garmundo.nl- Logo - Beoordelingen

garmundo.nl

216 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden709 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2018
garmundo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending. De plantjes hadden wel een beetje te lijden gehad in de doos. Sommigen waren geknakt of bruin geworden. Houdt er rekening mee dat de plantjes nog heel klein zijn, dus niet zoals je ze in het tuincentrum koopt. Ze moeten nog flink groeien tot hun uiteindelijke hoogte. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ze bepaalde kleuren in het tuincentrum niet hadden en bij dit pakket wel. Ben benieuwd hoe de plantjes eruit zien als ze volgroeid zijn. Al met al tevreden!

30 apr 2023
Dozen waren nat, de planten zagen er slecht uit, de wortels Vd planten waren verdroogd, foei, foei!!!een zeer slecht te lezen brief met wat tips over de planten. Aan iedereen zal ik vertellen dat dit een een bedrijf is waar je beter GÉÉN planten moet kopen. Ik ben daarom ook erg boos.

Beoordelingen voor garmundo.nl

BR
Snel geleverd, goed verpakt, frisse planten
Antwoord van garmundo.nl
Fantastisch om te horen dat je blij bent met de snelle levering, de goede verpakking en de frisse planten! 🌱📦 We doen ons best om onze klanten tevreden te stellen. Graag tot een volgende keer bij Garmundo! 🌿😊
Duidelijk, snel en netjes verpakt.
Antwoord van garmundo.nl
Super om te horen dat je tevreden bent met onze service! We streven ernaar om duidelijkheid te bieden, snel te handelen en natuurlijk alles netjes te verpakken. Als je nog vragen hebt of meer groen nodig hebt, laat het ons weten! 🌿📦
11 feb 2024
Goed product en vlotte levering
Antwoord van garmundo.nl
Geweldig om te horen dat je tevreden bent met ons product en de vlotte levering! 🌿📦 Bedankt voor je feedback, en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, weet je ons te vinden! 😊
10 feb 2024
Mooi boompje en snel bezorgd.
Antwoord van garmundo.nl
Super fijn om te horen dat je blij bent met je mooie boompje en de snelle bezorging! Als je nog meer groen nodig hebt, staan we altijd voor je klaar! 🌿😊
levering boven verwachting
Antwoord van garmundo.nl
Geweldig om te horen dat de levering je verwachtingen heeft overtroffen! 🚚✨ We doen ons best om onze klanten blij te maken. Als je nog meer nodig hebt of vragen hebt, laat het ons weten! 🌿😊
28 jan 2024
Alles volgens afspraak
Antwoord van garmundo.nl
Top om te horen dat alles volgens afspraak verliep! 🎉 We streven ernaar om onze beloften na te komen en het jou gemakkelijk te maken. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we voor je klaar! 🌿😊
ML
nog niets ontvangen
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je review! Om de planten zo vers mogelijk te bezorgen, werken we met vaste afhaaldagen bij onze kwekers. 🌿 Tijdens het bestelproces zie je in welke week de planten worden geleverd. Ik zie dat de planten ook zijn bezorgd in de week die gekozen werd. Heel veel plezier ermee, en graag tot een volgende keer bij Garmundo! 🌼
18 feb 2024
Ik kreeg van de vervoerder bericht dat uw zending beschadigd was en naar u door de vervoerder is teruggestuurd. Hoop dat ik snel een nieuwe zending ontvang die wel nieuw/heel is.
Antwoord van garmundo.nl
Vervelend te horen dat het pakket onderweg bij DHL beschadigd is geraakt. Goed dat je contact opgenomen hebt met ons hierover, ik zie dat mijn collega een nieuwe zending met verse planten in orde heeft gemaakt voor je. Hopelijk komt dit pakket direct goed bij je binnen, alvast veel plezier ermee! Graag tot de volgende keer bij Garmundo!🌿

Wortelgoed was volledig uitgedroogd

Het geleverde wortelgoed was volledig uitgedroogd. Slecht verpakt.
Antwoord van garmundo.nl
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met het geleverde wortelgoed. Dat is zeker niet de ervaring die we willen bieden! Wanneer een bestelling binnen komt en je niet tevreden bent, gelieve dan altijd direct contact met ons op te nemen. We ontvangen dan graag foto's van het ontvangen goed, zodat we een oplossing kunnen bieden of advies kunnen geven. Als er iets is dat we voor je kunnen betekenen, laat het ons dan weten! 🌿
15 sep 2023
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je feedback! 😊 Fijn om te horen dat je tevreden bent, ondanks dat enkele plantjes een knikje hadden bij ontvangst. We proberen de planten zo zorgvuldig mogelijk te verpakken, echter is het niet altijd te voorkomen dat er een knikje ontstaat in een plantje. Gelukkig kan een knikje geen kwaad, de plant zal eenmaal in de grond goed herstellen! Onze plantjes zijn inderdaad nog vrij klein, maar ze hebben daardoor juist veel potentie om te groeien tot een volle plant! We zijn benieuwd naar de bloeiende resultaten in je tuin! 🌱🌼 Happy Gardening!
4 okt 2023
De verpakking is in hoogte te klei, waardoor de bovenste 3 a 4 takken van 4 planten =/- 10 cm. afgebroken waren. Gebruik dozen die circa 15 cm hoger zijn !! Dit probleem zien liefhebbers niet graag, doe er uw voordeel mee, instrueer uw verpakkings afdeling op vakmanschap, opletten !! Compli : de kwaliteit van de fruitbomen is gewoon GOED. gr. H.W. Opheij Veghel 5461gb.
16 okt 2023
Dank voor je eerlijke feedback! Onze excuses voor de ongemakken met de verpakking, we nemen dit serieus op en zullen onze nagaan waar in het proces dit mis ging. Gelieve altijd direct contact met ons op te nemen wanneer je problemen ervaart, dan kunnen we een gepaste oplossing bieden. Mocht je over de desbetreffende kwestie nog vragen hebben, dan ontvangen we graag een mail van je hierover. Alsnog fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van de fruitbomen. Geniet van het nieuwe groen in je tuin! 🌿🌱
15 mei 2023

Mijn bijzondere plantjes

Goed ingepakt,bijna geen zand uit de potjes. Toen ik ze buiten in de zon zetten ,stonden ze binnen paar uurtjes rechtop, ze waren wat plat in de doos maar zover ik wist konden deze plantjes daar tegen. Jullie hadden voorraad en ik heb bij 10 andere gekeken en daar waren de plantjes ietsje duurder en de verzendkosten ook + jullie waren erg snel.
23 mei 2023
Hey Susan, Bedankt voor de geweldige review! Super dat je blij bent met de plantjes van Garmundo. En hoe gaaf dat ze na een paar uurtjes in de zon weer helemaal rechtop stonden. Als je nog meer bijzondere plantjes nodig hebt, we staan voor je klaar! Happy gardening! 🌿
5 sep 2023
Borderpakketten besteld en in goede orde ontvangen. Een tip is om elke planten voorzien van een kaartje met de plantnaam. Sommige planten zijn geleverd zonder bladeren. Ik kon niet zien welk plantje dit was…. Hopelijk komen deze planten wel uit in het voorjaar en zijn ze goed geplant volgens het schema!
11 sep 2023
Hey daar! Bedankt voor je bestelling en feedback. We zijn blij dat je borderpakketten in goede staat zijn aangekomen. 🌱📦 Tot nu toe zit er inderdaad één kaartje per plantsoort in het pakket. We zullen zeker kijken naar de mogelijkheid om aan alle planten plantkaartjes toe te voegen voor gemakkelijke identificatie. 🌿😊 Naar verwachting komen de planten alsnog uit in het voorjaar, zolang de plant goed geworteld heeft, en goede verzorging en een beetje liefde krijgt, kan het bijna niet mis gaan! Mocht je alsnog problemen ondervinden, neem dan gerust contact op met de klantenservice! Hopelijk wordt je border prachtig! 🌸
BV
Bianca V.
Enkhuizen
13 jul 2023

Kwaliteit planten

De kwaliteit van de planten vind ik subliem. Door de bezorger werd de doos op zijn kop bezorgd met zijn excuus omdat de onderkant nat was. Misschien handig om erop te vermelden wat boven is en dat er planten in zitten of iets verzinnen dat het water tbv behoud planten de doos niet kapot maakt.
Antwoord van garmundo.nl
Geweldig om te horen dat je zo blij bent met de planten! 🌿 Vervelend dat het pakket ondersteboven geleverd werd, en de onderkant nat was. We waarderen je feedback en gaan zeker nadenken over een oplossing betreft het verzenden van de planten. Jouw groene geluk blijft onze prioriteit. Veel plezier met je prachtige planten! 🌿🌻 Team Garmundo
28 apr 2023

Levering zonder track and trace

Ik heb helaas geen track and trace gekregen voor de levering. Dus onverwachts stond de bezorger op de stoep. Gelukkig met de video deurbel de bomen laten plaatsen op de stoep voor ons huis. Qua aanlevering verder geen opmerkingen. Alles geplaatst en nu afwachten hoe het groeit :)
3 mei 2023
Hey Kevin, Bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het vervelend dat de levering niet helemaal ging zoals gehoopt. We begrijpen dat het vervelend is om niet op de hoogte te zijn van de levering en we zullen kijken of we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Helaas is track en trace nog niet altijd mogelijk bij zendingen met pallet. Onze partners werken hier hard aan, maar als je zeker wil weten wanneer er wordt geleverd kun je altijd telefonisch contact met ons opnemen. Aan de andere kant zijn we blij te horen dat je tevreden bent met je Laurieren. We hopen dat ze goed zullen groeien en dat je er nog lang van kunt genieten! Team Garmundo
27 mei 2023
Drie sterren omdat de website en de informatie van Garmundo in orde waren. Helaas pakket tot nu toe niet ontvangen en van DHL geen informatie wanneer het bezorgd wordt. Ik vrees dat indien dit pakket na de pinksterdagen bezorgd wordt dat er weinig over is van de planten😧.
31 mei 2023
Hey daar! Bedankt voor je review en het delen van je ervaring met Garmundo. We waarderen je positieve feedback over onze website en informatie. Het spijt ons echter dat je pakket later is aangekomen en dat DHL geen duidelijke bezorginformatie heeft gegeven. We begrijpen dat je je zorgen maakt over de staat van de planten na de pinksterdagen. We willen graag helpen en ervoor zorgen dat je tevreden bent met je bestelling. Als je niet zeker bent over de staat van de planten, neem dan zeker contact op met onze klantenservice. Dan kijken we samen naar een oplossing. We zien je bericht graag tegemoet. Hartelijke groeten, Het Garmundo-team
30 apr 2023
Goede en snelle levering; mooie jonge planten met duidelijke instructies. We hebben ze vandaag geplant (schaduw border) en we weten natuurlijk nog niet hoe ze aanslaan, de verwachting is hoog omdat het gezonde jonge planten zijn. Nu genoeg water en aandacht blijven geven.
3 mei 2023
Hey Claudia, Bedankt voor het delen van je ervaring! Leuk om te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Veel succes met het verzorgen van de planten en hopelijk groeien ze goed. Wij denken dat dat wel goet gaat komen en anders helpen we je graag verder. Team Garmundo
28 jul 2023
Echt boven verwachting zijn de planten. De Thuja's zijn vol en groen en de juiste hoogte. De viburnum lekker vol en de Elaeagnus ook geweldig. Alles is op tijd geleverd, alle planten goed. We zijn top tevreden over de kwaliteit en de bezorging. Echt aan te bevelen.
Antwoord van garmundo.nl
Wow, wat een geweldige review! Thuja's, Viburnum en Elaeagnus in topvorm - dat zien we graag! 🍃 Fijn dat ook de levering naar wens is! Je tuin wordt vast prachtig. Bedankt voor je support en aanbeveling. Als je meer groenavonturen wilt, staan we voor je klaar! 🌳🚚 Groene groet van Team Garmundo
Prima geregeld wat verzending en verpakking betreft. Communicatie was ook uitstekend. Maar helaas werd het pakket voor de deur neergezet in plaats van bij de overburen, zoals ik in mijn dhl had aangegeven. Dankzij de alerte buurvrouw kwam het toch goed.
Antwoord van garmundo.nl
Hey, goed om te horen dat verzending en communicatie top waren!🌼 Jammer dat het pakket niet bij de overburen belandde zoals aangegeven, gelukkig was de buurvrouw alert! We zijn afhankelijk van DHL in dit geval, gelieve altijd dergelijke dingen bij ons te melden per mail, zodat wij dit als klacht kunnen indienen bij DHL. Alsnog fijn dat het is goed gekomen, graag tot een volgende keer bij Garmundo! 🌱