KommaGo.nl- Logo - Beoordelingen

KommaGo.nl

220 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.577 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2019
KommaGo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 apr 2023
Zonder overdrijving: bij dit bedrijf lijkt werkelijk alles te kloppen: ruim assortiment, redelijke prijzen en een uiterst correcte logistieke afhandeling, daarnaast een prettige klantgerichte communicatie.

De website werkt niet erg logisch. Als nieuwe klant verwacht je, dat wanneer je in het bestel en betaalproces kiest om een account aan te maken, dat de bestelling daar ook te vinden zal zijn. Ondanks nabellen is dit niet zo. De voorraad informatie is dramatisch. Alleen de voorraad in het eigen magazijn wordt getoond, maar van veel producten is er maar één op voorraad. Er is geen voorraadinformatie van de distributeur(s). Een verzoek voor deellevering is niet uitgevoerd. Uitstel van de levering werd wel keurig twee keer gemaild, de eerste, over enkele dagen leverbaar, maar de termijn van het tweede bericht, svp nog een week of drie wachten, was niet acceptabel. Het annuleren van de order verliep prima en de restitutie was snel. De excuses voor het mislopen leken ook oprecht te zijn.

Beoordelingen voor KommaGo.nl

Lever wat beloofd wordt.

Lever wat beloofd wordt, juist na telefonisch overleg en toezegging over de artikelen bleken deze niet geleverd te zijn. Het enthousiaste mailtje dat de nalevering alsnog gaat plaatsvinden en de daarin vermeldde aantallen verkeerd zijn (deellevering). Nu "op eigen initiatief" contact met jullie opgenomen om dit op te lossen. Dit komt erg knullig over en dat is jammer!
Antwoord van KommaGo.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het leveren en de communicatie daaromheen is duidelijk niet goed gegaan. Onze excuses hiervoor. We nemen contact met je op en gaan het oplossen.

Product niet beschikbaar

Product stond als beschikbaar op de site maar was dat helaas niet. Wel netjes gebeld hierover door een medewerker.
Antwoord van KommaGo.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt ons dat we je product niet snel genoeg hebben kunnen uitleveren. Graag tot een volgende keer!

alleen orderbevestiging, na 9 dagen nog geen idee wanneer het geleverd wordt.

9 dagen geleden een orderbevestiging gekregen, bij navraag nog eens een bevestiging gekregen. Nog steeds geen spullen ontvangen en geen idee wanneer ik het kan verwachten. Met 2-3 werkdagen leveren is onzin.
Antwoord van KommaGo.nl
Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. We gaan direct actie ondernemen en nemen persoonlijk contact met je op om dit probleem op te lossen. Bedankt voor je geduld.

Had iets anders verwacht...

Antwoord van KommaGo.nl
Wij hebben veel producten wel in grote getalen op voorraad echter uw product was net uitverkocht en in afwachting op levering van fabrikant. Deze bleken opnieuw te moeten gaan producteren waardoor voor u niet alles beschikbaar was.
25 jul 2023

Levering OK, maar service niets waard!

Levering wat later dan verwacht, gezien tijdens bestelling toch alles voorradig was... Men geeft zich uit als professionals, maar de ondersteuning is alles behalve professioneel! Geen reactie op verschillende mails en vragen, indien er een reactie komt, lijkt het of deze beantwoord wordt door iemand zonder enige kennis van zaken... Je staat er alleen voor! Indien het om een aankoop gaat, krijg je wel reactie. Persoonlijk heb ik er spijt van om hier besteld te hebben. Jammer want er staat nog één en ander op de lijst om aan te schaffen, maar wel op een ander!
27 jul 2023
We nemen op kort termijn contact u op.
2 okt 2023
Support spreekt nauwelijks nederlands , Verschillende adviezen die ontoereikend zijn, heeel veel berichten van tickets die afgerond zouden zijn terwijl onduidelijkheden en problemen nog steeds bestaan. Uiteindelijk hebben we de meeste zaken zelf op moeten lossen. Ook nu bij levering nieuwe sim kaarten weer onduidelijk, geen sim code , zou gewoon een kwestie moeten zijn van kaart erin volgens verkoop. Maar geen wifi.
2 okt 2023
Achter op de simkaart houder staat de gebruiksaanwijzing om uw simkaart te activeren stap voor stap uitgelegd. Deze handleiding hebben wij tevens nogmaals verzonden naar u toe per e-mail
17 mei 2023
Ik bestel een Cardo Edge er staat levertijd van 1 tot 3 dagen, besteld op 7/5/2023 en het is nu 17/05/2023 en nog steeds niet geleverd! Als je belt is het de partner die het moet leveren en niet hun schuld ( schuilen achter hun partner) het is een handels bedrijf die handelt met jou geld heeft helemaal geen producten het gehele risico bij de klant laten!
22 mei 2023
Wij hebben uw bestelling geannuleerd en inmiddels openstaande bedrag gecrediteerd naar u toe.
Vertrouw de levertijden totaal niet, ze maken het mooier dan de werkelijkheid waardoor je dus ontzettend ang moet wachten en achteraf ergens anders het kunne kopen en sneller je product had gehad. Ik noem dit klanten voor liegen (wettelijk niet eens toegestaan) valse informatie verschaffen. Nooit meer dat ik hier iets koop.
Antwoord van KommaGo.nl
Het spijt ons dat de levertijd langer was dan u had verwacht. Onze excuses voor het ongemak. We zijn vastbesloten dit te verbeteren, en u kunt erop vertrouwen dat we alles in het werk stellen om dit in de toekomst te voorkomen.
14 apr 2023
I ordered a modem which I needed very urgent. One week later they send a review request: “how do you like the purchase” - funny part it’s never arrived. Probably it’s just a scammy site. Suggest to avoid
17 apr 2023
we zullen op kort termijn in contact met u treden
11 jul 2023
Produckt stazt op de dite als te leveren in 1 a3 dagen, maar na 2 dagen krijg ik bericht levertijd onbekend. Site staat nog steed levering in 1 dag
11 jul 2023
Inmiddels hebben wij op uw verzoek de bestelling kosteloos geannuleerd en openstaande bedrag gecrediteerd.
10 mei 2023
bestelling op 26/4 LEvertijd staat vermeld 3-5 werkdagen We zijn 10/5 en nog steeds gene pakketje Alsook geen antwoord op mijn mail...
11 mei 2023
We gaan vandaag in contact met u treden.
24 okt 2023
24 okt 2023
Wij zullen op kort termijn in contact met u treden, graag ontvangen wij uw feedback