PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout

2.402 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.523 beoordelingen in totaal

27 apr 2023
ik ben al jaren klant bij printabout, en elke bestelling, die ik plaatste , heb ik nog nooit meegemaakt dat het verkeerd ging, het uitzoeken op de website, gaat heel gemakkelijk, je toetst jouw merk in, en je krijgt, gelijk te zien, welke cartridge, je nodig hebt, en als je dat gedaan hebt, kan je heel veilig betalen, met diversen, mogelijkheden, het inpakken, wordt zeer netjes gedaan, het verzenden, dat gaat zeer snel, en niet te vergeten, de service, die is geweldig, dus iedereen die, print artikelen nodig heeft, kan ik het aanraden, dat bij printabout, te bestellen, want die heeft werkelijk alles, voor jouw printer, en nog voordelig ook, en dat is in deze tijd altijd meegenomen, echt top.
JP
jo p.
beuningen gelderland

4 aug 2023
Vandaag een andere beoordeling Op zich een prima service helemaal goed maar wat mij van de week overkwam even ….een ….voor mij teleurstelling Ik had er even genoeg van Het ging over een cartridge bestelling Huismerk 3 maal telefonisch contact en een paar heen en weer mailtjes Mijn merk printer HP leverde geen Gekleurd papier vreemd volgens beschrijving webshop moeten ze gaan werken maar helaaaas niet dus Na alle stappen te hebben doorlopen En een printer reset en printerkop cartridge reiniging modem reset Helaaaaas geen leuk gekleurde afdruk Wat kan het nu zijn dan ?????klantenservice tips en advies gevolgd Ik stond voor een raadsel cartridge Paste wel en is ook het zelfde als orginele cartridge moet het doen dan!!! Na een dag proberen en proberen Had ik er genoeg van na mijn garage beurt printer….. had ik er echt schoon genoeg van en bestelde het HP orginele merk en type maar zoals gewoonlijk rond de 30 euro Huismerk rond de 40 euro Nadat de volgende de dag de bestelling er al was helemaal super keurig geleverd etc De cartridge geïnstalleerd en een wonder testpagina printer uitgeprint Yes he he eindelijk kleur op papier Doet het dus Maar dan die mailtjes voor het huismerk en garantie etc ik had er helemaal genoeg als het niet lukt En er geen huismerk kleur op papier komt dan past er iets niet doet het En nu ook geen teruggave van geld 40 euro en 30 euro is rond de 70 euro Dure cartridge Als klant voel ik mij toch hier niet prettig onder een vervelend voorval Klant blijf ik natuurlijk en blijf mijn orginele cartridge bestellen jammer dat er allerlei mailtjes nodig zijn voor een testbeeld paginA En dan nu ook nog omruilen weer printer waarom cartridge werken niet op dit type printer of zo dus De originele halen we er niet meer uit

Beoordelingen voor PrintAbout

Op mijn bestelling werd snel gereageerd. Jammer dat de levering niet conform het bestelde was. Op het bestelformulier stond duidelijk de volledige naam van het te leveren product, eveneens op de ontvangstbevestiging van PrintAbout. Helaas werd een product geleverd dat in mogelijkheden het bestelde item evenaarde, althans volgens PrintAbout. Het door mij bestelde artikel had ik expres gekozen vanwe
snelle levering de: gele cartridge leek geen gele inkt maar rode inkt te bevatten via klantenservice om een goede gele inktcartridge gevraagd, die reageerden met het verzoek om een testprint op te sturen, dat wilde ik wel doen maar toen bleek ineens er wel gele inkt in te zitten, gevalletje printkop cleanen blijkbaar. kortom: prima inkt, prima service en dik tevreden!

Even rwijfel over origineel of huismerk.

De standaard Epson printer inkt zat niet in een standaard doos, waardoor we even twijfelden, of de inkt wel de originele is, maar de naam Epson kwam terug in de inktcassettes en daardoor zijn we toch overtuigd van de originele Epson inkt. Bovendien was na vervanging van de huismerk cassettes door de originele de afdruk weer probleemloos en prima.
Antwoord van PrintAbout
Beste Herman, Vriendelijk bedankt voor jouw beoordeling! Op het moment is het lastiger om aan bepaalde producten te komen, daardoor kunnen wij niet garanderen dat je alle producten in een origineel doos zult ontvangen. Wij begrijpen zeker de verwarring, maar zoals je aangeeft staat de naam Epson op de cartridges en heb je dus de juiste originele ontvangen! Als er nog vragen zijn, kan je uiteraard altijd met onze klantenservice contact opnemen! Nog een hele fijne dag gewenst! : ) Wendy, Team Webcare | PrintAbout
3 mrt 2024

PrintAbout levert verrassend snel

Natuurlijk gaat een bestelling niet zonder een grondig onderzoek die je zelf zonder inkleuring van anderen doet. PrintAbout sluit hier goed bij aan straalt no nonsins uit. Bevalt de bestelling niet dan mag het terug. Het gaat dan over een bestelling van 24 kg. Ben heel blij met de printer en de snelle bestelling.
Antwoord van PrintAbout
Hartstikke bedankt voor je 5-sterren review! We zijn super blij met je positieve feedback en waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Jouw tevredenheid is onze grootste beloning. Bij PrintAbout staan we altijd voor je klaar! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
De service. Beter: niet meteen na bestelling als nieuwe klant in de telefoon klimmen om het eigen product te promoten. Kwam op mij als niet prettig over. Beter dat te doen als de bestelling geleverd is als overweging voor de volgende bestelling.
Antwoord van PrintAbout
Beste Elisabeth, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. We bellen juist om je te vertellen dat je kunt besparen op exact dezelfde kwaliteit. Jammer dat je ons service gerichte telefoontje als onprettig hebt ervaren, veel klanten waarderen dit juist aan ons! Uiteraard is het niet de bedoeling dat dit op een vervelende manier overkomt. Wij hebben een aantekening gemaakt in je account, zodat je in de toekomst niet meer gebeld zal worden. Onze oprechte excuses voor de vervelende ervaring. Een fijne dag gewenst! :-) Wendy, Team Webcare | PrintAbout

Uitstekende service na levering beschadigde cartridge.

Ik ben heel erg tevreden met de service na levering van een beschadigde cartridge. Het lipje van de cartridge was al in de plastic folie gebroken. Maar men heeft een nieuwe in light speed tempo opnieuw verzonden.
Antwoord van PrintAbout
Beste Johan, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle service na het ontvangen van een beschadigde cartridge! Bij PrintAbout doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer verder kunt met je printwerkzaamheden, zelfs als er eens iets misgaat. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
Ik zal moeten onvinden, maar printer zei bij insteken van nieuwe cadrige dat het een gebruikte was... Worden ze hervuld, dan is het goed voor het milieu, gebruikt en als nieuw verstuurd zou niet mogen...
Antwoord van PrintAbout
Beste Delphine, Bedankt voor je 4-sterren beoordeling. De door jou ontvangen huismerk cartridges werken met een gerecyclede chip van HP. Hierdoor kan het voorkomen dat de printer het inktniveau niet goed weergeeft. Dit betekent echter niet dat de cartridges daadwerkelijk leeg zijn. De cartridges zijn volledig gevuld en zullen gewoon het aantal afdrukken maken wat je hiervan kunt verwachten. Een fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
3 mrt 2024

snel en goed

Ik heb weliswaar alleen ervaring met het huismerk inkt cartridges, maar die bevallen goed en zijn prettig geprijsd. De website is duidelijk en vandaag bestellen morgen in huis wordt 100% waar gemaakt.
Antwoord van PrintAbout
Hartelijk dank voor je 5-sterren beoordeling Han! We zijn ontzettend blij dat je zo tevreden bent met onze service en producten en we zien je graag terug bij PrintAbout. Raquel, Team Webcare | PrintAbout
10 mrt 2024

Brother inktpatroon

De nodige inkt catridges voor toch al een ouder toestel zijn voorradig, en konden snel en eenvoudig via de website besteld worden. Zondag besteld en reeds maandag in huis, wie kan daar over klagen?
Antwoord van PrintAbout
Hi Christian, Bedankt voor jouw super leuke beoordeling, dit vinden wij erg leuk om te lezen! Wij wensen je heel veel print-plezier toe en nog een hele fijne dag! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
Duidelijke website. Zwaar pakket, dat stevig verpakt was. Snel bezorgd. Ze hadden niet aangegeven dat de twee artikelen door verschillende bezorgers op verschillende tijden afgegeven zouden worden.
Antwoord van PrintAbout
Hartstikke bedankt voor je 5-sterren review Tom! We zijn super blij met je feedback en waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We zien je graag terug bij PrintAbout en wensen je een mooie dag. Kaylee, Team Webcare | PrintAbout

Goedkoop en snel geleverd

Na een zoektocht op internet was Printabout de goedkoopste toen we prijzen gingen vergelijken. De aankoop was simpel (niet onderscheidend tov andere sites) en de levering vlot.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je review Fedor! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. We streven er altijd naar om kwalitatieve producten aan te bieden tegen een betaalbare prijs. Gezellige dag gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout

SERVICING Alhoewel er discussiepunten waren die…

Alhoewel er discussiepunten waren die er aan vooraf, werd bewust gezocht naar het vinden van oplossingen hetgeen resulteerde in de bestelling van de Canon uitvoering
Antwoord van PrintAbout
Beste John, Het is goed om te horen dat we samen tot een oplossing zijn gekomen die heeft geleid tot de bestelling van de nieuwe Canon printer. Jouw tevredenheid is voor ons erg belangrijk. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, dan staan we uiteraard voor je klaar. Bedankt voor het vertrouwen in PrintAbout en veel plezier met je Canon printer! Kaylee Team Webcare | PrintAbout

Inktpatronen snel geleverd, wel ongewenst lid van de nieuwsbrief geworden.

De inktpatronen waren binnen 2 werkdagen geleverd. Ik was wel gelijk lid van de nieuwsbrief, terwijl ik dat niet wil en moest me daar apart weer voor afmelden.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling, fijn dat de levering snel is gegaan! Goed dat je dit aan ons doorgeeft, wij zullen dit intern direct doorgeven! Wij wensen je nog een fijne dag toe! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
Snelle levering. Wel vreemd dat ik na bestelling van merk-toner gebeld werd met de vraag of ik misschien niet liever het PrintAbout huismerk wilde proberen.
snelle correcte levering, prijs en de mogelijkheid om kosteloos je oude cartridges terug te sturen voor een goed doel of korting bij de volgende bestelling
Antwoord van PrintAbout
Beste Mirian, Leuk om te horen dat je tevreden bent met onze snelle en correcte levering, onze prijzen, en onze recycle service! Bij PrintAbout vinden we het belangrijk om bij te dragen aan een duurzamere wereld. Daarom bieden we onze klanten de mogelijkheid om oude cartridges kosteloos terug te sturen voor recycling. Dit is niet alleen goed voor het milieu, maar je kunt er ook nog eens een leuke korting mee verdienen voor je volgende bestelling. Gezellige dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout

levering canon printer

De printer is de volgende dag bezorgd en onbeschadigd aangekomen. Ik heb dezelfde printer als de oude printer besteld omdat ik daar heel tevreden over was.
Antwoord van PrintAbout
Beste Retna, Wat goed om te horen dat je tevreden bent de printer en met onze snelle levering! Veel print-plezier en een fijne dag gewenst! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
Advies via telefonisch contact : sympathiek en informatief mbt bestelling. Bestellings- en leveringstraject : compliment! facturering correct en duidelijk
Antwoord van PrintAbout
Beste Aad, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het advies dat je via telefonisch contact hebt ontvangen en met het bestel- en leveringstraject. We zijn blij te horen dat alles tot nu toe naar wens is. Mocht je in de toekomst vragen hebben of feedback willen geven, staan we altijd voor je klaar. We hopen dat je volledig tevreden zult zijn met je aankoop bij PrintAbout en wensen je een mooie dag! Kaylee Team Webcare | PrintAbout

Inktproblemen goed opgelost

Na problemen met inkt hele goede service ontvangen. Waren heel bereikbaar. Steeds met dezelfde medewerker kunnen spreken en mailen. Heel goed opgelost
Antwoord van PrintAbout
Beste Marnix, Bedankt voor jouw positieve beoordeling. We vinden het fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over onze service, dit vinden wij heel erg belangrijk! We zien je graag terug bij PrintAbout en wensen je een mooie dag verder! Wendy, Team Webcare l PrintAbout
DB

probleempje met een cassette…

Ik had een probleempje met een cassette van mijn labelprinter. Lint liep vast en Printabout gaf het aankoopbedrag meteen terug! Klasse!!!
Antwoord van PrintAbout
Hi Dick, Wat super leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze oplossing! Nieuwe cassette nodig? Laat het ons graag weten : ) Een hele fijne dag gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
De artikelen worden snel verstuurd, helaas geleverd door DHL. De meeste chauffeurs komen niet bij ons in de straat. Beetje vervelend.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je beoordeling Betty! Allereerst willen we je bedanken voor je bestelling bij PrintAbout en we vinden het erg vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met de bezorging door DHL. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn en we bieden onze excuses aan voor het ongemak dat je hebt ervaren. We willen je graag laten weten dat wij, als PrintAbout, geen directe invloed hebben op de bezorgprocessen en werkwijzen van externe vervoerders zoals PostNL en DHL. Zodra een pakket ons magazijn verlaat, is het de verantwoordelijkheid van de bezorgdienst om de levering volgens hun eigen procedures en tijdschema's te voltooien. Desondanks nemen we jouw feedback zeer serieus en streven we ernaar om onze service continu te verbeteren. We hopen dat je ondanks deze ervaring in de toekomst weer voor PrintAbout kiest en we zullen ons best doen om je een betere ervaring te bieden. Een fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout