klusspullen.nlBeoordelingen

7411 TH Deventer

Beoordelingen voor klusspullen.nl

4.54/5.00

3.349 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over klusspullen.nl

Ik moest er zelf achteraan om te weten waar we bestelling bleef. Kreeg toen te horen dat het nog 2,5 weken zou duren. Heb wel gewacht maar pro-actief informeren zou leuk geweest zijn.
bij het product stond voor 23:00 uur besteld morgen in huis. Voor 12:00 uur besteld, maar volgende dag niets ontvangen. Dit terwijl dit de reden was om te bestellen bij klusspullen.nl, omdat ik het product snel nodig had. Mail gestuurd en antwoord gekregen dat product het was verzonden. Klusspullen in telefonisch niet bereikbaar! 2 dagen meerdere keren gebeld, enkel voicemail.
Verzendkosten zijn hoog.
Ondanks eerdere toezeggingen ruim een maand op mijn product moeten wachten
Op de website hadden ze als 1 van de weinige product op voorraad na bestellen 2 weken moeten wachten geen mailtje niks na zelf bellen moest het nog bij de leverancier vandaan komen. Zou het dinsdag geleverd worden uit eindelijk lag het vrijdag bij de buren.
levering gebeurt pas weken later zonder bericht. wordt niet gereageerd op mail
Veel gedoe om het juiste product te ontvangen en nog steeds niet opgelost bij gebrek aan product kennis klacht behandelaar
Gisteren pas na 3 weken de bestelling gehad. Nadat we zelf meerdere malen gemaild en gebeld hebben. En dan bij de levering niet eens een excuus briefje of gebaar. Erg jammer en gemiste kans.
Ik heb Voor bijna 600 euro aan spullen besteld. Ik kreeg alles los in een doos geleverd. Bij aflevering.was het 1 grote gaos. Beetje meer tijd besteden aan het inpakken zou niet verkeerd zijn.
 Antwoord van klusspullen.nl
Geachte heer Pieters, Dat is niet de bedoeling. De bedoeling is dat alle orders netjes en vakkundig worden verpakt. Helaas is dit klaarblijkelijk bij u niet gebeurd. Onze excuses daarvoor. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
Het product werkt niet dus dit is waardeloos en weggegooid geld
 Antwoord van klusspullen.nl
Beste, Vervelend dat het niet werkt. Als het defect is mag het natuurlijk gewoon retour. U ontvangt dan direct het geld retour. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
100m luidsprekersnoer besteld. Ontving 25m XMvK 3x2.5mm2. Lijkt er niet eens op. Voorgenomen klus kon ik dus nog even niet afmaken. En weer een extra trip naar PostNL moeten maken om 5 kilo koper te retourneren à €7,25. Maar ze zeggen dat ze je dat terugbetalen.
 Antwoord van klusspullen.nl
Beste De Rover, Overduidelijk een pickfout geweest wat natuurlijk een keer kan gebeuren. Het blijft mensenwerk. De klacht is gelukkig snel en vakkundig opgelost. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
Na 2 weken zelf maar eens contact opgenomen waar de materialen bleven echter hadden ze een product kapot ontvangen van leverancier en hierdoor heb ik meer dan 2 weken op moeten wachten. In plaats dat ze dan zelf contact opnemen want dan had ik dat stukje slang wel bij de bouwmarkt kunnen halen en had de rest verzonden kunnen worden en was iedereen tevreden geweest.
Levertijden worden mooier voorgehouden dan de werkelijkheid
Voor 23.00 bestellen volgende dag binnen. Heb betaald en dan hoor je dat alles er niet is en moet ik een week wachten. Moest dus alsnog bij een ander bestellen om de klus op tijd klaar te hebben
 Antwoord van klusspullen.nl
Beste Henk, Je hebt gelijk. Door een voorraadverschil konden we de levertijd niet waarmaken. Dat kan gebeuren maar is inderdaad niet goed. Zeker niet als je er op wacht. Onze excuses voor het ongemak. Team Klusppullen
1. foto slecht: logo op deksel is op foto subtiel, op producht echter sterk zichtbaar 2. te weinig info: geen afmeting op website, dus aanname dat het wel zou passen, was echter te klein (voor onze toepassing) 3. veel te laat: 2 weken wachten op een product van een euro is onacceptabel
 Antwoord van klusspullen.nl
Beste heer Hanssen, Helaas is de prijs van een product niet maatgevend voor de lengte van de levertijd. Vervelend voor u dat u zo lang heeft moeten wachten en ook ontevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
Ik had de goederen op een donderdagochtend besteld en deze kwamen ondanks dat ze op voorraad waren pas de week daarop dinsdag binnen. Levertijd is véééél te lang. mvgr. Hans
 Antwoord van klusspullen.nl
Geachte heer Kuiken, Vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten. We zijn afhankelijk van meerdere partijen voor de levering en verzending. Dit gaat meestal goed, maar er kan een dag of 2 vertraging in zitten. We rekenen op uw begrip. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
vezend kosten als pakketpost berekenen en als brief bus post leveren vezend kosten waren hoger dan product welke makkelijk per envelop verzonden kon worden. Jammer ik koop hier dus niet meer
 Antwoord van klusspullen.nl
Beste, De kosten voor verzending van een brievenbus pakket zijn nagenoeg net zo hoog als het verzenden van pakketpost. De reden dat we voor brievenpost kiezen is dat het dan door de brievenbus kan en u er niet voor thuis hoeft te blijven. Hopelijk heeft u hier begrip voor. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
Op 22 april spullen besteld Op 7 mei mail gestuurd naar klusspullen waar zending blijft Zou dag erna afgeleverd worden Zending uiteindelijk 9 mei ontvangen maw niet tevreden ! Je kunt ook niet bellen over status van levering ...dat gaat via mail
 Antwoord van klusspullen.nl
Beste Edwin, Het heeft inderdaad te lang geduurd. Vervelend voor u. Overigens kan er gewoon gebeld worden, echter werken onze medewerkers thuis en is het mogelijk dat u om die reden lang moet wachten dan gebruikelijk. Fijn dat de artikelen worden gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
Kosten terug sturen wordt betaald door koper jammer dit.
 Antwoord van klusspullen.nl
Geachte heer Koyuncu, Onze scherpe prijsstelling maakt dat retouren niet gratis worden afgehandeld. We doen er veel aan om u direct de juiste keuze te laten maken. Hopelijk heeft u begrip voor onze keuze daarin. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
Levering duurde veel langer dan voorspeld en hierover geen bericht
 Antwoord van klusspullen.nl
Geachte heer Speksnijder, Vervelend dat u langer heeft moeten wachten. We doen momenteel ons best om de levertijden waar te maken en hadden u daar inderdaad beter over kunnen informeren. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen