Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

770 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.940 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2018
Klusspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 jun 2023
Netjes geholpen en goed ontvangen. Er was 1 artikel niet voorradig maar na 1 mailtje hadden ze de overige artikelen direct opgestuurd en mij op de hoogte gebracht over het niet voorradige artikel. De overige artikelen goed ontvangen. Verpakking mag iets beter. De artikelen zitten wel in aparte vakjes in de doos maar heeft geen bovenkant waardoor ze uit de vakjes vallen. Daarna liggen ze los in de doos eromheen. In ieder geval geen beschadigingen bij mij. Heb alles direct die avond de stopcontacten, schakelaars etc aangesloten en alles werkte naar behoren.

21 jan 2024
Het bestelde product was ruim op voorraad. Het bestelproces ging snel maar de levering verliep niet zoals beloofd. Ondanks dat ik bestelde om 15u30 (op een werkdag) is de levering pas de volgende dag laat ingepakt en dus later verstuurd. Daarnaast werd er bezorgd via DPD, een erg onbetrouwbare partner in België waardoor het 5 dagen duurde voor ik de spullen ontving, terwijl er op de site staat "voor 23u besteld, volgende dag in huis"

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

4 feb 2024

De tansfo/dimmer die ik kocht is echt brol.

De tansfo/dimmer die ik kocht is echt goedkope (Chinese brol ). De schroeven om de transfo open te draaien, krijg je nadien niet meer volledig vast omdat ze gewoon in plastic worden gedraaid. Gat is dan te groot van ze 1 keer los te draaien. De aansluitingen voor de draden zitten op een erg moeilijke plaats. Je hebt een pincet nodig om de draadjes er in te krijgen. Allemaal veel te goedkoop gemaakt. Niet aan te raden.
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer Lamers, Dank u voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat de dimmer niet aan uw verwachtingen voldoet. We bieden verschillende dimmers in ons assortiment aan, en de dimmer die u heeft gekocht, behoort tot de voordeligere opties. Niettemin zou u mogen verwachten dat de dimmer naar behoren werkt. Als er sprake is van een defect, willen we dat uiteraard graag met u oplossen. We verzoeken u vriendelijk om ons hierover per e-mail te benaderen, zodat we dit snel voor u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Levertijden op de website respecteren en als dat niet lukt de klant hierover informeren.
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer Kempenaers, helaas is uw bestelling veel later verstuurd dan de verwachting was. De levertijden die wij communiceren zijn verwachtingen, door onvoorziene omstandigheden bij de fabrikant of leverancier kan er een vertraging ontstaan. Wij vinden dit erg vervelend en hebben u per mail op de hoogte gehouden van deze vertraging. Wij hopen dat het product naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Geen snelle levering. Ik wacht al een week. En het zou in 1 dag klaar moeten zijn.
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer Koper, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. We willen graag verduidelijken dat we uw bestelling hebben verzonden op zondagavond, slechts één dag nadat u de bestelling heeft geplaatst. Het is teleurstellend om te horen dat uw bestelling enkele dagen onderweg is geweest, maar we hebben hier helaas geen invloed op gehad. Bovendien hebben we opgemerkt dat de bezorgdienst er niet in geslaagd is om het op uw adres af te leveren en dat het naar een afhaalpunt is gebracht. We begrijpen dat dit ongemak met zich meebracht, en we hopen dat u begrip heeft voor deze situatie. Met vriendelijke groet, team Klusspullen.nl
17 feb 2024
17 feb 2024
Flexibelel opstelling en meedenken met de klant wordt zeer gewaardeerd. Wat beter kan is communicatie over deelleveringen opties als bepaalde items een grote order laten wachten op 1 item
Nieuwer model branddetectie verbruikt minder stroom! S’avonds 22.00 uur besteld volgende dag geleverd das pas super snel

Heel eerlijke firma

Er zat een vergissing in mijn bestelling en Klusspullen heeft dit heel snel rechtgezet. Dienst na verkoop is TOP!
Keurig alles goed afgehandeld. Zelf een herhaal bericht gestuurd omdat ik maar geen e-mail bevestiging stuurde.
Zeer gebruiksvriendelijk website. Levering dag na bestelling en geleverde spullen voldeden aan de verwachting.
30 dec 2023

Top!

Uitstekende service, goede kwaliteit, uitstekend personeel en zeer snelle e-mailreactie.
Goede kwaliteit voor een goede prijs. Je ziet direct of iets op voorraad is of niet.