Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 28 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
Klusspullen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Klusspullen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

812 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

24 apr. 2022
Levering niet in het tijdsbestek zoals deze op de site en in de mail aangegeven was, vandaar maar 4 sterren. Zelf moeten mailen over de leveringstijd waaruit bleek dat niet alles voorradig was. Hierop werd snel oplossingsgericht gehandeld, en was de service uitstekend. Vervolgens een snelle levering, en snelle creditering van de niet te leveren producten. Pluspunten: -> Goede service / oplossingsgericht -> Snelle creditering -> Na contact snelle verzending Minpunt: -> Bij langere levertijd wordt dit niet op tijd gecommuniceerd.

10 sep. 2022
het bestellen ging goed maar de levering was n drama ,ik ontving meldingen van post nl dat de spullen op 3 en 8 September bezorgd zouden worden en daar ben ik voor thuis gebleven ok al was het n brievenbuspakje in de namiddag ontving ik van beide de melding dat de pakjes waren afgeleverd ,dus niet en een bericht naar klusspullen gestuurd en het uitgelegd dat ik moest wachten enzo tot op heden heb ik nog niets ontvangen dus heb ik op 8 September bij Electrototaalmarkt de 4 aansluitblokjes besteld en op 9 September ontvangen en goedkoper €.13,47 incl btw en verzendkosten . Ik heb grote vraagtekens bij deze toko maar ik kom daar niet meer en zal het ook bij niemand aanbevelen ,bestellen en betalen gaan perfect ,maar je moet je zelf afvragen of je het ooit ontvangt of je betaalde geld terug krijgt ,je zou bijna gaan denken dat het een markplaats toko is waar iedereen voor waasschuwd

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

11 nov. 2022