KommaGo.nl- Logo - Beoordelingen

KommaGo.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
KommaGo.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij KommaGo.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor KommaGo.nl

194 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 sep. 2021
Ik kreeg netjes een email dat de levering iets langer gaat duren. Tevens uitnodiging voor een webinar. Paar dagen later, bestelling nog niet ontvangen. Voordat ik navraag kon doen ben ik gebeld geworden met wederom excuses voor de vertraging. Echter, nu is product wel binnen gekomen en wordt vandaag nog opgestuurd. Ben uitermate tevreden met deze klantenservice. Ze weten daar hun klanten echt te waarderen.

13 sep. 2022
Product niet leverbaar, dus bellen voor levertijd: kan 1 dag, 1 week of een jaar zijn, of nooit. Zoeken op internet waar voorraad wel is en opnieuw gebeld en dan ineens binnen 3 dagen op de deurmat. Onzin verkopen op de servicedeskmedewerker kan funest zijn en is uiterst onproffessioneel, maar dat begrijpt u zelf zeker wel.

Beoordelingen voor KommaGo.nl

30 aug. 2022
Snelle levering en nette verzending
1 sep. 2022
Gewoon goed
van Luc V.
6 sep. 2022
2 sep. 2022
8 aug. 2022
Duidelijke uitleg van een medewerker gekregen en makkelijk een bestelling te plaatsen op de website.
17 aug. 2022
Goed product snelle levering
4 aug. 2022
25 jul. 2022
24 jul. 2022
30 jun. 2022
21 jun. 2022
Na bestelling geen faktuur en bestel-/betalingsbevestiging ontvangen. Later volgde een verzendbevestiging en de volgende dag het produkt ontvangen.
24 jun. 2022
23 jun. 2022
30 mei 2022
30 mei 2022
9 jan. 2022
Snelle levering van de bestelde producten. Alleen jammer dat bij de productbeschrijving niet wordt vermeld dat de smartswiches uitgaan van een standaard IP-adres. zie moet dus eerst de switch met een "WINDOWS" computer verbinden (niet via netwerk) om IP adres aan te passen en de GUI werkt alleen onder windows. Ik werk met alleen Mac!
28 sep. 2021
De voorraad was blijkbaar niet correct op de website. Ik werd daarover netjes gebeld en gemaild. Ik kon nog wel even wachten, uiteindelijk werd het product slechts een paar dagen later geleverd.
15 feb. 2022
Fijne makkelijke website. Goed kunnen chatten met medewerker, duidelijk en helder. Erg professioneel.
14 feb. 2022
producten waren niet voorradig bleek achteraf, wel mail gehad hierover wat als positief ervaren werd.