garmundo.nl- Logo - Beoordelingen

garmundo.nl

217 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden710 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2018
garmundo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending. De plantjes hadden wel een beetje te lijden gehad in de doos. Sommigen waren geknakt of bruin geworden. Houdt er rekening mee dat de plantjes nog heel klein zijn, dus niet zoals je ze in het tuincentrum koopt. Ze moeten nog flink groeien tot hun uiteindelijke hoogte. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ze bepaalde kleuren in het tuincentrum niet hadden en bij dit pakket wel. Ben benieuwd hoe de plantjes eruit zien als ze volgroeid zijn. Al met al tevreden!

30 apr 2023
Dozen waren nat, de planten zagen er slecht uit, de wortels Vd planten waren verdroogd, foei, foei!!!een zeer slecht te lezen brief met wat tips over de planten. Aan iedereen zal ik vertellen dat dit een een bedrijf is waar je beter GÉÉN planten moet kopen. Ik ben daarom ook erg boos.

Beoordelingen voor garmundo.nl

Mooie bamboeplanten, goede levering en snelle service
Netjes geleverd,mooie planten ! snel geleverd
Antwoord van garmundo.nl
Super om te horen dat je tevreden bent met de levering en de kwaliteit van de planten! We streven er altijd naar om onze klanten een vlotte en positieve ervaring te bieden. Bedankt voor je positieve feedback en vertrouwen in Garmundo!🌿🌼
Goed verpakt en volgens afspraak bezorgt
Antwoord van garmundo.nl
Fijn dat alles goed verpakt was en op tijd bezorgd is volgens afspraak! We doen ons best om een betrouwbare service te bieden. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, laat het ons gerust weten. Bedankt voor je positieve feedback! 📦🌿
Snelle levering, En ziet er goed uit!
GB
Gis B.
Rijswijk in Gelderland
7 apr 2024
Goed plantenmateriaal: 9 punten!!!
Antwoord van garmundo.nl
Fantastisch om te horen dat je tevreden bent met het plantmateriaal! We streven altijd naar kwaliteit en zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor je positieve feedback en je hoge waardering! 🌿🌟
Snelle levering/ prima plantjes
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je positieve review!🌱 Fijn dat je tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van de plantjes! We streven altijd naar een goede service en hoogwaardige producten.
zal het niet weten
Top geregeld.
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je positieve review, dat doet ons goed! Graag tot een volgende keer bij Garmundo!🌸
Communicatie
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je positieve review, we staan graag voor je klaar! Tot een volgende keer bij Garmundo!🌿
Geen idee
+++++++