KommaGo.nl- Logo - Beoordelingen

KommaGo.nl

221 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.577 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2019
KommaGo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 apr 2023
Zonder overdrijving: bij dit bedrijf lijkt werkelijk alles te kloppen: ruim assortiment, redelijke prijzen en een uiterst correcte logistieke afhandeling, daarnaast een prettige klantgerichte communicatie.

De website werkt niet erg logisch. Als nieuwe klant verwacht je, dat wanneer je in het bestel en betaalproces kiest om een account aan te maken, dat de bestelling daar ook te vinden zal zijn. Ondanks nabellen is dit niet zo. De voorraad informatie is dramatisch. Alleen de voorraad in het eigen magazijn wordt getoond, maar van veel producten is er maar één op voorraad. Er is geen voorraadinformatie van de distributeur(s). Een verzoek voor deellevering is niet uitgevoerd. Uitstel van de levering werd wel keurig twee keer gemaild, de eerste, over enkele dagen leverbaar, maar de termijn van het tweede bericht, svp nog een week of drie wachten, was niet acceptabel. Het annuleren van de order verliep prima en de restitutie was snel. De excuses voor het mislopen leken ook oprecht te zijn.

Beoordelingen voor KommaGo.nl

Lever wat beloofd wordt.

Lever wat beloofd wordt, juist na telefonisch overleg en toezegging over de artikelen bleken deze niet geleverd te zijn. Het enthousiaste mailtje dat de nalevering alsnog gaat plaatsvinden en de daarin vermeldde aantallen verkeerd zijn (deellevering). Nu "op eigen initiatief" contact met jullie opgenomen om dit op te lossen. Dit komt erg knullig over en dat is jammer!
Antwoord van KommaGo.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het leveren en de communicatie daaromheen is duidelijk niet goed gegaan. Onze excuses hiervoor. We nemen contact met je op en gaan het oplossen.

Product niet beschikbaar

Product stond als beschikbaar op de site maar was dat helaas niet. Wel netjes gebeld hierover door een medewerker.
Antwoord van KommaGo.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt ons dat we je product niet snel genoeg hebben kunnen uitleveren. Graag tot een volgende keer!

Probleemloze transactie

Het bestelproces was eenvoudig en duidelijk, er waren voldoende betaalmogelijkhedenvdie ook probleemloos werkten en bezorging wD snel.
MR
Marc R.
Ansterdam

Snelle geleverd

Snelle levering, Misschien iets betere beschrijvingen, eigen reviews van de producten.
23 mei 2023

KommaGo - Overzichtelijk en snel

KommaGo overzichtelijke website, snelle levering. Ik ken KommaGo van één van de gelieerde ondernemingen/websites. Had hier al goede ervaringen mee en nu dus ook met KommaGo. Duidelijke en overzichtelijke website en een snelle levering van de bestelde artikelen.
5 mei 2023
We ontvingen deze vragenlijst VOOR we het pakje mochten ontvangen. Het komt pas vandaag (05/05) aan. Als dit gebeurt, maak je je als consument ongerust, want dan vrees je dat het pakje verloren is gegaan. Jammer.
5 mei 2023
Bdankt voor uw input, dit zullen wij intern oppakken.
30 jul 2023
Envoi conforme et rapide Regret : comment donner une appréciation de ce qui est acheté ?
Antwoord van KommaGo.nl
merci pour votre commentaire, cette invitation est automatiquement envoyée via la boutique de confiance non KommaGo. Vous avez retourné le produit et exercé le droit de rétractation.
14 aug 2023
Correct en persoonlijke aanpak, product zoals verwacht.
duidelijke site met goede specs. snelle levering
21 aug 2023
Het gevraagde is op voorraad en vlot geleverd
2 nov 2023
Gewoon goede en betrouwbare webshop!
23 mei 2023
snelle service prima artikel