garmundo.nl- Logo - Beoordelingen

garmundo.nl

228 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden662 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2018
garmundo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending. De plantjes hadden wel een beetje te lijden gehad in de doos. Sommigen waren geknakt of bruin geworden. Houdt er rekening mee dat de plantjes nog heel klein zijn, dus niet zoals je ze in het tuincentrum koopt. Ze moeten nog flink groeien tot hun uiteindelijke hoogte. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ze bepaalde kleuren in het tuincentrum niet hadden en bij dit pakket wel. Ben benieuwd hoe de plantjes eruit zien als ze volgroeid zijn. Al met al tevreden!

30 apr 2023
Dozen waren nat, de planten zagen er slecht uit, de wortels Vd planten waren verdroogd, foei, foei!!!een zeer slecht te lezen brief met wat tips over de planten. Aan iedereen zal ik vertellen dat dit een een bedrijf is waar je beter GÉÉN planten moet kopen. Ik ben daarom ook erg boos.

Beoordelingen voor garmundo.nl

ik had bij verschillende soorten geen kaartje zitten en wist dus niet welke planten dit waren en heb op de gok de planten gepoot.
Antwoord van garmundo.nl
Het klopt dat niet in elk potje een kaartje zit, per soort stoppen we er een kaartje bij. Mocht je ooit twijfelen aan welk plantje in welk potje zit, neem dan gerust contact met ons op zodat we je hiermee kunnen helpen. Alvast veel plezier van de bloeiende border! 🌸

Planten die ik ontving lagen niet netjes, door en over elkaar. Verder schreeuwden ze om water.

Planten die ik ontving lagen wat
Verzending kan beter
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je eerlijke feedback. Vervelend dat je niet zo tevreden bent over de verpakking van de planten. We streven altijd naar verbetering en een nette verzending van planten. Enkele soorten planten worden opgestapeld verzonden, echter dienen ze wel stevig in de doos te zitten. We nemen je feedback mee! Bij verdere vragen, neem gerust contact met ons op.🌿
KV
KLaas v.
eindhoven
alles goed verlopen
Antwoord van garmundo.nl
Fijn dat alles goed is verlopen, graag tot een volgende keer bij Garmundo! 🌿
Groot verschil in kwaliteit. Twee bossen Fagus, met een goede wortels een erg matig
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je feedback! Vervelend te horen dat er verschil in kwaliteit lijkt te zitten, dit is natuurlijk niet de ervaring die we willen bieden. We streven altijd naar consistentie in kwaliteit. Gelieve contact met ons op te nemen, zodat we de situatie kunnen bekijken en advies kunnen geven! 🌱 Alvast bedankt en graag tot een volgende keer bij Garmundo!
4 okt 2023
De verpakking is in hoogte te klei, waardoor de bovenste 3 a 4 takken van 4 planten =/- 10 cm. afgebroken waren. Gebruik dozen die circa 15 cm hoger zijn !! Dit probleem zien liefhebbers niet graag, doe er uw voordeel mee, instrueer uw verpakkings afdeling op vakmanschap, opletten !! Compli : de kwaliteit van de fruitbomen is gewoon GOED. gr. H.W. Opheij Veghel 5461gb.
16 okt 2023
Dank voor je eerlijke feedback! Onze excuses voor de ongemakken met de verpakking, we nemen dit serieus op en zullen onze nagaan waar in het proces dit mis ging. Gelieve altijd direct contact met ons op te nemen wanneer je problemen ervaart, dan kunnen we een gepaste oplossing bieden. Mocht je over de desbetreffende kwestie nog vragen hebben, dan ontvangen we graag een mail van je hierover. Alsnog fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van de fruitbomen. Geniet van het nieuwe groen in je tuin! 🌿🌱
5 sep 2023
Borderpakketten besteld en in goede orde ontvangen. Een tip is om elke planten voorzien van een kaartje met de plantnaam. Sommige planten zijn geleverd zonder bladeren. Ik kon niet zien welk plantje dit was…. Hopelijk komen deze planten wel uit in het voorjaar en zijn ze goed geplant volgens het schema!
11 sep 2023
Hey daar! Bedankt voor je bestelling en feedback. We zijn blij dat je borderpakketten in goede staat zijn aangekomen. 🌱📦 Tot nu toe zit er inderdaad één kaartje per plantsoort in het pakket. We zullen zeker kijken naar de mogelijkheid om aan alle planten plantkaartjes toe te voegen voor gemakkelijke identificatie. 🌿😊 Naar verwachting komen de planten alsnog uit in het voorjaar, zolang de plant goed geworteld heeft, en goede verzorging en een beetje liefde krijgt, kan het bijna niet mis gaan! Mocht je alsnog problemen ondervinden, neem dan gerust contact op met de klantenservice! Hopelijk wordt je border prachtig! 🌸
28 apr 2023

Levering zonder track and trace

Ik heb helaas geen track and trace gekregen voor de levering. Dus onverwachts stond de bezorger op de stoep. Gelukkig met de video deurbel de bomen laten plaatsen op de stoep voor ons huis. Qua aanlevering verder geen opmerkingen. Alles geplaatst en nu afwachten hoe het groeit :)
3 mei 2023
Hey Kevin, Bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het vervelend dat de levering niet helemaal ging zoals gehoopt. We begrijpen dat het vervelend is om niet op de hoogte te zijn van de levering en we zullen kijken of we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Helaas is track en trace nog niet altijd mogelijk bij zendingen met pallet. Onze partners werken hier hard aan, maar als je zeker wil weten wanneer er wordt geleverd kun je altijd telefonisch contact met ons opnemen. Aan de andere kant zijn we blij te horen dat je tevreden bent met je Laurieren. We hopen dat ze goed zullen groeien en dat je er nog lang van kunt genieten! Team Garmundo
27 mei 2023
Drie sterren omdat de website en de informatie van Garmundo in orde waren. Helaas pakket tot nu toe niet ontvangen en van DHL geen informatie wanneer het bezorgd wordt. Ik vrees dat indien dit pakket na de pinksterdagen bezorgd wordt dat er weinig over is van de planten😧.
31 mei 2023
Hey daar! Bedankt voor je review en het delen van je ervaring met Garmundo. We waarderen je positieve feedback over onze website en informatie. Het spijt ons echter dat je pakket later is aangekomen en dat DHL geen duidelijke bezorginformatie heeft gegeven. We begrijpen dat je je zorgen maakt over de staat van de planten na de pinksterdagen. We willen graag helpen en ervoor zorgen dat je tevreden bent met je bestelling. Als je niet zeker bent over de staat van de planten, neem dan zeker contact op met onze klantenservice. Dan kijken we samen naar een oplossing. We zien je bericht graag tegemoet. Hartelijke groeten, Het Garmundo-team
8 mei 2023
Mooie plantjes, rommelig verpakt, waardoor de helft uit de bakjes lag. Helaas ontbraken 6 plantjes in mijn bestelling. Na telefoontje met heel vriendelijke klantenservice ben ik in afwachting van de nazending.
11 mei 2023
Beste Alouette, Bedankt voor je review. Fijn te horen dat je tevreden bent met de geleverde planten. Natuurlijk wel vervelend dat je pakket wat rommelig binnen is gekomen en er 6 planten miste, excuses daarvoor! Ik zie dat de nalevering intussen werd geleverd, daarmee ga ik er vanuit dat het nu in orde is. We nemen je feedback mee, veel plezier van de planten! Met vriendelijke groet, Team Garmundo
16 apr 2023
Bestelling verliep vlot. De kwaliteit planten viel tegen. Drie potjes bevatten geen zichtbare planten. Slechte uitleg over de nummering van de planten. Bestelling bevatte niet de inhoud zoals beschreven
18 apr 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Bij Garmundo vinden we de klantervaring erg belangrijk en we vinden het dus vervelend om te lezen dat je bestelling niet helemaal aan je verwachtingen voldeed. We waarderen je feedback en zullen dit bespreken met onze kweker. Tevens staan onze groen specialisten voor je klaar om je verder te helpen. Wij zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar op +31485319259. Of stuur ons een bericht naar klantenservice@garmundo.nl. Prettige dag, Team Garmundo
16 apr 2023
Ik kon aangeven dat ik mijn bestelling op 12 april zou ontvangen en dat werd 14 april zonder dat ik daarover geinformeerd werd.
18 apr 2023
Hey Astrid, Bedankt voor je feedback. We begrijpen je teleurstelling over de vertraging van je bestelling en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit kan hebben veroorzaakt. Bij Garmundo streven we altijd naar de beste klantervaring. Helaas zijn we voor leveringen afhankelijk van onze logistieke partners en in drukke periodes kan vertraging soms voorkomen. We hopen dat je tevreden bent over je planten en we zullen je feedback meenemen in het verbeteren van onze informatievoorziening. Nogmaals bedankt. Team Garmundo
18 apr 2023
Geen plant schema bijgevoegd en planten hebben geen kaartje met naam. Enkele plantjes in slechte conditie
18 apr 2023
Dag Vera, Hartelijk dank voor je feedback over je ervaring met Garmundo. We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden was met de service die je hebt ontvangen. Het is belangrijk voor ons om je te voorzien van de juiste informatie en materialen om je te helpen bij het planten en onderhouden van je border. Het beplantingsschema zit normaal aan de buitenkant van de doos en de plantjes zijn netjes per soort gelabeld. We begrijpen dat het ontbreken van naamlabels en een beplantingsschema voor verwarring kan zorgen. Vaste planten kunnen bij levering wat klein ogen, maar zullen in je border nog flink groeien met de nodige groeiruimte, zon en water. Tevens zijn niet alle plantjes wintergroen en dienen zij dus nog uit de "ruststand" te komen. We zijn ervan overtuigd dat je in de zomer tevreden zult zijn met je borderpakket, maar je kunt altijd contact met ons opnemen indien dit niet het geval is. Dan zorgen we voor een nette oplossing. Nogmaals bedankt voor je feedback en we hopen je in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn. Het Garmundo team
6 mei 2023
Het duurde lang voordat de bestelling kwam en dat kwam toevallig heel vervelend uit
11 mei 2023
Beste Esther, Bedankt voor je feedback. Vervelend te horen dat je pakket wat langer onderweg is geweest, en dit vervelend uit kwam. We zijn voor levering helaas afhankelijk van onze vervoerder, we doen ons uiterste best om alles zo snel mogelijk te leveren bij onze klanten. We nemen je feedback mee! Alsnog veel plezier met je bestelling gewenst! Met vriendelijke groet, Team Garmundo
2 apr 2023
Plantjes zijn soms wel heel erg klein. Vergelijk 2 foto’s maar
12 apr 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Sommige plantjes zullen bij aanvang klein ogen, maar zullen in uw border nog flink groeien met de nodige groeiruimte, zon en water. Niet alle plantjes zijn wintergroen en dienen nog uit hun 'ruststand' te komen. We zijn ervan overtuigd dat u in de zomer tevreden bent over uw borderpakket, maar u kunt contact met ons opnemen indien dit niet het geval is. Dan zorgen we voor een nette oplossing. Mvg, Team Garmundo
10 apr 2023

22 besteld 20 geleverd….

22 kleine plantjes besteld 20 geleverd….. Portugese laurier
18 apr 2023
Bedankt voor je recensie. Wat vervelend dat je bestelling niet compleet is. Neem gerust rechtstreeks contact met ons op en we zullen ons best doen om een oplossing te vinden. We zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar op +31485319259. Of stuur ons een bericht naar klantenservice@garmundo.nl. Team Garmundo
16 nov 2023
De potten zagen er goed uit maar waren wel droog.
Antwoord van garmundo.nl
Hey! Bedankt voor je feedback! 🌿 Jammer dat de potten droog waren, we doen ons best om de beste kwaliteit te leveren. Planten worden voorafgaand altijd goed verzorgd, daarbij zijn planten in de winter in rust, en kunnen ze het beter hebben om iets langer droog te staan. Uiteraard goed dat je dit alsnog bij ons meldt. Als er iets niet helemaal naar wens is, laat het ons altijd weten, we staan klaar om te helpen! 🌼
22 apr 2023
factuur
24 apr 2023
Beste ACM van Lipzig, Bedankt voor je review. We vinden het jammer dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Als je ons meer specifieke feedback kunt geven over wat er mis was met de factuur, kunnen we je verder helpen. Aarzel dus niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. We hopen dat je toch kunt genieten van je planten en we hopen dat we iets van je horen. Groetjes, Het Garmundo team