lusini.com/nl-nl/- Logo - Beoordelingen

lusini.com/nl-nl/

50 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.295 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mrt 2015
lusini.com/nl-nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Duidelijke website, goede prijs-kwaliteit verhouding, snelle levering. En vooral een hele goede en vriendelijke klantenservice. Jullie hebben er een tevreden klant bij en ik zal jullie zeker aanbevelen bij anderen.

11 nov 2023
Prijs - kwaliteit top. Alleen problemen met hun leverancier DHL. Zijn ze van afhankelijk uiteraard , maar wellicht flexibiliteit in keuzes postorder bedrijven als er problemen zijn. Te lang gewacht op m’n levering.

Beoordelingen voor lusini.com/nl-nl/

30 jun 2023
Lead times are longer than stated when ordering. No response to emails when you ask about delivery times. Phone responses were ok, but couldn’t tell delivery times either…
Antwoord van lusini.com/nl-nl/
16 okt 2023
Thank you very much for your feedback on your order. We try to keep our lead times as short as possible but of course it can happen that a product is not available. Upon ordering we try to inform immediately when a delay should occur. I looked into your case and it seems we answered your question about our extended delivery time. If you should have any questions, please feel free to contact customer service. With kind regards, your LUSINI-team.