garmundo.nl- Logo - Beoordelingen

garmundo.nl

224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden705 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2018
garmundo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending. De plantjes hadden wel een beetje te lijden gehad in de doos. Sommigen waren geknakt of bruin geworden. Houdt er rekening mee dat de plantjes nog heel klein zijn, dus niet zoals je ze in het tuincentrum koopt. Ze moeten nog flink groeien tot hun uiteindelijke hoogte. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ze bepaalde kleuren in het tuincentrum niet hadden en bij dit pakket wel. Ben benieuwd hoe de plantjes eruit zien als ze volgroeid zijn. Al met al tevreden!

30 apr 2023
Dozen waren nat, de planten zagen er slecht uit, de wortels Vd planten waren verdroogd, foei, foei!!!een zeer slecht te lezen brief met wat tips over de planten. Aan iedereen zal ik vertellen dat dit een een bedrijf is waar je beter GÉÉN planten moet kopen. Ik ben daarom ook erg boos.

Beoordelingen voor garmundo.nl

Prima/mooie laurierstruiken. 100-125 cm besteld....ze waren iets groter, dus niet op de cm afgemeten 101cm.. Ze moeten nog aanslaan, maar ze zien er goed uit. Er zat (meer dan) genoeg net om de wortels heen. we kregen geen e-mail over de bezorgtijd. Dat was wel gezegd. We waren thuis, maar wat er anders was gebeurd? Detail.....conclusie...betrouwbare (web)shop.
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je positieve feedback over de laurierstruiken! Fijn dat ze iets groter waren dan verwacht en goed verpakt waren. Betreft de bezorgtijd, in onze bevestigingsmail vermelden we het volgende: "Leveringen per pallet krijgen geen tracking link. De chauffeur kan deze zonder handtekening lossen, dus je hoeft niet per se thuis te zijn" We zorgen er altijd voor dat het op een veilige plek komt te staan. Geniet van de planten en bedankt voor het vertrouwen in Garmundo! 🌿🚚
Frambozen prima verpakt geleverd. Waren niet degene die ik besteld had. Na contact alsnog de goede geleverd en de foute zending mocht ik behouden. Grote pluim voor dit bedrijf. Van harte aanbevolen!!!!
Antwoord van garmundo.nl
Super fijn te horen dat we het naar wens hebben kunnen oplossen voor je. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en je aanbeveling! Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt of vragen hebt, staan we voor je klaar. Geniet alvast van de heerlijke frambozen!! 🍇🌿
Keurig verpakt in dozen planten zien er goed uit met een mooie kluit aan wortels . Ben erg benieuwd van de zomer hoe ze eruit zien . En snel Geleverd zoals aangegeven was
Antwoord van garmundo.nl
Super om te horen dat je tevreden bent met de verpakking, de kwaliteit van de planten en de snelle levering! De planten zullen vast mooi gedijen deze zomer. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met je nieuwe planten! 🌿📦
Levering zoals beloofd, fijn dat er een plantschema bij zit. Planten direct geplant, afwachten of ze aanslaan.
Snelle reacties en goede levering. Ook een kleine aanpassing in de bestelling werd goed en snel opgelost. Top!
Antwoord van garmundo.nl
Super om te horen dat je tevreden bent met onze snelle reactie, levering en oplossing! Als je in de toekomst nog meer planten nodig hebt of vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor je positieve feedback en je steun!🌸
RP
31 mrt 2024

Alles prima geregeld

Goede prijs, duidelijke omschrijving, levering netjes op tijd. Nu hopen dat de bomen zich snel thuisvoelen.
Antwoord van garmundo.nl
Dat klinkt super! We zijn blij dat je tevreden bent met de prijs, de duidelijke omschrijving en de tijdige levering. Met een beetje verzorging en liefde, zullen de planten goed gedijen! Als je nog vragen hebt over de verzorging of iets anders nodig hebt, staan we altijd klaar om te helpen. Graag tot een volgende keer bij Garmundo!🌿🌻
Vlug geleverd, fijn geholpen aan de telefoon, goed advies, zeer vriendelijk, Kort gezegd fantastisch.
Antwoord van garmundo.nl
Wat fantastisch om te horen dat je tevreden bent met onze service! We streven er altijd naar om snel te leveren en behulpzaam te zijn, zowel online als aan de telefoon. Bedankt voor je lovende woorden en je positieve feedback. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Veel plezier met je bestelling!🌸🌿
FD
Frank d.
Enschede
Mooie samengestelde pakketen met goede instructie waar welke planten moet staan
Antwoord van garmundo.nl
Dat klinkt geweldig! We zijn blij dat je tevreden bent met onze samengestelde pakketten en de bijbehorende instructies. Ons doel is om het zo gemakkelijk mogelijk te maken voor onze klanten om prachtige tuinen te creëren. Bedankt voor je positieve feedback en graag tot een volgende keer bij Garmundo! 🌿🌼
Groot assortiment border pakketten die goed verpakt en snel geleverd worden.
31 mrt 2024

Snel en goed

Heel tevreden met de struikjes. Snelle levering via een duidelijke website.
Antwoord van garmundo.nl
Fantastisch om te horen dat je tevreden bent met de struikjes en dat de levering snel verliep! We streven er altijd naar om een soepele en efficiënte winkelervaring te bieden. Bedankt voor je positieve feedback en graag tot de volgende keer bij Garmundo! 🌿🚚
Super goed ingepakt en mooi op tijd geleverd. Ik ben heel te vrede .
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je positieve review, daar worden we blij van! Goed te horen dat je tevreden bent met de zorgvuldige verpakking en de tijdige levering. Jouw tevredenheid is onze prioriteit! Graag tot een volgende keer bij Garmundo!🌿
bezorg afspraak nagekomen en excusieve kwaliteit hartelijk dank
Mooie bamboeplanten, goede levering en snelle service
Het hele proces is heel goed en prettig verlopen.
Antwoord van garmundo.nl
Dat is geweldig om te horen! We streven ernaar om onze klanten een vlotte en aangename ervaring te bieden van begin tot eind. Als er iets is waarmee we kunnen helpen of als je nog vragen hebt, laat het ons gerust weten. Bedankt voor je positieve feedback en je steun! 🌟🌱
Netjes geleverd,mooie planten ! snel geleverd
Antwoord van garmundo.nl
Super om te horen dat je tevreden bent met de levering en de kwaliteit van de planten! We streven er altijd naar om onze klanten een vlotte en positieve ervaring te bieden. Bedankt voor je positieve feedback en vertrouwen in Garmundo!🌿🌼
Goed verpakt en volgens afspraak bezorgt
Antwoord van garmundo.nl
Fijn dat alles goed verpakt was en op tijd bezorgd is volgens afspraak! We doen ons best om een betrouwbare service te bieden. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, laat het ons gerust weten. Bedankt voor je positieve feedback! 📦🌿
Snelle levering, En ziet er goed uit!
Snelle levering/ prima plantjes
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je positieve review!🌱 Fijn dat je tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van de plantjes! We streven altijd naar een goede service en hoogwaardige producten.
23 mrt 2024
Zeer mooie kwaliteit!
Antwoord van garmundo.nl
Fantastisch om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten! We streven er altijd naar om hoogwaardige planten te leveren die aan je verwachtingen voldoen. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, staan we altijd klaar om te helpen. Bedankt voor je steun en positieve feedback! 🌿🌸
Keurige levering!
Antwoord van garmundo.nl
Dat is super om te horen! We streven altijd naar een uitstekende leveringsservice. Als je nog vragen hebt of verdere assistentie nodig hebt, laat het ons gerust weten. Bedankt voor je positieve feedback!🌿🌼