contorion.nl

54 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 jan 2023
contorion.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 mei 2023
Binnen 24 uur kreeg ik een keurig verpakt Kern Weegschaal, nadat ik alleen op hun website alle informatie kon vinden: de verschillende types van dat goede merk. Ik bestelde voor bij Contorion, terwijl ik vaak al jaren bij Amazon bestel. Contorion blijkt net zo duidelijk, veilig en snel. Daarom doe ik nu maar eens een positieve review, vooral ook voor anderen!
MK
Michael K.
Leidschendam, The Nethelands

30 sep 2023
Her en der zwart vuil op de koelkast, open verpakking, bruine substantie aan en in het deurtje waarvan ik hoop dat het pindakaas o.i.d is en geen luierinhoud! Gebruiksaanwijzing kwam uit de verpakking eruit vallen toen ik hem opendeed en het snoer is afgerold geweest. Duidelijk een retour of ex demo model en dat stond er niet bij! En geen reactie op mijn mail erover!

Beoordelingen voor contorion.nl

Kan nog niet beoordelen omdat ik mn bestelling nog niet heb. Duurt een paar weken. Dus in het midden gaan zitten
Antwoord van contorion.nl
Hallo, hartelijk dank voor je recensie, je ontvangt per e-mail informatie over je bestelling.
LG
leo G.
Ooltgensplaat
10 okt 2023
Bereikbaarheid en Levertijd nog niets ontvangen
Antwoord van contorion.nl
10 okt 2023
Hallo, bedankt voor je bericht. Je pakket is onderweg en wordt de komende dagen bezorgd. Neem contact met ons op via service@contorion.nl zodat we je het trackingnummer kunnen sturen en de link om de levering te volgen.