KommaGo.nl- Logo - Beoordelingen

KommaGo.nl

221 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.577 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2019
KommaGo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 apr 2023
Zonder overdrijving: bij dit bedrijf lijkt werkelijk alles te kloppen: ruim assortiment, redelijke prijzen en een uiterst correcte logistieke afhandeling, daarnaast een prettige klantgerichte communicatie.

De website werkt niet erg logisch. Als nieuwe klant verwacht je, dat wanneer je in het bestel en betaalproces kiest om een account aan te maken, dat de bestelling daar ook te vinden zal zijn. Ondanks nabellen is dit niet zo. De voorraad informatie is dramatisch. Alleen de voorraad in het eigen magazijn wordt getoond, maar van veel producten is er maar één op voorraad. Er is geen voorraadinformatie van de distributeur(s). Een verzoek voor deellevering is niet uitgevoerd. Uitstel van de levering werd wel keurig twee keer gemaild, de eerste, over enkele dagen leverbaar, maar de termijn van het tweede bericht, svp nog een week of drie wachten, was niet acceptabel. Het annuleren van de order verliep prima en de restitutie was snel. De excuses voor het mislopen leken ook oprecht te zijn.

Beoordelingen voor KommaGo.nl

24 okt 2023
Antwoord van KommaGo.nl
24 okt 2023
Wij zullen op kort termijn in contact met u treden, graag ontvangen wij uw feedback