garmundo.nl- Logo - Beoordelingen

garmundo.nl

223 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden707 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2018
garmundo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending. De plantjes hadden wel een beetje te lijden gehad in de doos. Sommigen waren geknakt of bruin geworden. Houdt er rekening mee dat de plantjes nog heel klein zijn, dus niet zoals je ze in het tuincentrum koopt. Ze moeten nog flink groeien tot hun uiteindelijke hoogte. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ze bepaalde kleuren in het tuincentrum niet hadden en bij dit pakket wel. Ben benieuwd hoe de plantjes eruit zien als ze volgroeid zijn. Al met al tevreden!

30 apr 2023
Dozen waren nat, de planten zagen er slecht uit, de wortels Vd planten waren verdroogd, foei, foei!!!een zeer slecht te lezen brief met wat tips over de planten. Aan iedereen zal ik vertellen dat dit een een bedrijf is waar je beter GÉÉN planten moet kopen. Ik ben daarom ook erg boos.

Beoordelingen voor garmundo.nl

24 feb 2024
Geen enkele info wanneer het geleverd wordt. Er is een tijdslot van drie dagen. Op vrijdagmorgen stond het nog in verwerking en 10 minuten later staat Bpost aan de deur. Je kan niet eisen dat men 3 dagen achter het venster zit te wachten.
Antwoord van garmundo.nl
Vervelend te horen dat de informatie over je bestelling niet goed binnen lijkt te zijn gekomen. Wanneer een bestelling met DHL wordt verstuurd, zoals ook in dit geval, ontvang je altijd de track & traces per mail. Ik zie dat de track & traces ook zijn verzonden naar je mail adres, wellicht is deze mail in je spam inbox terecht gekomen? Je mag ons altijd bellen of mailen voor verdere informatie, we helpen je graag verder. 😊 Je hoeft zeker geen 3 dagen thuis te wachten op je pakket, je kunt zelfs binnen de track & trace wijzigingen maken als het bezorgmoment niet schikt. Gelieve dus contact op te nemen met ons indien je de track & traces niet terug kunt vinden in je mail. Graag tot een volgende keer bij Garmundo! 🌿
23 apr 2023

Roelofs Bakel

De wortels van de planten waren allemaal verdroogd. Aan sommige planten zaten bladeren die ook allemaal verdroogd waren. Ik heb ze direct in water gezet en het is de vraag hoeveel planten er overleven. Ik denk minder dan de helft. gr. S. Roelofs tel 0655783988
24 apr 2023
Hoi Seine, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met onze planten. We vinden het jammer om te horen dat de planten bij jou niet in goede staat zijn aangekomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we willen dit graag voor je oplossen. Zou je ons alsjeblieft een e-mail kunnen sturen met jouw bestelnummer en foto's van de planten? Zo kunnen we kijken wat we voor je kunnen betekenen en ervoor zorgen dat je alsnog tevreden bent met jouw aankoop. We hopen snel van je te horen! Team Garmundo
10 mei 2023

misschien eerst leveren ?

je vraagt mij te beoordelen maar heb nog geen goederen verkregen of een bevestiging wanneer ze komen. Beoordelen is denk ik beter als het hele proces afgerond is.
23 mei 2023
Dag Stefan, Bedankt voor je eerlijke feedback! We begrijpen dat je het vreemd vindt dat we je vragen om een beoordeling te geven terwijl je nog geen levering hebt ontvangen. Dit gebeurt automatisch. Onze excuses voor het ongemak. Wel zijn we natuurlijk beniewd of je tevreden bent over je gemengde fruithaagje? Het Garmundo-team
29 sep 2023
Planten zijn goed en snel geleverd. Voor 2 borderpakketten moest ik 2x verzendkosten betalen terwijl het dezelfde dag geleverd wordt.
16 okt 2023
Dankjewel voor je feedback! Het klopt dat er per pakket verzendkosten in rekening worden gebracht. De pakketten worden per doos verpakt, en voor elke doos betalen we verzendkosten. Het is tot nu toe nog niet mogelijk om meerdere pakketten als één zending te versturen, hopelijk hiervoor je begrip! We nemen je feedback mee ter verbetering. Als je nog andere vragen hebt, staan we altijd voor je klaar! 🌿