Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

801 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.009 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2018
Klusspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 jun 2023
Netjes geholpen en goed ontvangen. Er was 1 artikel niet voorradig maar na 1 mailtje hadden ze de overige artikelen direct opgestuurd en mij op de hoogte gebracht over het niet voorradige artikel. De overige artikelen goed ontvangen. Verpakking mag iets beter. De artikelen zitten wel in aparte vakjes in de doos maar heeft geen bovenkant waardoor ze uit de vakjes vallen. Daarna liggen ze los in de doos eromheen. In ieder geval geen beschadigingen bij mij. Heb alles direct die avond de stopcontacten, schakelaars etc aangesloten en alles werkte naar behoren.

21 jan 2024
Het bestelde product was ruim op voorraad. Het bestelproces ging snel maar de levering verliep niet zoals beloofd. Ondanks dat ik bestelde om 15u30 (op een werkdag) is de levering pas de volgende dag laat ingepakt en dus later verstuurd. Daarnaast werd er bezorgd via DPD, een erg onbetrouwbare partner in België waardoor het 5 dagen duurde voor ik de spullen ontving, terwijl er op de site staat "voor 23u besteld, volgende dag in huis"

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

24 dec 2023
22 apr 2023

Prima, maar zoekfuctie van webshop kan beter

Geen klachten, prima op tijd geleverd. Kon alleen heel moeilijk waterdichte wandcontactdozen vinden in de webshop. Waterdichte schakelaars zijn duidelijk en snel te vinden maar de wcd's of waterdichte installaties ontbreken in het hoofdmenu.
28 apr 2023
Geachte heer Fokke, wij stoppen veel aandacht in het categoriseren van artikelen. Wanneer u bij schakelmateriaal kijkt, hebben wij een kopje "spatwaterdicht opbouw schakelmateriaal" hier is alles te vinden. Ik heb uw opmerking over de zoekfunctie doorgegeven aan IT, en gaan dit intern oppakken. Hopelijk zijn de producten naar wens. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
LH
Laurens H.
Amsterdam
2 jul 2023
Over het algemeen goed. Een dag later dan gedacht. Lag niet aan het bezorgende bedrijf. Artikel goed verpakt bezorgd. Is vervaging van hetzelfde apparaat dat wij al hadden. Neem aan dat ook dot apparaat wel weer een paar jaar mee zal gaan.
14 aug 2023
op de site stond voor een bepaalde tijd besteld morgen in huis, ik heb dit gedaan en moest toen een aantal dagen wachten voordat ik de producten in huis had, dit was wel jammer kon nu niet gelijk door met mij klus maar was geen grote ramp.
15 aug 2023
Beste heer Breunissen, Bedankt voor uw bericht. We vinden het vervelend om te horen, maar uw bestelling is verstuurd binnen de verwachte levertijd. U heeft 1 artikel besteld met de melding "voor 16u besteld, overmorgen in huis". Alle overige artikelen hadden de melding "voor 23u besteld, morgen in huis". Wellicht dat u dit over het hoofd heeft gezien. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
30 jul 2023
Bestellen op website is makkelijk. Allen afleveren is niet de volgende werkdag gebeurd. Kabel hadden ze niet op voorraad, hier netjes een mail van ontvangen en geld teruggestort gekregen. Wie weet tot een volgende bestelling.
16 dec 2023
Stop slaat door als je 220 volt verkeerd om aansluit op de transformator! Dus kun je dan weggooien! Dit is mijn 2e nieuwe trafo……..zou er een extra duidelijke tekening bijgesloten kunnen worden??? Met dank!
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer/mevrouw Kuijer, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u de bedrading verkeerd aangesloten heeft en dat het artikel hierdoor defect geraakt is. Mocht u twijfelen over de manier waarop een artikel aangesloten dient te worden, is het altijd mogelijk om telefonisch of per mail contact met ons op te nemen. Wij kunnen u hier dan bij helpen. Wat betreft de onduidelijke handleiding, wij hebben hier helaas geen invloed op. Deze wordt door de fabrikant gemaakt/bijgevoegd. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
HJ
Henri J.
Gorssel
16 okt 2023
De sortering van producten in prima. De producten zijn goed, en is alleen te weinig zicht op de levertijd. De volgende dag is echt niet nodig, maar geef iets nauwkeuriger aan wanneer ik het kan verwachten.
Correcte afhandeling. Levertijd iets langer dan opgegeven ondanks alles in voorraad was. " Voor ... besteld, morgen in huis" > pas drie dagen later.
2 aug 2023

Spullen die we nodig hadden, die we elders niet konden bestellen

Ze zijn wat traag met afleveren. Maar voor het overige prima leverancier. Met spullen die we nodig hadden, die we elders niet konden bestellen.
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer/mevrouw Sijben, Bedankt voor uw bericht. Helaas is uw bestelling een dag later bezorgd dan de verwachte levertijd en hebben we dit niet tijdig geconstateerd. Onze excuses voor het ongemak. Wel fijn om te horen dat uw tevreden bent met de producten! Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
HV
Hans V.
Voorst
25 sep 2023
Dat het een makkelijke webshop is👍 Wat beter kan is dat als de bestelling niet is effe een mail eruit doen wanneer dan alles komt.
21 aug 2023
Ik had een vraag over de werking van het apparaat. Ik kreeg een duidelijk antwoord, waarmee ik was geholpen. Prima zo !!
28 apr 2023

Goede webshop

Duidelijke product omschrijving. Uitgebreide keuze. Levering was 2 dagen na de aangekondigde levertijd.
7 nov 2023
Snelle levering artikel ( 16) en tegen een iets lagere prijs dan de concurrentie. Product in orde.
18 okt 2023

Beschadigde elementen netjes nagezonden.

Jammer dat er twee beschadigde elementen tussen zaten. Maar zeer netjes opgelost en nagezonden.
DM
D M.
vleuten
23 jul 2023

Prima webshop

Helaas niet alles op voorraad, dit was ook niet goed te zien. Vriendelijke klantenservice!
31 okt 2023
er was een probleem om te kunnen betalen, maar dit werd onderling vlot opgelost.
23 jul 2023
Vlugge en correcte bediening, alleen de verzendingskosten lagen tamelijk hoog !
13 aug 2023
Goed geleverd, alleen wel paar dagen later door foute voorraad status op aite
26 nov 2023
De oude sensor na 7 jaar defect. Nieuwe gekocht. Precies dezelfde. PERFECT>
AD
ALBERT D.
ANTWERPEN
16 aug 2023
gevraagde goederen gekregen en levertijd correct heb geen aanmerkingen