klusspullen.nlBeoordelingen

7411 TH Deventer

Beoordelingen voor klusspullen.nl

4.54/5.00

3.328 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over klusspullen.nl

Snelle levering goede prijs Zeer slecht verpakt Deel los gestort in de doos zonder bescherming Overige verpakking open gescheurd
8 dagen na bestelling en betaling nog steeds geen enkele melding ontvangen van Klusspullen wanneer er iets geleverd gaat worden. Na mailtje van mij naar hun, werd er gezegd dat materialen klaarstonden voor verzending. Heb zelf door lange levertijd materialen elders moeten kopen omdat klant niet kon worden uitgesteld. Een zeer kwalijke zaak!
Te lange bezorg tijd. Maar wel het juiste materiaal toegestuurd gekregen.
Besteld en ontvangen conform voorwaarden. Prima dus.
Vervelend contact gehad met de "klanten service" misschien door het thuis werken was de "service" op kantoor blijven liggen en ik voelde mij niet gewaardeerd als "klant".
 Antwoord van klusspullen.nl
Beste, Vervelend dat u deze ervaring met ons heeft. Uiteraard streven wij naar u zo goed mogelijke klantbeleving en coachen we medewerkers daarop. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
De levering was vertraagd. De communicatie daarover prima. Ik kreeg direct antwoord hoe het zat.
Prima service
Nu voor de 2e keer meegemaakt dat van een bestelling van 10 artikelen 1 artikel een zeer lange levertijd heeft en daardoor het gehele pakket wordt vertraagd. Je krijgt hiervan geen terugkoppeling. De levertijd is onbekend en meer info krijg je niet. De productkwaliteit is goed. Echter de bestelde grondkabel past niet in de bestelde flexibele omhullingsbuis. Die omhullingsbuis heb ik nu voor niet
levering duurde langer dan 5 dagen
Het heeft wel lang geduurd 2 weken maar vrijdag ontvangen De blikken zaten wel vol deuken er is dus niet netjes mee omgegaan Wat ik jammer vind Groetjes van Gerard
Defect artikel, wat al eens is teruggestuurd, ontvangen. Gelukkig doen ze niet moeilijk met retouren, maar ik schiet er verder niets mee op. Controle voor verzenden, zeker bij een teruggestuurd artikel, is aan te bevelen.
Op de site stond aangegeven verzending binnen 2 werkdagen. Heb een week op de spullen moeten wachten
bij bestelling stond dat het binnen 2 dagen bezorgd zou worden na ruim.een week zelf mailgestuurd Toen wel binnn 2 dagen mijn vermoeden is dat mijn bestelling vergeten was
De orderbevestiging vermeldde: op voorraad, verzending binnen 2 werkdagen. Na een week had ik nog geen track&trace code. Belangrijker, ik werd niet pro-actief geïnformeerd over de vertraging en een statusupdate is online niet beschikbaar.
pas bij navraag na bijna 2 weken kreeg ik te horen dat bepaald product niet meer leverbaar was.
Jammer dat er geen direct contact mogelijk is. Chat of Tel.
De bezorging zou 5 werkdagen duren, werden er 12. Verder bestelling zoals het hoort. Niets speciaals niet negatief maar ook niet positief
Goede kwaliteit ballasten
Staat op website volgende dag leverbaar en wordt vervolgens 7 werkdagen later geleverd.
Te lange levering 's maandags besteld, vrijdag ontvangen.