lusini.com/nl-nl/- Logo - Beoordelingen

lusini.com/nl-nl/

52 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.295 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mrt 2015
lusini.com/nl-nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Duidelijke website, goede prijs-kwaliteit verhouding, snelle levering. En vooral een hele goede en vriendelijke klantenservice. Jullie hebben er een tevreden klant bij en ik zal jullie zeker aanbevelen bij anderen.

11 nov 2023
Prijs - kwaliteit top. Alleen problemen met hun leverancier DHL. Zijn ze van afhankelijk uiteraard , maar wellicht flexibiliteit in keuzes postorder bedrijven als er problemen zijn. Te lang gewacht op m’n levering.

Beoordelingen voor lusini.com/nl-nl/

23 mrt 2024
perfect shop

Snelle en goede levering

Het artikel was zeer breekbaar en het was daarom goed verpakt. Ook het tijdstip van de levering was bovenverwachting snel.
10 feb 2024
Goede kwaliteit, snelle levering.
Antwoord van lusini.com/nl-nl/
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Om onze service te kunnen verbeteren, hadden we graag van uw vernomen waar wij u beter van dienst kunnen zijn. U mag ons steeds dit doorgeven op klantenservice@lusini.com. Alvast bedankt, uw LUSINI-team.
23 dec 2023
Mooi product en bestelling keurig afgewerkt. Zal mijn volgende artikel weer direct bestellen bij Lusini.

Goede prijs-kwaliteitverhouding

14 jul 2023
De tijdspanne tussen bestellen en ontvangen was volgens verwachting. Bij levering bleek er een glas kapot te zijn en zonder problemen werd dat gecrediteerd en binnen een paar dagen teruggestort op de rekening

Makkelijk en snel

De serveertafel was al in elkaar en makkelijk neer te zetten. Snel geleverd. Het lijkt mij voordeliger om de tafel met wielen samen te versturen, in plaats van in twee delen.
17 dec 2023

Breekbare items waren heel goed ingepakt

Alle breekbare items waren heel goed ingepakt! Levering binnen tijdschema en producten voldoen aan de verwachte kwaliteit
JK
John K.
Amsterdam
12 jul 2023
Prima service, bestelling toch matje te klein waarna gebeld, binnen 5 dagen nieuwe set kleding in huis
24 nov 2023
Snelle levering, goede kwaliteit, ze hadden wat vergeten te leveren,maar dat werd meteen recht gezet
28 sep 2023
Bestellen is eenvoudig. Informatie over de levering is duidelijk en wordt volgens afspraak nagekomen.
4 okt 2023
Alles was oké, van bestellen t.m. aflevering. maar bovenal de kwaliteit van het bestelde product !
PS
P.C S.
Putten
9 aug 2023

Service en producten zijn perfect

Er kwamen glazen gebroken aan Lusini reageert snel en heeft een nieuwe set glazen aangeboden!
JK
J.H. K.
Grootebroek
29 jul 2023
Netjes verpakt en prachtige glazen. Bestelling was snel binnen. Toppie.
7 okt 2023
Vlotte ontvangst. Keurig verpakt, en artikel conform de omschrijving.
16 okt 2023
Snel geleverd, tijdens bestellen kun je zien of het op voorraad is,
26 sep 2023
Snelle levering, snelle oplossing voor de manco's