Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 28 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 24 sep. 2023
Klusspullen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Klusspullen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 24 sep. 2023

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

794 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

23 feb. 2023
Mijn bestelling, 2 EcoDim.01. RLC dimmers en bijpassend raamwerk met enkele ledlampjes, was zorgvuldig verpakt en zeer snel ontvangen. Besteld, volgende dag ontvangen !! In mijn geval was alles simpel en snel geïnstalleerd. Bij deze dimmers is het mogelijk zowel fase aan - als afsnijding te kiezen, en dimmen ze terug tot 0 watt. Dit laatste vind ik achteraf wat lastig, omdat ik bij inschakelen toch een hele kleine lichtopbrengst wil zien. Maar dan draai ik gewoon terug tot deze positie, en schakel dan uit, dus geen punt. Wel vond ik het lastig dat op de leds van Philips (G9 4Watt) niet vermeld staat of het fase aan- of af snijding is. Kon hierover ook niets terug vinden. Kortom raad ik klusspullen zeker aan, en zal hier zeker in de toekomst meer bestellen. Prijstechnisch één van de goedkoopste.

12 apr. 2023
Als je Gira draaiknop driestandenschakelaar TX44 bestelt, krijg je geen driestandenschakelaar. Dan krijg je de afdekplaat voor deze schakelaar. En dat is misleidend. Er zou duidelijk moeten staan dat het slechts gaat om de afdekplaat. Je kunt hem terugsturen en je geld teruggestort krijgen maar de verzendkosten ben je twee keer kwijt (één keer heen en één retour).

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

7 aug. 2023

Geen idee ben zeer tevreden.levering op tijd

Geen idee ben zeer tevrede
25 jul. 2023
Vlotte reactie en levering
3 aug. 2023
Alles is prima verlopen
RV
Rinus V.
Maurik
3 aug. 2023
de besteling was er snel
7 aug. 2023
Product prijs prima