoordeling. De door jou ontvangen huismerk cartridges werken met een gerecyclede chip van HP. Hierdoor kan het voorkomen dat de printer het inktniveau niet goed weergeeft. Dit betekent echter niet dat de cartridges daadwerkelijk leeg zijn. De cartridges zijn volledig gevuld en zullen gewoon het aantal afdrukken maken wat je hiervan kunt verwachten. Een fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout

SERVICING Alhoewel er discussiepunten waren die…

Alhoewel er discussiepunten waren die er aan vooraf, werd bewust gezocht naar het vinden van oplossingen hetgeen resulteerde in de bestelling van de Canon uitvoering
Antwoord van PrintAbout
Beste John, Het is goed om te horen dat we samen tot een oplossing zijn gekomen die heeft geleid tot de bestelling van de nieuwe Canon printer. Jouw tevredenheid is voor ons erg belangrijk. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, dan staan we uiteraard voor je klaar. Bedankt voor het vertrouwen in PrintAbout en veel plezier met je Canon printer! Kaylee Team Webcare | PrintAbout

Inktpatronen snel geleverd, wel ongewenst lid van de nieuwsbrief geworden.

De inktpatronen waren binnen 2 werkdagen geleverd. Ik was wel gelijk lid van de nieuwsbrief, terwijl ik dat niet wil en moest me daar apart weer voor afmelden.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling, fijn dat de levering snel is gegaan! Goed dat je dit aan ons doorgeeft, wij zullen dit intern direct doorgeven! Wij wensen je nog een fijne dag toe! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
Snelle levering. Wel vreemd dat ik na bestelling van merk-toner gebeld werd met de vraag of ik misschien niet liever het PrintAbout huismerk wilde proberen.
Snelle levering, jammer dat er alleen aanbiedingen bij huismerk artikelen zijn & dat je bij elke levering verzendkosten betaald. Verder erg tevreden.
Antwoord van PrintAbout
Beste Annemarie, Wat leuk dat je de tijd genomen hebt om deze beoordeling te plaatsen. Bestel gerust eens ons huismerk. Als je deze dan voor €50,- of meer besteld, komen de verzendkosten te vervallen. Elma, Team Webcare | PrintAbout
LS
L. S.
Zotermeer
ik ben maar een kleine klant en ik heb geen enkele reden voor een negatieve kanttekening of wat dan ook.
Antwoord van PrintAbout
Beste Laurens, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen. Bedankt voor je vertrouwen in PrintAbout! Wij zijn blij met jou als onze klant! Een fijne dag gewenst. :-) Raquel, Team Webcare | PrintAbout
komt wel uit nu een huismerk voor HP gekocht, of dat zoveel voordeel levert moeten we afwachten .
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor het delen van je eerste indruk John! Mocht je in de toekomst vragen hebben of feedback willen geven, staan we altijd voor je klaar. We hopen dat je volledig tevreden zult zijn met je aankoop bij PrintAbout en wensen je een mooie dag! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
JM
Jean M.
Brussel
Ruime keuze en snelle levring. Jammer dat er nooit korting gegeven wordt op de originele merken.
Antwoord van PrintAbout
Beste Jean, Bedankt voor je positieve beoordeling! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over ons assortiment en de snelle levering. Op originele producten geven wij nooit korting omdat de marges al erg laag zijn. Uiteraard kan je gerust over stappen op onze huismerk producten, gezien deze onder dezelfde ISO-normen nieuw geproduceerd worden. De printkwaliteit staat geheel gelijk aan de originele producten. Bijkomende voordelen zijn dat onze huismerkproducten stukken goedkoper zijn, in de meeste gevallen een hogere capaciteit hebben en een levenslange garantie. Een fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout

snel en gemakkelijk

Ik heb de cartridges besteld en had die de volgende dag al in huis.
Antwoord van PrintAbout
Blij te horen dat je pakket vliegensvlug is aangekomen! Snelheid is onze specialiteit. Bedankt voor de 5 sterren beoordeling Ans! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
DN
D. N.
Hengelo
3 mrt 2024
Zeer vlot, goede ervaring. Wel opdringerig met vervolgcontacten.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling! We stellen het op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons hierover te informeren. Het is zeker niet de bedoeling dat je deze ervaring hebt gehad! Bij PrintAbout willen we zorgen voor een positieve ervaring en het spijt ons te horen dat dit niet het geval was. Ondanks deze negatieve ervaring, zijn we blij dat de rest van het proces vlot verliep. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Een mooie dag gewenst! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
Contact was goed en product was goed. Transactie ging vreemd.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling, Peter! Super dat je tevreden bent over het product en onze service. Gelukkig is de betaling goed gegaan, wij zien niks vreemd in ons systeem! : ) Alvast een fijn weekend gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
Kreeg mijn geld terug daar de cartridges niet goed waren
Antwoord van PrintAbout
Super bedankt voor jouw beoordeling! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en dat je blij bent met de oplossing die wij jou hebben aangeboden! Wij wensen je nog een hele fijne dag toe! Wendy, Team Webcare | PrintAbout

garantie

Gewoon garantie op cartridge na eentje die storing gaf.
Antwoord van PrintAbout
Beste Teus, Allereerst willen we je bedanken voor je bestelling bij PrintAbout! Uiteraard is het niet de bedoeling dat een cartridge defect geleverd wordt. Gelukkig hebben we het snel kunnen oplossen en kun je weer gerust verder printen. We vinden het dan ook fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Gezellige dag gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
Alles ging zoals het hoort bij een internet bestelling 👍
Antwoord van PrintAbout
Beste Marian, Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over jouw aankoop bij ons. We zijn blij dat je voor ons gekozen hebt en wensen je veel print-plezier met de aangekochte artikelen. Geniet lekker van je dag! Elma, Team Webcare | PrintAbout
De juiste cartridge code vinden was enigszins lastig.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling! Goed dat je dit aangeeft. Neem de volgende keer gerust contact op met onze klantenservice, zodat wij de juiste cartridge voor je kunnen opzoeken. We helpen je graag! Een prettige dag gewenst. Raquel, Team Webcare | PrintAbout
Snelle levering. Duidelijke koppeling met supplies
Antwoord van PrintAbout
We zijn blij dat onze snelle levering je is opgevallen! Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Bedankt voor je positieve feedback Klaas! Geniet van je dag. Wendy, Team Webcare | PrintAbout
makelijk te bestellen en heel goede bezorging
Antwoord van PrintAbout
We zijn blij dat onze snelle levering je is opgevallen! Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Bedankt voor je positieve feedback! Geniet van je dag. Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
Nette website. Ruime keus. Snelle levering
Antwoord van PrintAbout
Gerard, wat fijn dat je deze positieve beoordeling geplaatst hebt! Gezellige dag vandaag! Raquel, Team Webcare l PrintAbout
Bestellen kan snel, levering is ook snel.
Antwoord van PrintAbout
Beste Gert, Bedankt voor jouw positieve beoordeling! Wat fijn dat je dit met ons wilt delen. Zien we je snel terug bij PrintAbout? ;-) Veel print-plezier! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
FV
Flori V.
Sint-Gillis-Waas
Goede opzoekingstool en vlugge levering
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je beoordeling Flori! Geen probleem dat je nog geen tijd hebt gevonden om de cartridges te installeren. We hopen dat wanneer je er klaar voor bent, alles naar wens zal zijn. Zodra je de producten lang genoeg in gebruik hebt genomen, zijn wij benieuwd naar de ervaring hiervan. Wij willen je vriendelijk vragen om deze productbeoordeling dan te herzien/herschrijven. Een mooie dag gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout