Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

770 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.940 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2018
Klusspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 jun 2023
Netjes geholpen en goed ontvangen. Er was 1 artikel niet voorradig maar na 1 mailtje hadden ze de overige artikelen direct opgestuurd en mij op de hoogte gebracht over het niet voorradige artikel. De overige artikelen goed ontvangen. Verpakking mag iets beter. De artikelen zitten wel in aparte vakjes in de doos maar heeft geen bovenkant waardoor ze uit de vakjes vallen. Daarna liggen ze los in de doos eromheen. In ieder geval geen beschadigingen bij mij. Heb alles direct die avond de stopcontacten, schakelaars etc aangesloten en alles werkte naar behoren.

21 jan 2024
Het bestelde product was ruim op voorraad. Het bestelproces ging snel maar de levering verliep niet zoals beloofd. Ondanks dat ik bestelde om 15u30 (op een werkdag) is de levering pas de volgende dag laat ingepakt en dus later verstuurd. Daarnaast werd er bezorgd via DPD, een erg onbetrouwbare partner in België waardoor het 5 dagen duurde voor ik de spullen ontving, terwijl er op de site staat "voor 23u besteld, volgende dag in huis"

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

6 aug 2023
Nakomen wat er op de site staat en telefonisch berijdbaar zijn
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste mevrouw Van Lith, Bedankt voor uw bericht. Helaas hebben we uw bestelling niet binnen de verwachte levertijd kunnen versturen door leveringsproblemen bij onze leverancier. We proberen onze klanten ten alle tijde up-to-date te houden over de status van zijn of haar bestelling en helaas hebben we dit bij u niet tijdig geconstateerd. Onze excuses voor de langere levertijd. Telefonisch zijn wij iedere dag bereikbaar van 10:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 15:00. Via mail kunt u ons altijd bereiken en wij streven ernaar om binnen 24 uur te antwoorden. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
8 nov 2023
Ik heb mijn spullen na 3 weken nog steeds niet binnen.
9 nov 2023
Geachte heer/mevrouw Vermuyten, wat vervelend dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft. Volgens de Track & Trace van PostNL is uw pakket op 4 november bezorgd. We hebben u zojuist een mail gestuurd, mocht u het pakket nog niet ontvangen hebben zou u hier dan op willen reageren? We willen dit namelijk graag met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
4 mei 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen
5 mei 2023
Geachte heer/mevrouw Veere, wat vervelend dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft. Wij hebben uw bestelling op 1 mei verstuurd, volgens de Track & Trace van PostNL is het pakket op 2 mei bij u bezorgd. We zullen per mail contact met u opnemen om dit uit te zoeken. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
21 aug 2023
Retourneren is heel omslachtig
21 aug 2023
Beste heer Cauwenberg, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u het als omslachtig ervaart. Wij proberen ons retourproces zo helder mogelijk te maken en mocht u er vragen over hebben mag u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
22 okt 2023
comunicatie verloopt stroef
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer/mevrouw, bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend om te horen dat u de communicatie als stoef ervaart. U heeft ons per mail gevraagd om de bestelling te annuleren, wij hebben binnen één werkdag op uw mail gereageerd. Het was helaas niet meer mogelijk om uw bestelling te annuleren aangezien deze al verstuurd was. Het is altijd mogelijk om een bestelling te retourneren. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
1 mei 2023
Heb mijn spullen nog niet
1 mei 2023
Geachte heer Jacobs, wat vervelend dat u de producten nog niet in huis heeft. De klantenservice gaat contact met u opnemen, onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team klusspullen.nl
16 apr 2023
Levering duurde vrij lang
17 apr 2023
Geachte heer Stoker, u heeft een artikel besteld met een verwachte levertijd van 1-2 weken. Wij hebben dit op de 14e dag verzonden. Hierdoor hebben wij 1 dag te laat geleverd. Onze excuses voor het ongemak, hopelijk zijn de artikelen wel naar wens. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
26 sep 2023
2 apr 2023