Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 28 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
Klusspullen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Klusspullen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

812 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

24 apr. 2022
Levering niet in het tijdsbestek zoals deze op de site en in de mail aangegeven was, vandaar maar 4 sterren. Zelf moeten mailen over de leveringstijd waaruit bleek dat niet alles voorradig was. Hierop werd snel oplossingsgericht gehandeld, en was de service uitstekend. Vervolgens een snelle levering, en snelle creditering van de niet te leveren producten. Pluspunten: -> Goede service / oplossingsgericht -> Snelle creditering -> Na contact snelle verzending Minpunt: -> Bij langere levertijd wordt dit niet op tijd gecommuniceerd.

10 sep. 2022
het bestellen ging goed maar de levering was n drama ,ik ontving meldingen van post nl dat de spullen op 3 en 8 September bezorgd zouden worden en daar ben ik voor thuis gebleven ok al was het n brievenbuspakje in de namiddag ontving ik van beide de melding dat de pakjes waren afgeleverd ,dus niet en een bericht naar klusspullen gestuurd en het uitgelegd dat ik moest wachten enzo tot op heden heb ik nog niets ontvangen dus heb ik op 8 September bij Electrototaalmarkt de 4 aansluitblokjes besteld en op 9 September ontvangen en goedkoper €.13,47 incl btw en verzendkosten . Ik heb grote vraagtekens bij deze toko maar ik kom daar niet meer en zal het ook bij niemand aanbevelen ,bestellen en betalen gaan perfect ,maar je moet je zelf afvragen of je het ooit ontvangt of je betaalde geld terug krijgt ,je zou bijna gaan denken dat het een markplaats toko is waar iedereen voor waasschuwd

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

30 okt. 2022
Het door mij bestelde was tijdelijk niet leverbaar. Toen verwachte lever datum verstreken was, door mij zelf gevraagd wanneer het door mij bestelde geleverd zal worden. Wat schets mijn verbazing, de zelfde dag word de bestelling verzonden. Als ik niet gereclameerd had, was het misschien nu nog niet verzonden.
31 okt. 2022
Geachte heer van het Spijker, helaas bevatten het pakket uit uw bestelling een fout. Hierover hebben wij u per mail geïnformeerd en u een nieuwe verwachte leverdatum doorgegeven. Ons streven is om alle orders zo snel mogelijk te versturen, het is voor niemand aangenaam om het niet op te sturen. De order hebben wij 1 dag na onze verwachting verstuurd. Wij vinden het vervelend dat u het gevoel heeft gekregen dat wij de bestelling expres niet verstuurd hebben, dit is namelijk niet hoe wij werken. Hopelijk zijn de producten wel naar wens. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
8 okt. 2022
Wanneer levering niet volgens aangegeven tijdspad loopt zou het mooi zijn om ook even contact met de klant op te nemen. Nu moesten we toch 5 dagen wachten terwijl 24 uur op de eerdere toezegging stond.
10 okt. 2022
Geachte heer Bos, onze excuses voor de vertraging. Wij zien inderdaad dat uw order niet op tijd verstuurd is, intern is er iets mis gegaan met uw order. Wij kunnen helaas niet meer achterhalen wat hier de oorzaak van is geweest. Wij vinden het erg vervelend voor u, wij hopen dat de producten wel naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
17 sep. 2022
2 avonden achter elkaar rond 22:00u iets besteld. Bij producten waren ruim voorradig en er stond bij voor 23:00u besteld, morgen in huis. Helaas in beide gevallen 2 dagen daarna pas geleverd.
19 sep. 2022
Geachte heer Schouten, Ons excuus voor het ongemak. U heeft inderdaad op tijd besteld en alles was voorradig. Wij gaan dit intern oppakken zodat het niet nog eens kan gebeuren. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
17 jun. 2022
van Jos v.
Komen afspraken niet na. bestelling ( giethars ) zou op voorraad zijn Daarna levertijd 2 dagen, toen week later daarna weer week later en nu nog niet bekend
20 jun. 2022
Geachte heer van Loon, Op het moment van bestellen hadden wij enkele stuks op voorraad. Hierdoor heeft de site aangegeven dat het op voorraad was. Wat helaas was dit minder dan u besteld had. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
30 nov. 2021
Positief: snelle verzending Negatief: onduidelijke website en veel te duur. Even google gebruiken en je vindt het een stuk voordeliger.
1 dec. 2021
Geachte heer Mulder, Spijtig dat u onze site onduidelijk vindt. In eerder mail contact met de klantenservice is er uitgelegd waarom wij ervoor hebben gekozen om de eenheden zo te laten zien. Ook heeft de klantenservice u gemeld dat u het terug kunt sturen, en u het orderbedrag dan gecrediteerd krijgt. Mocht u dit wensen te doen, hoort de klantenservice graag van u. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
24 feb. 2022
Verzendkosten van 7,95 is niet meer van deze tijd.
25 feb. 2022
Geachte heer van der Eijk, Eigenlijk zou het handelingskosten moeten heten en geen verzendkosten, want het zijn niet alleen de portokosten namelijk. Zowel de kale pakketprijs is (zoals elk jaar) gestegen maar dit jaar zijn b.v. ook de kosten van karton door het dak gegaan. Dit wordt aan ons doorberekend en helaas moeten wij dat ook doen. Voor alle orders ongeacht het orderbedrag zijn wij minimaal € 10,= kwijt zijn voor onder andere het versturen, maar ook de opslag van de artikelen en het verpakkingsmateriaal. Hier zijn wij transparant in en dit kunt u bij ons op de site vinden onder het kopje 'Verzendkosten'. Hopelijk is de dimmerknop wel naar wens, met vriendelijke groet Team Klusspullen.nl
5 jun. 2022
Veel te lange levertijd
8 jun. 2022
Geachte heer Barnaart, helaas zat er op de order inderdaad een onverwachts langere levertijd. Wij proberen klanten op de hoogte te houden van de levertijden, maar helaas lukt dit niet altijd. Onze excuus voor het ongemak. Hopelijk zijn de producten wel naar wens. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
6 mei 2022
Te laat leveren
6 mei 2022
Geachte heer Degand, wij zien inderdaad dat u erg lang gewacht heeft op uw zending, onze excuses hiervoor. Helaas heeft een onderdeel uit uw order een langere levertijd gehad dan verwacht, wij vinden dit erg vervelend. Hopelijk zijn de artikelen wel naar wens. Met vriendelijke groet, team Klusspullen.nl