Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

770 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.940 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2018
Klusspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 jun 2023
Netjes geholpen en goed ontvangen. Er was 1 artikel niet voorradig maar na 1 mailtje hadden ze de overige artikelen direct opgestuurd en mij op de hoogte gebracht over het niet voorradige artikel. De overige artikelen goed ontvangen. Verpakking mag iets beter. De artikelen zitten wel in aparte vakjes in de doos maar heeft geen bovenkant waardoor ze uit de vakjes vallen. Daarna liggen ze los in de doos eromheen. In ieder geval geen beschadigingen bij mij. Heb alles direct die avond de stopcontacten, schakelaars etc aangesloten en alles werkte naar behoren.

21 jan 2024
Het bestelde product was ruim op voorraad. Het bestelproces ging snel maar de levering verliep niet zoals beloofd. Ondanks dat ik bestelde om 15u30 (op een werkdag) is de levering pas de volgende dag laat ingepakt en dus later verstuurd. Daarnaast werd er bezorgd via DPD, een erg onbetrouwbare partner in België waardoor het 5 dagen duurde voor ik de spullen ontving, terwijl er op de site staat "voor 23u besteld, volgende dag in huis"

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

3 sterren o.w.v. hoge verzendkosten

Enige reden dat ik 'maar' 3 sterren geef heeft te maken met de verzendkosten. Die zijn echt wel hoog en je moet vrij veel bestellen willen de verzendkosten vervallen. Bestelde spullen zijn netjes geleverd. Producten voldoen zoals beschreven in de webshop

De tansfo/dimmer die ik kocht is echt brol.

De tansfo/dimmer die ik kocht is echt goedkope (Chinese brol ). De schroeven om de transfo open te draaien, krijg je nadien niet meer volledig vast omdat ze gewoon in plastic worden gedraaid. Gat is dan te groot van ze 1 keer los te draaien. De aansluitingen voor de draden zitten op een erg moeilijke plaats. Je hebt een pincet nodig om de draadjes er in te krijgen. Allemaal veel te goedkoop gemaakt. Niet aan te raden.
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer Lamers, Dank u voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat de dimmer niet aan uw verwachtingen voldoet. We bieden verschillende dimmers in ons assortiment aan, en de dimmer die u heeft gekocht, behoort tot de voordeligere opties. Niettemin zou u mogen verwachten dat de dimmer naar behoren werkt. Als er sprake is van een defect, willen we dat uiteraard graag met u oplossen. We verzoeken u vriendelijk om ons hierover per e-mail te benaderen, zodat we dit snel voor u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
17 feb 2024
17 feb 2024
21 jan 2024

Zeer trage levering

Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer/mevrouw Francken, bedankt voor uw review. Helaas heeft u meer stuks besteld dan wij op voorraad hadden liggen, hierdoor is uw bestelling een dag later dan verwacht verstuurd. Onze excuses voor de vertraging. Wij versturen de pakketen met PostNL. ik zie dat uw bestelling 2 dagen nadat het verstuurd is bezorgd is. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Veel te lang moeten wachten op bestelling. Na sturen van mailtje waar pakje bleef is er toch reactie gekomen. Zou in het vervolg nog bestellen omdat de producten zeer aantrekkelijk zijn. Zal nog eens proberen en het resultaat afwachten.
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer Alleman, bedankt voor uw review. Wij hebben uw bestelling helaas veel later dan verwacht verstuurd, onze excuses hiervoor. Door de feestdagen en extreme drukte in ons magazijn is er een vertraging ontstaan. We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Klusspullen.nl

Slechte levertermijn.

Als je een probleem hebt met levering laat het dan misschien even weten. Normaal binnen de 24u…. 4 weken moeten wachten zonder een berichtje van jullie. Had ik zelf niet gemaild had ik nog niets gekregen vrees ik. Jammer
18 jan 2024
Geachte heer Pieters, bedankt voor uw review. Wij hebben uw bestelling inderdaad veel later dan verwacht verstuurd, onze excuses hiervoor. Zoals mijn collega per mail al heeft aangegeven hadden wij door een storing in ons systeem dit niet tijdig geconstateerd anders hadden wij u hiervan op de hoogte gebracht. We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Klusspullen.nl
Volgens de site smorgens besteld, de volgende dag binnen. Helaas kwam het pas twee en een halve dag later binnen. Helaas een vakantiedag voor niets thuis gebleven😥
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer/mevrouw Mol, bedankt voor uw review. Uw bestelling is helaas een dag later dan verwacht verstuurd, wij vinden dit erg vervelend. Door de drukte van de feestdagen is het ons helaas niet gelukt om uw bestelling dezelfde dag te versturen, onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat het artikel naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Verpakking en inhoud zichtbaar tweede keer verstuurd. Is bij een andere klant geweest
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer/mevrouw Hoog Antink, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een artikel ontvangen heeft wat zichtbaar al een keer eerder verstuurd is. Mocht het artikel niet goed functioneren, dan zullen we dit uiteraard voor u oplossen. We horen dan graag meer van u, wij zijn telefonisch op per mail bereikbaar. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Trage levering. Geen info vanuit klusspullen dat de levering vertraagd was. De levering was wel correct
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte meneer/mevrouw Taffijn, bedankt voor uw review. Helaas is uw bestelling later dan verwacht verstuurd, wij vinden dit erg vervelend. De levertijden die wij opgeven zijn verwachtingen, het komt helaas voor dat deze verwachting door onvoorziene omstandigheden niet gehaald kan worden. Wij hopen dat het product naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Ik kreeg een defecte schakelaar en heb hierdoor werken moeten uitstellen en een nieuwe kopen.
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer/mevrouw Verweirder, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een defecte schakelaar heeft ontvangen, als u ons hier per mail of telefonisch over had geïnformeerd, dan hadden we dit gelijk met u op kunnen lossen en u een nieuwe schakelaar toe kunnen sturen. Zojuist heb ik u een mail gestuurd, we hopen het alsnog met u op te kunnen lossen! Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Telefonische bereikbaar zijn
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer/mevrouw Mol, bedankt voor uw review. Wij zijn op werkdagen van 10:00 uur - 12:00 uur en van 13:00 uur - 15:00 uur telefonisch bereikbaar, wellicht dat u net buiten deze tijden gebeld heeft? Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
5 nov 2023

Veel te late levering - valse belofte op de site

Op zich is het bestelde product prima, maar levering niet zoals beloofd. Op de site is er sprake van levering de dag nadien, uiteindelijk is dat 6 dagen geworden, met voor gevolg dat we het bestelde toestel te laat hadden en we daardoor nog eens 200km hebben mogen rijden om het op het leveringsadres (dat niet het weefadres is) op te halen.
7 nov 2023
Beste heer De Sutter, Bedankt voor uw feedback. Zoals per mail gecommuniceerd hebben we uw bestelling binnen de verwachte levertijd verstuurd en is uw opmerking onjuist. Wel hebben we geconstateerd dat uw bestelling een dag langer onderweg is geweest door opgelopen vertraging bij PostNL en we betreuren dat u hiervan hinder heeft ondervonden. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
4 aug 2023
Wou bestelling nog aanpassen. Werd direct gezegd niet mogelijk terwijl ik ruim op tijd was. 2 bestellingen besteld waarvan de 1e die ik wilde wijzigen pas 2 dagen later kwam. Beetje service mag je wel verwachten toch. Retour kosten daarom moeten maken. Verder wel ruim assortiment en snelle levering meestal
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer Te Loo, Bedankt voor uw bericht. Helaas was uw bestelling al gepickt en aangemeld bij PostNL op het moment dat u contact met ons opnam. We vinden het heel vervelend, maar helaas konden wij uw bestelling niet meer onderscheppen zoals aangegeven in het mailcontact. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
8 mei 2023

Levering goed, website kan beter

De snelle en betrouwbare levering is prima. Maar de website kan beter. Voorbeeld: bij koop van wandcontacten bijvoorbeeld biedt dan automatisch ook de juiste afdekranden er bij aan. Deze moeten nu zelf erbij worden gezocht. De specificaties van de artikelen is niet voldoende.
8 mei 2023
Geachte heer Vossers, bedankt voor de feedback. Wij gaan dit meenemen in ons overleg. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
13 apr 2023
Ik snap dat jullie een geautomatiseerd systeem hebben, maar vind het toch niet klantvriendelijk wanneer ik voor een “vergeten” artikeltje van 2,14 euro de volle verzending van 7,95 moet betalen. Maak eens een uitzondering! Wees creatief!
14 apr 2023
Beste heer/mevrouw Plugge, wij begrijpen dat het vervelend is dat u opnieuw deze verzendkosten betaald. Wij maken echter ook kosten voor het inpakken/verzenden van een bestelling. Daarnaast werken wij met een extern magazijn, het is dus voor ons niet mogelijk om het artikel handmatig uit de voorraad te halen en in een envelop met postzegel naar u te versturen. Omdat alles geautomatiseerd is betaald u voor elke zending (onder de €150,-) verzendkosten. Wij hopen dat dit meer inzicht geeft in ons proces. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
7 nov 2023
Het aangeboden assortiment is goed. Alleen klopt niks van de beloofde levertijd. Dat ligt dan aan de hoeveelheid wat je besteld van een artikel. Na een week wachten zelf maar eens contact opgenomen want hun zelf laten niks weten.
8 nov 2023
Beste heer Biermans, Bedankt voor uw feedback. We vinden het vervelend om te horen dat niet tevreden bent over de levertijd. Zoals ook per mail besproken heeft u van een artikel een groter aantal besteld dan voorradig. Heeft u meer stuks besteld dan het voorradig aantal, dan komt de opgegeven verwachte levertijd mogelijk niet overeen: die indicatie is op basis van het voorradige aantal. Wij geven altijd een verwachte levertijd aan op de site en we proberen iedereen up-to-date te houden over de status van de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
9 nov 2023
Het duurde bijna twee maanden voor ik mijn bestelling kreeg - probleem met toeleverancier. Wel nette communicatie gedurende de wachttijd. Wellicht zou het ook lang duren via een andere winkel.
De prijs is prima, maar de levertijd klopt absoluut niet met wat op de site vermeldt staat. Dat is de tweede keer dat ik dit meemaak. Dat gaat geen derde keer gebeuren. 😉
21 nov 2023
Beste heer/mevrouw Edel, bedankt voor uw review. We begrijpen dat een tijdige levering cruciaal is, en we vinden het vervelend dat de werkelijke levertijd niet overeenkwam met de verwachte levertijd die is aangegeven op onze website. We begrijpen dat dit ongemak heeft veroorzaakt en hopen dat u ons nog een kans geeft om u in de toekomst beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
12 sep 2023
De spullen opsturen die je besteld . Zijn telefonisch slecht bereikbaar en na na een week nog geen reacties gehad op het gevraagde maar wel mijn geld kwijt
12 sep 2023
Geachte heer/mevrouw Spiering, bedankt voor uw review. Wij hebben uw mail ontvangen waarin u aangeeft een incompleet artikel ontvangen te hebben. U heeft hier ook een reactie van ons op ontvangen, wij zijn de kwestie namelijk nog aan het uitzoeken met ons magazijn en onze leverancier. Uiteraard zullen wij het probleem voor u oplossen en ervoor zorgen dat u ontvangt wat u besteld (en betaald) heeft. Wat betreft onze telefonische bereikbaarheid, wij zijn elke werkdag van 10:00 uur - 12:00 uur en van 13:00 uur - 15:00 uur bereikbaar, wellicht dat u net buiten deze tijden gebeld heeft? Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl